Mam dosyć mechaników

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Co do mojej awarii każdy gada co innego. Gdybym posłuchał ich wszystkich to musiałbym wymienić wszystkie części w Essim.

Panowie, jakie waszym zdaniem byłyby objawy uszkodzonej membrany w pompie paliwa (przypominam: silnik 1.8TD)??
  
 
a czy diesel ma pompe paliwa???
  
 
w ukladzie lukasa tak
  
 
Cytat:
2007-07-22 22:01:30, skogskyrkogarden pisze:
w ukladzie lukasa tak



ciekawe gdzie ?? ze zbiornika paliwa idzie tylko jeden przewod od plywaka... wiec gdzie niby jest ta pompa ???
  
 
wiesiu ja ma na mysli to po stronie kierowcy pod maska co raczka mozna naduszac a podspodem jest filtr
  
 
ale nie jestem pewien czy o to chodzilo koledze. To reczna pompka, a nie pompa paliwa. No i chyba nie tylko Lucas ja ma, bo Endura TD tez ma taka pompke a pompe wtryskowa juz chyba Boscha.
  
 
Jak masz padnieta membranke w recznej pompce to masz slabizne i trudne odpalanie bo idzie ropa z powietrzem do pompy wtryskowej. Moze byc z tylu bialo i obr biegu jalowego nizsze niz powinny.
Podlacz sie wezykami do butelki z ropa i przejedz sie testowo.
Jesli mowimy o membrance w pompie wtryskowej - tej polaczonej wezykiem z turbina to trzeba ja naprawic i nie jezdzic tak bo bedzie bieda i obrotomierz zamkniesz.
  
 
Tak, chodzi mi o tą pompę co jest z przodu silnika. Pompa lucasa.

Zresztą kolega:

Cytat:
2007-07-22 22:53:02, CKsrv pisze:
Jak masz padnieta membranke w recznej pompce to masz slabizne i trudne odpalanie bo idzie ropa z powietrzem do pompy wtryskowej. Moze byc z tylu bialo i obr biegu jalowego nizsze niz powinny. Podlacz



doskonale opisał objawy. Tak więc ten mechanik, u którego byłem za trzecim podejściem miał rację. Jadę do niego

Aaa, koledzy jeszcze pytanie: ile może kosztować naprawa? Jaki to rząd wielkości?
Dzięki za pomoc.

[ wiadomość edytowana przez: kubik dnia 2007-07-23 09:02:29 ]
  
 
moto.allegro.pl/item218595726_reperaturka_pompy_paliwa_ford_1_8d_1_8td_.html
Tu masz reperaturke tej membrany do tej pompki. Sam ją niedawno kupiłem, bo też mam problemy z odpalaniem i obrotami. Tylko jeszcze nie miałem czasu to wymienić
A przy okazji polecałbym jeszcze wymienić filtr z oringami, bo tam też może przepuszczać powietrze.
ford.sklep.pl/sklep,1502,,,03,,pl-pln,159545,0.html

Jak już powymieniasz, to daj znać jak auto się sprawuje po wymianie.
  
 
Ja ostatnio wymieniłem tą membrankę, ale jest nie duża poprawa (aczkolwiek jakaś jest) - widocznie jeszcze gdzieś mam problem. W każdym bądź razie jak czasami kręciło mi do 4 razy to teraz do 2 - wiec efekt jakiś jest. Może to też wina że stał mi tydzień czasu nie ruszany, dzisiaj pierwszy raz i za drugim "zakręceniem" odpalił .

Pozdrawiam.
  
 
Hehe, toś potestował
Pojeździj z tydzień i potem opisz wrażenia.
Wg mnie jednak 4 razy kręcić a 2, to jednak nie taka mała różnica a znaczna. Tym bardziej, że wymieniono kawałek gumki
  
 
Cytat:
Tu masz reperaturke tej membrany do tej pompki. Sam ją niedawno kupiłem, bo też mam problemy z odpalaniem i obrotami. Tylko jeszcze


To dlaczego facet w serwisie mi powiedział, że sama membrana to 800zł?
  
 
Reperaturka wloska STAR okolo 40 zł.
Caly filtr z wkladem i pompka kolo 350-380 zł w ASO
  
 
Przestaję cokolwiek rozumieć

Facet mówił o membranie w pompie wtryskowej Lucasa. Kurcze, czy my gadamy o tym samym?
  
 
no nie.
do pompy czyli o tzw boosterze mowimy tez sa
maja je zwykle pompiarze max 100 zeta
  
 
Cała różnica, że jest pompa i pompka