Alarm Oma 95 B

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, czy posiada ktoś może schematy lub opisy jakieś - mile widziane nawet przeżycia użytkowników z montażu alarmu w Omie B? Aktualnie posiadam nawet nie wiem czy alarm czy tylko central i domykanie z pilota - bo nigdy nie zawyło nic. Dlatego kupiłem centralkę alarmową i tu mam pytanie czy może ktoś posiada wiedzę co gdzie podłączyć najlepiej - chodzi mi o odcięcie zapłonu i gdzie wpinać sie w kable ( czy w kable idące do drzwi ?)
Będę wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam,
Otis
  
 
Witam!
Swojego czasu opisałem montaż centralki sterowania zamkami.
Jest w dziale porady. KLIK

Coś może z tego skorzystasz
  
 
dzięki za opis napewno się przyda - tylko jeszcze pytanie mam czy ktoś realizował domykanie szybek na nowym alarmie w omedze??
bo mam domykanie i nie bardzo wiem gdzie szukać i jaka jest zasada działania tego shitu. czy tam się wysterowywuje dodatkowe wyjście w centralce na czas czy jak? czy wystarczy impuls gdzieś podać. Jeżeli ktoś się orientuje to bym prosił o info
Pzdr 4 @ll Bestiales
  
 
ja montowalem alarm w weekend napisalem ci na priv co gdzie i jak...pozniej napisze dokladniej co gdzie i jak w watku...
w sumie to duzo jest napisane w tym poscie od montazu centralki od cetralnego...jedynie co to tylko czujniki krancowe drzwi to szare kable w wiazce i z klapy jakis z brazowym plus ze stacyjki tez da sie znalesc napewno to jest czarny kabel...
  
 
jeżeli posiadasz w aucie oryginalny alarm fabryczny to po jego wymontowaniu o odpaleniu możesz zapomnieć, blokowane przez niego są ECU, pompa paliwa i rozrusznik. trzeba zrobić połączenia na gnieździe alarmu, w tym miejscu są wszystkie potrzebne przewody do podpięcia nowego alarmu.
KLIK
Jeżeli posiadasz modół komfort (domykanie szyb) to przewód od niego znajduje się w gnieździe sterownika centralnego zamka ( prawy dolny słupek ), nie pamiętam który ale jest łatwy do odnalezienia (próbnik z zarówką 12V do masy a szpilką szukać na przewodach) po podaniu na niego masy nawet przez żarówkę szyby zamkną się
  
 
pio-gaz dzięki za informację.
Czy ta kostka to ta pod kierownicą gdzie zczytuje sie kody błędów?? i do czego są te zworki bo u mnie takich nie ma - i czy przy niej jest wszystko ?? do odcięcia zapłonu i sterowania centralnym ? mam domykanie szyb więc i z prawej strony muszę dobrać sie - pytanie mam tylko czy trzeba z prawej strony korzystać czy może w lewym słupku można szukać kabla idącego do drzwi??
  
 
zrob tak jak ci napisalem. on robi zwarke na kostce a ja zrobilem zworke na kablach przy nogach. efekt jest taki samo. a i tak bedziesz musial kierunkow szukac pod nogami kierowcy. wiec nie ma sensu kombinowac z kostkami...i zobacz ten post co jest powyzej. ze wszystkimi wskazowkami zrobisz to napewno...
  
 
złącze od alarmu jest za schowkiem na obudowie wentylatota a od centralnego zamka w nogach pasażera po prawej stronie (boczek) są tam wszystkie potrzebne punkty do podłączenia alarmu (nawet kierunkowskazy) i nawet klakson, tak że pod kierownicą to można sobie darować szukanie czegokolwiek, jedyne czego nie ma to wolnego przewodu do syrenki, ale to nie problem, do lokalizacji przewodów wystarczy ci jedynie kontrolka z zarówką 12V i troszkę wiedzy.
Pozdrawiam
  
 
Pio-gaz ma 100% rację. Wszystkie potrzebne przewody są doprowadzane do złącza. Sam wycinałem seryjny i montowałem nowy alarm.

Cytat:
2007-07-26 15:02:14, pio-gaz pisze:
złącze od alarmu jest za schowkiem na obudowie wentylatota a od centralnego zamka w nogach pasażera po prawej stronie (boczek) są tam wszystkie potrzebne punkty do podłączenia alarmu (nawet kierunkowskazy) i nawet klakson, tak że pod kierownicą to można sobie darować szukanie czegokolwiek, jedyne czego nie ma to wolnego przewodu do syrenki, ale to nie problem, do lokalizacji przewodów wystarczy ci jedynie kontrolka z zarówką 12V i troszkę wiedzy. Pozdrawiam

  
 
Tylko nie kazdy ma alarm seryjny. np u mnie nie bylo tylko centralny. wiec jak kto ma w aucie tak montuje.