Szelki z elektronapinaczem - jak to sie je?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Własnie zanabyłem komplet szelek shrotha. Jeden z nich ma elektronapinacz. Może mi ktoś wytłumaczyc jak to prawidłowo podłączyć?
W tej chwili szelki leżą na podłodze, a rolka pasa tego od elektronapinacz nie chce sie rozwinąć, jest zablokowana, to prawidłowe?

Prosze wyjaśnić początkowemu ścigantowi
  
 
jak przykrecisz napinacz to dostanie "mase" powinno sie poluzowac, mozesz to podlaczyc pod guzik w taki sposob ze always bedzie sztywno a jak bedziech chcial wysiasc czy cos no to klik
  
 
pasy sie luzują jak im zapodasz 12V na kabelek
  
 
ok, sprawdzone, działa.

dziękować
  
 
kolejny problem - w jaki kurden sposób przewlec pasy przez górne przelotki bimarco C? Klamry sie nie mieszcza!

ja spier... mam juz dosyć tego rajdowania!
  
 
Cytat:
2007-06-19 19:02:47, MCQUEEN pisze:
kolejny problem - w jaki kurden sposób przewlec pasy przez górne przelotki bimarco C? Klamry sie nie mieszcza! ja spier... mam juz dosyć tego rajdowania!


To trzeba podejść jak do kobiety nie tak to inaczej popieścisz to się zmieścisz dasz rade
  
 
ja tez sie musiałem nawalczyć żeby przełożyć moje pasy przez górne przelotki, ale sie wszystko da...no chyba że bardzo dużo brakuje, ale czasem trzeba pod różnymi kontami od tyłu czy od przodu.
  
 
dodam jeszcze ze musi byc odpowiedni poslizg
  
 
ja wyjebałem przelotki i wtedy przełozyłem pasy . potem przeciołem przelotki , przełożyłem przez pasy , a jak są na swoim miejscu to i tak nacięć nie widać . Też się nawqrwaiałem
  
 
hehe no to dobrze wiedziec bo mnie to za tydzien czeka
  
 
Cytat:
2007-06-19 20:14:35, Blady pisze:
ja wyjebałem przelotki i wtedy przełozyłem pasy . potem przeciołem przelotki , przełożyłem przez pasy , a jak są na swoim miejscu to i tak nacięć nie widać . Też się nawqrwaiałem



Da się mniej destrukcyjnie, wyjmując pasy z klamr regulacyjnych jeśli mnie pamięć nie myli
  
 
zależy jakie pasy , miałem 5 kpl shrotów , każde inne , tych się nie dało inaczej
  
 
ok, przełożyłem. Zastosowałem olej roślinny i nie było kłopotu
komplecik ślicznie pachnie nowością..
  
 
A u mnei w pokoju stoi kubel dla Michaela_MRT i juz troszke nawdychalem sie tego kleju i zywic, ale to bardzo przyjemny zapach. Swoich nawet nie rozpakowalem.

BTW, zeby z watku nie wyleciec - jakie pasy McQueen wkladales i czy zostaly jakies slady po przeciskaniu?
  
 
schrotty - jedne starszego typu z rolką - klamry są duże i z nimi własnie był kłopot, drugie nowszego typu, z elektronapiaczem, tu było już łatwiej.
slad został na jednej przelotce, zupełnie niewidoczny (wtedy pchłame na sucho )
  
 
OK - kolejne pytanie dot. elektronapinacza. Jesli da sie plus na przewod to sie odblokuja, ale czy wtedy beda sie zachowywaly jak bezwladnosciowe, to znaczy, czy bede mogl sie np pochylic do przodu siegnac po cos i rolka sie rowinie po czym zwinie, czy jakis przycisk trzeba zapodac, zeby rozwinac? A moze zwinac?


EDIT:
Jakas koncepcja, gdzie przymocowac rolke w Bisie? Slupek? Mocowanie pasow pod siedziskiem?

[ wiadomość edytowana przez: Zuraw dnia 2007-07-13 15:29:45 ]
  
 
Cytat:
2007-07-13 15:18:08, Zuraw pisze:
OK - kolejne pytanie dot. elektronapinacza. Jesli da sie plus na przewod to sie odblokuja, ale czy wtedy beda sie zachowywaly jak bezwladnosciowe, to znaczy, czy bede mogl sie np pochylic do przodu siegnac po cos i rolka sie rowinie po czym zwinie, czy jakis przycisk trzeba zapodac, zeby rozwinac? A moze zwinac? EDIT: Jakas koncepcja, gdzie przymocowac rolke w Bisie? Slupek? Mocowanie pasow pod siedziskiem? [ wiadomość edytowana przez: Zuraw dnia 2007-07-13 15:29:45 ]



Po podaniu napięcia zachowują się jak bezwładnościowe, jak mocno szarpniesz to się i tak zablokują. Bez zasilania możliwe jest tylko zwijanie, rozwijanie jest zablokowane.

Co do montażu to musisz sprawdzić w jakiej pozycji bęben pracuje poprawnie, np. jesli jest przystosowany do montażu poziomego to w innych pozycjach będzie się blokował.
  
 
Jol - mucios gracias
Wieczorem ide cos podlubac.
  
 
Tak sobie siedze i mysle jak ten elektronapinacz ma sie do bezpieczenstwa w przypadku dzwona. Po wypadku pierwsza rzecza jaka nalezy zrobic to odlaczyc aku wiec zasilanie. Nie ma wtedy mozliwosci rozwiniecia rolki. Co wtedy jak sie klamry nie da rozpiac, albo do niej sie dostac? Troche to bez sensu IMO i w sumie ladowanie tam elektryki jest troche na wyrost. Nie sadzicie?
  
 
Wg mnie to najlepszy patent w szelkach użwywam od 4 lat i jestem w pełni zadowolony. Pasy są spiete bez pradu kal lażde inne szelki a jak sie chce wywinąć jakąś figure pochylić sięgnąc po mape itp to pstryk i pasy sie luzują, w moim zestawie mam dodatkowo jeszcze czujniki połozenia samochodu coś jak w auto alarmach działa to na zasadzie że gdy hamuje przyspieszam biore zakret dachuje itp pasy sie automatycznie blokują.