Accent - short shift TWM performacne, zestaw do montażu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Dzisiaj znalazłem coś takiego

http://tiny.pl/fk3w 128 USD.

Zestaw do montażu dosłownie plug&play. Wygląda to bardzo obiecująco.

Czy ktoś z Was montował coś takiego u siebie? Czy u nas w wAw na miejscu ktoś robi takie przeróbki?

Cena nie najniższa ale możliwość skrócenia kilometra pomiędzy 1 a 2 itd jest BARDZO KUSZĄCA.

Macie jakieś doświadcznia z ShortShiftem w accencie? Ten zestaw prezentuje się swiętnie ale wydaje mi się, że gdzieś widziałem zakład co podobno modyfikował prawie każde auto w ten sposób i za cholere nie mogę tego znaleźć teraz.
  
 
a tak z ciekawości...
do czego to służy?
  
 
Cytat:
2007-07-02 08:39:22, pioter2647 pisze:
a tak z ciekawości... do czego to służy?



Montujesz to miejsce seryjnego "uchwytu" lewarka do skrzyni i dzięki temu min o 25% zmniejsza się skok lewarka w stosunku do serii a jak wszyscy wiem w accencie ten skok jest kolosalny i przez to skrzynia ma bardzo, bardzo średnią kulture pracy przy zmianie przłożeń.

Nie chce zapeszać ale być moze uda mi sie bardzo szybko mieć ten zestaw i jezeli wszystko się uda to dam znać czy warto było płacić za to 130 USD
  
 
mysle ze w polsce zrobisz to duzo .. taniej
nie znam zadnego konkretnego adresu..ale zrobi ci to kazda firma tuningowa
chodzi przeciez tylko o skrocenie tej lapy i zespawanie jeje spowrote m
to jest jedna z mozliwosci
  
 
Cytat:
2007-07-03 10:06:54, gt115pssss pisze:
mysle ze w polsce zrobisz to duzo .. taniej nie znam zadnego konkretnego adresu..ale zrobi ci to kazda firma tuningowa chodzi przeciez tylko o skrocenie tej lapy i zespawanie jeje spowrote m to jest jedna z mozliwosci



Póki co to nikt nawet nie chce słyszeć o robieniu czegokolwiek w "korei". Pisałem do niektórych firm i ludzie mnie totalnie zlali więc łachy bez.

Obejrzyj te strone ( instrukcja w PDF'ie ) i zobacz, że to jest w pełni odwracalna operacja i tam się niczego nie spawa tylko zakłada na zasadzie plug&play. Nie jest to najtaniej ale znacznie bardziej przemawia do mnie zestaw do samodzielnego montażu, dobrze zrobiony, od firmy z dobrą renomą niż druciarstwo z wielką łachą na każdym kroku bo to korea, to się nie opłaca, a po co w to pieniądze wkładać a to potencjału nie ma no takie gadanie mnie do k....y doprowadza Ja sie pytam o konkretną prostą rzecz a oni mi walą jakieś farmazony dot marki etc ( oczywiście pomijam fakt, że się nie dowiedziałem niczego o czym bym się dobitnie nie przekonał przez rok jazdy accentem )

Koniec końców cena nie jest aż tak powalająca bo wynosi ~ 380 PLN lub jakoś w okolicach i dla mnie to jest do przyjęcia. Dodatkowo podoba mi się, ze nie musze nic ciąć etc ani uskuteczniać innych głupot.

Na dniach bede wiedział, czy bede to miał przywiezione od razu czy nie. Jeżeli nie to bede jakos szukać kogoś kto mi to zrobi tutaj na miejscu, bo na pewno wiem, ze chce mieć short shifta tym bardziej, ze ostanio pojeździłem grupą VW i przypomniałem sobie co to jest krótki skok lewarka skrzyni biegów Jeżeli ktoś ma jakieś namiary na sprawdzoną i dobrze robiącą ss firmy w okolicach wAw to proszę mi dać namiary tutaj ew na priv.
  
 
sam sobie odpowiedziales na wszystko ...

to co ja ci zaproponowalem to oszczednosciowa wersja
bo majac inna lape od accenta mozesz to zrobic sobie sam w garazu na podstawie rysunkow
wtedy tez masz odwracalna operacje bo posiadasz stara czesc
jesli cie stac na wydanie 380 zł na short shifter to kupuj napewno bedzie on dobrze wykonany duzo lepiej niz przez ciebie czy metoda chalupnicza choc nie zawsze.

duzo zalezy tez od stanu skrzyni..(prowadnic)
ale co do firm nie ma sie czemu dziwic oni nie beda tracic czasu na myslenie nad hyundaiem..
jak w tym samym czasie zrobia 3 hondy...lub inne
liczy sie szybki zarobek bez wysilku-niestety
  
 
Cytat:
2007-07-04 11:45:15, gt115pssss pisze:
sam sobie odpowiedziales na wszystko ... to co ja ci zaproponowalem to oszczednosciowa wersja bo majac inna lape od accenta mozesz to zrobic sobie sam w garazu na podstawie rysunkow wtedy tez masz odwracalna operacje bo posiadasz stara czesc jesli cie stac na wydanie 380 zł na short shifter to kupuj napewno bedzie on dobrze wykonany duzo lepiej niz przez ciebie czy metoda chalupnicza choc nie zawsze. duzo zalezy tez od stanu skrzyni..(prowadnic) ale co do firm nie ma sie czemu dziwic oni nie beda tracic czasu na myslenie nad hyundaiem.. jak w tym samym czasie zrobia 3 hondy...lub inne liczy sie szybki zarobek bez wysilku-niestety



Niestety ja nie mam warunków na to żeby to samemu robić ani tym bardziej czasu na chwilę obecną Technicznie podejrzewam że dałbym radę ale niestety nie moge sobie pozwolic na eksperymenty bo samochód musi byc zawsze sprawny i na chwilę obecną każdy przestój ponad 1 dzien to katastrofa.

