[126p] problem swap 1.2MPI- przerywanie, dławienie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!
Mam taki problem:
Kiedy silnik jest zimny jest wszystko całkowicie ok, chodzi idealnie, ale kiedy pochodzi trochę(złapie temperaturę np. 70st) i wcisnę mu gaz na mniej niż 1/5 to się dławi, przerywa i przygasa- nie może się wkręcić na obroty. Praktycznie utrzymuje wtedy tylko wolne obroty.
Ja podejrzewam pompę paliwa (fakt faktem strasznie piszczy).
Wskaźnik temperatury działa ok. Wydaje mi się, że jak pompa się nagrzeje(Bosch zewnętrzny) to już nie ma siły tłoczyć paliwa. Wystarczy, że się zatrzymam na 2 minuty, zgaszę silnik(nagrzany- 90st) i już jest wszystko ok przez kolejne parę minut, po czym znowu przerywanie, dławienie i koniec jazdy (pozostają tylko wolne obroty).

Co to może być?? pompa paliwa czy coś innego??


[ wiadomość edytowana przez: Dar00 dnia 2007-07-12 09:01:57 ]

[ wiadomość edytowana przez: Dar00 dnia 2007-07-12 09:13:12 ]
  
 
A przypadkiem nie wytwarza ci się podciśnienie w zbiorniku?
  
 
I jeszcze pytanie, piszesz, że dławi ci się jak wciśniesz gaz o ok 1/5 ruchu. A jak wciśniesz więcej to jest ok? Myśląc o tym podciśnieniu: pompa teoretycznie powinna radzić sobie z takimi rzeczami, szczególnie przy multiwtrysku, ale skoro piszesz, że "piszczy" to może różnie być
  
 
Ja jak zajmowalem sie cc 1.2 mpi mialem tak, ze caly czas byly tylko wolne a jak probowalem go wkrecic na wyzsze obroty to strzelal i tyle. Po psiknieciu wacha w dolot wkrecal sie normalnie >pompa paliwa padla. Ale mozesz tez miec np brudne filtry etc ale, jesli pompa piszczy, to sie nie zastanawiaj.
  
 
jak sie nagrzeje i zacznie przerywac zdjemij waż od powrotu, i zobacz czy przy wyzszych obrotach wraca dalej paliwo.
  
 
przy każdym wciśnięciu gazu Malin_trikolor niestety..
Próbowałem także dodawać gazu bez korka wlewu paliwa, przedmuchiwałem przewody we wszystkie strony itd.. nadal było to samo.
Pompa tak czy siak idzie do wymiany, mam nadzieje, ze to to...
Sprawdzę dziś to co napisałeś Gonzo

[ wiadomość edytowana przez: Dar00 dnia 2007-07-12 10:09:32 ]
  
 
Filtr paliwa do silnikow tryskowych zalozyles? Wezyk z czujnika podcisnienia jest gumowy gruboscienny i sie nie zaciska samoistnie pod wyplywem podcisnienia i temperatury?
  
 
na bank pompa. miałem dokładnie to samo.

tylko jak załozysz nową to sie trzymaj mocno
  
 
Cytat:
2007-07-12 19:48:18, PitGTR pisze:
...tylko jak załozysz nową to sie trzymaj mocno


dobre!!! faktycznie, to na 99% pompa
  
 
... opowiadaj dar00 co to bylo, bo ciekaw jestem
  
 
jeszcze jeździ więc nie klika..
  
 
Cytat:
2007-07-13 22:10:44, malin_trikolor pisze:
dobre!!! faktycznie, to na 99% pompa




tekst i mnie rozłożył
Zdjąłem przewód jak mówił Gonzo i chu*** to sika ta pompa jak się nagrzeje...
Już mam nagraną jedną pompę od kolegi forumowicza. Muszę tylko trochę poczekać żeby doszła jak wpłacę kasę