| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
escort1994 escort Będzin | 2007-07-27 16:53:55 Witam tak jak w pytaniu a mianowicie buja essim jak by śmigał na fali tuleje wymienione zbieżność ok A w czasie jazady kierownica zmienia swoje położenie jak by była wyrąbana jakaś tuleja ale dziś zrobiłem mu rendgena i wszystko jest ok Jedynie co to mam luzy na prawym stabilizatorze A zaczeło mi się tak dziać jak założyłem mu nowe kapcie Gadałem też ze znajomym i stwierdził że to wina opon bo jednak były to używki tak więc przełożyłem tył na przód i niepowiem bo było troszke lepiej ale oponki te niemiały niedobór ciśnienia i piszczały jak poronione i mimo tego po niedługim czasie jest to samo Teraz dopompowałem powietrza tak jak powinno być i to samo Pomużcie bo czeka mnie trasa a przy 130 to zaczyna się lambada Pozdro |
GrzEE Sympatyk FEFK RS2000 4x4/RST s2 Wrocław | 2007-07-27 17:09:51 Sprawdzone drążki kierownicze? Nie mylić z końcówkami drążków... |
dulin7 Sympatyk FEFK Nowe Miasto Lubawskie | 2007-07-27 17:46:21 A amorki jak sie maja?? |
escort1994 escort Będzin | 2007-07-27 18:29:27 Na amorkach mam zrobione 30 tyś km Jeszcze pokombinuje z drążkami |