Skrzynia jest ok. Dziwi mnie podejście polskich firm, w kanadzie robią ss do wszystkiego praktycznie i nikt się nie smieje, ze to korea etc - jest zapotrzebowanie to się robi i gra muzyka. U nas nikomu się nie chce

380 PLN to moze nie jest mało ale accenta bede miał jeszcze 3 lata więc szarpnę się dobrą rzecz Teraz czekam jak na szpilkach na info czy bede to miał przywiezione przez kogoś czy nie bo jezeli nie to sprawe niestety zostawie bo nie chce mi się samemu bawić w ściąganie z Kanady.

OFF TOPIC: szukałem na forum ale nie znalazłem - czy ktoś się ulituje i powie mi gdzie w Warszawie się kupuje plecionkę do ew wymiany ( elastyczny łącznik wydechu ) ?
  
 
no wiesz... nie rob tego przez kurierke bo koszta juz niebeda 300 ale 500

ps co do plecionki kazdy tlumikarz je ma u siebie ..koszt max 30zł
poszukaj w necie ..ale przesylki itd, nie oplaca sie...
jakbys nikogo nie mial to mozesz podjechac do mojego kolegi wspawa ci za jakis grosz, u tlumikarza tez bedzie tanio
  
 
Cytat:
2007-07-04 14:20:26, gt115pssss pisze:
no wiesz... nie rob tego przez kurierke bo koszta juz niebeda 300 ale 500 ps co do plecionki kazdy tlumikarz je ma u siebie ..koszt max 30zł poszukaj w necie ..ale przesylki itd, nie oplaca sie... jakbys nikogo nie mial to mozesz podjechac do mojego kolegi wspawa ci za jakis grosz, u tlumikarza tez bedzie tanio



No to gitara Patrzylem po googlownicy i jakoś nie mogłem sie doszukać tej plecionki i włączyła mi się teoria spiskowa dziejów czyli że bedzie drogo

W czwartek bede wiedział Dzięki za info
  
 
Jak zalozysz SS to koniecznie musisz sie pochwalic jak to dziala w praktyce
Jesli chodzi o SS to raczej musi byc solidny, slyszalem o niejednym przypadku gdzie przy wbijaniu 2 czy 4 galka zostawala w reku (takie niby oryginalne) czy wlasnej roboty sa lepsze, watpie

Jesli chodzi o warsztat to pamietam ze ktos sie oferowal ze robi u siebie. Ktos od turbo scoupe tylko ze nie z Warszawy
  
 
Cytat:
2007-07-04 18:35:13, Vex pisze:
Jak zalozysz SS to koniecznie musisz sie pochwalic jak to dziala w praktyce Jesli chodzi o SS to raczej musi byc solidny, slyszalem o niejednym przypadku gdzie przy wbijaniu 2 czy 4 galka zostawala w reku (takie niby oryginalne) czy wlasnej roboty sa lepsze, watpie Jesli chodzi o warsztat to pamietam ze ktos sie oferowal ze robi u siebie. Ktos od turbo scoupe tylko ze nie z Warszawy



A na pewno dam znać TWM mówi, ze 40% mniej skoku dźwigni jest... Niestety jest 100% uzależniony od dobrej woli osoby, której widzimisię bedzie moim mieć albo nie mieć więc póki co czekam...
  
 
aha.. rozumiem vex ze ty testowales takie "oryginalne"
-nie bardzo rozumiem co masz na mysli, jakas konkretna firma?
i takie samorobki przeciez to tylko plaski kawalek metalu jest..
albo tak albo ...

  
 
Cytat:
2007-07-04 21:40:31, gt115pssss pisze:
aha.. rozumiem vex ze ty testowales takie "oryginalne" -nie bardzo rozumiem co masz na mysli, jakas konkretna firma? i takie samorobki przeciez to tylko plaski kawalek metalu jest.. albo tak albo ...



Jaki płaski kawałek metalu? W tym o czym ja pisze w tym wątku to jest cała wajcha i reszta gratów do montażu....

[ wiadomość edytowana przez: kml dnia 2007-07-04 22:27:09 ]
  
 
Cytat:
2007-07-04 21:40:31, gt115pssss pisze:
aha.. rozumiem vex ze ty testowales takie "oryginalne" -nie bardzo rozumiem co masz na mysli, jakas konkretna firma? i takie samorobki przeciez to tylko plaski kawalek metalu jest.. albo tak albo ...



Zle rozumiesz. Ja mam full stock ale taniego szajsu schodzacego juz do ceny 100zl przykladowo do Hondy Civic czy innej samorobki bym u siebie nie wykonal, bo nie wyobrazam sobie sytuacji ze przy wyprzedzaniu na drodze jednopasmowej trace mozliwosc zmiany biegow, bo lewarek sie uje.... w polowie albo nizej pod wplywem wbijania biegu.
Mowilem tylko ze wiele takich przypadkow slyszalem a zdziwienie kierowcy jest nie waskie, szczescie w nieszczesciu jak tylko na legalnych wyscigach na 1/4 mili a nie na trasie w ruchu miejskim.
  
 
Niestety baran, który miał mi to kupić nie kumił mi tego zestawu. Niestety całe zycie z debilami... Póki co to staram się znaleźć kogoś sensownego tam na miejscu, kto mi to kupi i wyśle...