| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2003-06-20 23:45:08 no to wiesz od czego zacząć |
Rino125p F&F Sympatyk Kraków | 2003-06-20 23:50:05 ja bym tu wina obarczal gaznik, a co do iskierek w nocy to juz o to kiedys pytalem, podobno to normalne, ale kto wie.... |
VanRadi Opole | 2003-06-21 00:03:17 Gaźnik kupiłem regenerowany z 2 miechy temu. |
schwepes F&F Sympatyk zezłomowałem Kraków | 2003-06-21 00:04:09 zapomniałem dodać że taki efekt występuje u mnie TYLKO na zimnym silniku.. czyli to raczej nie tego wina |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2003-06-21 00:32:47 Ja doszukliwałbym sie powodu awarii w aparacie zapłonowym lub też jak juz zostalo powiedziene w gaźniku. Aparat dletego iż dupy dawać mogą sprężynki, bądź też masz spore luzy na osi. Jeśli natomiast chodzi o gaźnik to identyczne objawy miałem gdzy przytuningowałem gaźnik wiercąc w przepustnicy otworek [ wiadomość edytowana przez: simon_pg dnia 2003-06-21 00:34:06 ] |
VanRadi Opole | 2003-06-21 00:35:22 Zapomniałem dodać wszystko to zaczeło sie dziać jakieś 2 tygodnie po montażu turbinki Kowalskiego. |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2003-06-21 00:48:36 Wypieprz ją!! Będzie chodzić po wyjęciu tego ustrojstwa!! A tak pozatym czy w jaki kolwiek sposób przerabiałeś oryginał czy wsadziłeś taką jak stworzyła ją fabryka. Jeśli pełna seria to nie ma sensu!! Więcej psuje niżeli miała by poprawić. Dopiero po przetuningowaniu jej papierkiem ściernym można pomyśleć o instalacji w innym przypadku nie ma sensu!! |
NAZIK F&F Sympatyk Clio 16s Kraków | 2003-06-21 00:53:50 to zdemontuj
ustaw wszystko jak nalezy od kata wyprzedzenia zaplonu po poziom paliwa w komorze zaliczajac po drodze pozyczone od kumpla kable wys napiecia i beedziesz wiedzial co to jest |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2003-06-21 01:20:02 Smarowanie smarowaniem, ale nie dopracowane pod względem aerodynamiki śmigiełko stawia straszne opory!! Pozatym sam wiesz jak to tam wygląda. Najzwyklejszy odlew nieżadko gorszej jakości od samego gaźnika!! Polecam zamiast turbinki zająć sie gaźnikiem. Będzie różnica (mała) ale zawsze. |
VanRadi Opole | 2003-06-24 19:20:44 Zdjełem turbinke i silnik pracuje normalnie , została tylko kwestja drobnej regulacji i uszczelnienia dolotu do gaźnika. |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2003-06-24 21:04:47 Miałem rację!! ![]() |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2003-06-24 21:05:02 Miałem rację!! ![]() |