Nie mogę przekroczyć 130 km/h

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam serdecznie!
Mam problem. Mam instalację nicolaus elpigazu i ciągle coś z nią nie tak. Najpierw było to co teraz, tzn. przy prędkości powyżej 130 silnik się dusi i szarpie. Tak jakby coś odcinało gaz. Po prostu nie można przekroczyć tej prędkości. Najpierw wymieniono mi reduktor. Dalej było nie tak. Potem praktycznie całą instalację przerobił pracownik elpigazu. Tyle że zrobił to powiedzmy prywatnie. Przez kilka dni było OK. Potem pojawił się nowy problem. Przy niskich obrotach samoistnie
auto przełączało się na benzynę, a po przegazowaniu wracało na gaz. W kolejnym serwisie elpigazu dowiedziałem się że cała instalacja jest źle zrobiona. przepięli kable, wymienili centralkę i miało być dobrze. Ale nie jest. Znów nie można jechać powyżej 130. Doszło do tego jeszcze coś. Po krótkim postoju nie mogę zapalić silnika. Trzeba długo kręcić zanim zaskoczy. A i wtedy telepie całym autem, jakby był zalany. To dało mi do myślenia i sam zacząłem grzebać. Po zdjęciu silnika krokowego gazu z przerażeniem stwierdziłem że uchodzi gaz. Okazało się, że elektrozawór przy reduktorze nie działa. Przy zapalonym silniku odpiąłem mu prąd a auto nadal chodzi! I tu moje pytanie: Czy może to mieć wpływ na to nieszczęsne szarpanie? A jeśli nie to czym to może być spowodowane? Pomóżcie
  
 
Dzięki. Widzę, że tu wszyscy się rwą do pomocy...
  
 
Jakbyś trochę wysilił paluszki i oczęta to na pewno znalazłbyś w archiwum masę wiadomości. Trudno w Twoim przypadku coś doradzać, bo trzeba dokładnie po kolei sprawdzić całą instalację. Może być tak, że skoro elektrozawór nie zamyka gazu to i zawór/przekaźnik/emulator wtrysku też nie działa jak powinien (np. może podawać oba paliwa na raz). Na początek sprawdź wszystkie połączenia szczególnie "masy", to najczęstsza przyczyna podobnych problemów. Sprawdź też masę silnika i karoserii. Potem napięcie ładowania (może regulator napięcia powiedział papa). Następnie standard: świece, kable, kopułka, palec. Sprawdź przewód podający impulsy do sterownika LPG (oczywiście nie napisałeś jaki to sterownik ani jakie autko, ani nawet która generacja, a zgadywać nam się nie chce ). Problemy z elektrozaworem mogą być przyczyną szarpania. Ale problem z rozpędzeniem autka to raczej kwestia regulacji lub doboru komponentów.
  
 
Masz bezpieczne auto samo wie, że prędkości nie należy przekraczać.
.



żart.
  
 
Masz bezpieczne auto samo wie, że prędkości nie należy przekraczać.
.



żart.