| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
MCQUEEN F&F Sympatyk Fiat 127 Łódź | 2007-06-13 18:05:17 Własnie zanabyłem komplet szelek shrotha. Jeden z nich ma elektronapinacz. Może mi ktoś wytłumaczyc jak to prawidłowo podłączyć?
W tej chwili szelki leżą na podłodze, a rolka pasa tego od elektronapinacz nie chce sie rozwinąć, jest zablokowana, to prawidłowe? Prosze wyjaśnić początkowemu ścigantowi |
LoRd_S F&F Sympatyk 126p Bielsko-Biała | 2007-06-13 18:55:55 pasy sie luzują jak im zapodasz 12V na kabelek |
MCQUEEN F&F Sympatyk Fiat 127 Łódź | 2007-06-13 19:11:23 ok, sprawdzone, działa.
dziękować |
MCQUEEN F&F Sympatyk Fiat 127 Łódź | 2007-06-19 19:02:47 kolejny problem - w jaki kurden sposób przewlec pasy przez górne przelotki bimarco C? Klamry sie nie mieszcza!
ja spier... mam juz dosyć tego rajdowania! |
Try3ek F&F Sympatyk bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2007-06-19 19:58:35 ja tez sie musiałem nawalczyć żeby przełożyć moje pasy przez górne przelotki, ale sie wszystko da...no chyba że bardzo dużo brakuje, ale czasem trzeba pod różnymi kontami od tyłu czy od przodu. |
Markiej F&F Wolny Słuchacz :) gangówa Dębica | 2007-06-19 20:02:07 dodam jeszcze ze musi byc odpowiedni poslizg |
Blady F&F Sympatyk FIAT | 2007-06-19 20:14:35 ja wyjebałem przelotki i wtedy przełozyłem pasy . potem przeciołem przelotki , przełożyłem przez pasy , a jak są na swoim miejscu to i tak nacięć nie widać . Też się nawqrwaiałem |
bimber1 (S) Furious Moderator kant Kraków | 2007-06-19 20:19:13 hehe no to dobrze wiedziec bo mnie to za tydzien czeka ![]() |
Max_psg K-shel suchy i mokry ... Mysłowice | 2007-06-19 21:19:23
Da się mniej destrukcyjnie, wyjmując pasy z klamr regulacyjnych jeśli mnie pamięć nie myli ![]() |
Blady F&F Sympatyk FIAT | 2007-06-19 21:30:08 zależy jakie pasy , miałem 5 kpl shrotów , każde inne , tych się nie dało inaczej ![]() |
MCQUEEN F&F Sympatyk Fiat 127 Łódź | 2007-06-19 21:59:45 ok, przełożyłem. Zastosowałem olej roślinny i nie było kłopotu
komplecik ślicznie pachnie nowością.. |
Zuraw Byl 126p 1.2MPI Wawa | 2007-06-20 11:38:37 A u mnei w pokoju stoi kubel dla Michaela_MRT i juz troszke nawdychalem sie tego kleju i zywic, ale to bardzo przyjemny zapach. Swoich nawet nie rozpakowalem.
BTW, zeby z watku nie wyleciec - jakie pasy McQueen wkladales i czy zostaly jakies slady po przeciskaniu? |
MCQUEEN F&F Sympatyk Fiat 127 Łódź | 2007-06-20 15:51:31 schrotty - jedne starszego typu z rolką - klamry są duże i z nimi własnie był kłopot, drugie nowszego typu, z elektronapiaczem, tu było już łatwiej.
slad został na jednej przelotce, zupełnie niewidoczny (wtedy pchłame na sucho ) |
Zuraw Byl 126p 1.2MPI Wawa | 2007-07-13 15:18:08 OK - kolejne pytanie dot. elektronapinacza. Jesli da sie plus na przewod to sie odblokuja, ale czy wtedy beda sie zachowywaly jak bezwladnosciowe, to znaczy, czy bede mogl sie np pochylic do przodu siegnac po cos i rolka sie rowinie po czym zwinie, czy jakis przycisk trzeba zapodac, zeby rozwinac? A moze zwinac?
EDIT: Jakas koncepcja, gdzie przymocowac rolke w Bisie? Slupek? Mocowanie pasow pod siedziskiem? [ wiadomość edytowana przez: Zuraw dnia 2007-07-13 15:29:45 ] |
kobzacz F&F Sympatyk Fiat 126 FL Wrocław | 2007-07-13 16:20:27
Po podaniu napięcia zachowują się jak bezwładnościowe, jak mocno szarpniesz to się i tak zablokują. Bez zasilania możliwe jest tylko zwijanie, rozwijanie jest zablokowane. Co do montażu to musisz sprawdzić w jakiej pozycji bęben pracuje poprawnie, np. jesli jest przystosowany do montażu poziomego to w innych pozycjach będzie się blokował. |
Zuraw Byl 126p 1.2MPI Wawa | 2007-07-13 16:27:56 Jol - mucios gracias
Wieczorem ide cos podlubac. |
Zuraw Byl 126p 1.2MPI Wawa | 2007-07-13 17:22:37 Tak sobie siedze i mysle jak ten elektronapinacz ma sie do bezpieczenstwa w przypadku dzwona. Po wypadku pierwsza rzecza jaka nalezy zrobic to odlaczyc aku wiec zasilanie. Nie ma wtedy mozliwosci rozwiniecia rolki. Co wtedy jak sie klamry nie da rozpiac, albo do niej sie dostac? Troche to bez sensu IMO i w sumie ladowanie tam elektryki jest troche na wyrost. Nie sadzicie? |
RUFF 126p i.e Poznań | 2007-07-13 18:16:05 Wg mnie to najlepszy patent w szelkach użwywam od 4 lat i jestem w pełni zadowolony. Pasy są spiete bez pradu kal lażde inne szelki a jak sie chce wywinąć jakąś figure pochylić sięgnąc po mape itp to pstryk i pasy sie luzują, w moim zestawie mam dodatkowo jeszcze czujniki połozenia samochodu coś jak w auto alarmach działa to na zasadzie że gdy hamuje przyspieszam biore zakret dachuje itp pasy sie automatycznie blokują. |