Panowie co jeszcze może być nietak z tym zawieszeniem?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam tak jak w pytaniu a mianowicie buja essim jak by śmigał na fali tuleje wymienione zbieżność ok A w czasie jazady kierownica zmienia swoje położenie jak by była wyrąbana jakaś tuleja ale dziś zrobiłem mu rendgena i wszystko jest ok Jedynie co to mam luzy na prawym stabilizatorze A zaczeło mi się tak dziać jak założyłem mu nowe kapcie Gadałem też ze znajomym i stwierdził że to wina opon bo jednak były to używki tak więc przełożyłem tył na przód i niepowiem bo było troszke lepiej ale oponki te niemiały niedobór ciśnienia i piszczały jak poronione i mimo tego po niedługim czasie jest to samo Teraz dopompowałem powietrza tak jak powinno być i to samo Pomużcie bo czeka mnie trasa a przy 130 to zaczyna się lambada Pozdro
  
 
Sprawdzone drążki kierownicze? Nie mylić z końcówkami drążków...
  
 
A amorki jak sie maja??
  
 
Na amorkach mam zrobione 30 tyś km Jeszcze pokombinuje z drążkami