Gażniki do 2.0

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam!

czy ktoś z was słyszał o gażnikach Dellorto - a jeśli tak to jaki model tych gaźników pasowałby do silnika 2.0 (poziome "polozenie" preferowane bardzo) tak zeby oczywiscie podniesc osiagi...??

z gory dziekuję

pozdrawiam
Bartek
  
 
Witam
Tak słyszeliśmy o takich gaźnikach, nazywaja sie Dellorto DHLA, czyli odpowiednik Webera DCOE. Kazdy taki gaznik pasuje do silnika ,a roznią się one głównie średnicą przelotu - oczywiscie trzeba dorobic kolektor. Są równiez odpowiedniki pionowe tzw. IDFy np. montowane w alfach 33...
Do jakiego samochodu chcesz to montować ?!

WEBER DCOE <- Tutaj mozesz przeczytc conieco o takim gaźniku.

pozdrawiam
  
 
Witam!

wiem ze kazdy bedzie pasowal... ale chodzi o to zeby tez podniesc osiagi - czyli od jakiej srednicy gardzieli moge sie rozgladac

a montowac chce do mojego Kadett'a - silnik 2.0 CIH (Rekord)

pozdr.
Bartek
  
 
Witam

Co do gazników...świetny pomysł...ale....czy te gażniki wkładasz w seryjny silnik, czy silnik jest juz pod nie choc troche przygotowany...rzecz w tym...ze włożenie samych gazników np. tych o których piszesz...Dellortho...(które z reszta bardzo polecam...bo sam bede takie montował).....owszem poprawi napewno POWER twojego "PIECYKA", ale co za tym idzie drastycznie wzrośni też spalanie paliwa...niewspółmiernie do wzrostu mocy.

Pod takie gazniki silnik wymaga kilku znaczących zmian, aby ich montaż rzeczywiscie był opłacalny, a wzrost mocy naprawde konkretny!

Przede wszystkim sprawa głowicy....wieksze zawory dolotowe ( ssące)...powiekszone gniazda....nieznacznie powiekszone wydechowe..Po drógie...wałek...musi miec wiekszy wznios i inny profil krzywek , aby czas otwarcia zaworów był dostatecznie duży aby dawkowane paliwo przez praktycznie 4 gazniki ( kazdy z cylindrów zasilany jest przeciez osobno, przy montazu 2 poziomych), dostawało sie w całości do komór spalania.

Równiez przydało by sie wywazenie i odciażenie wnetrzności..aby wszystko równo pracowało....

Jesli poprawiamy dolot...gazniki.....to równiez trzeba poprawic..wylot..czyli pożądny kolektor...np...4-2-1..tzw. banan,( lub baran)...

... i wtedy założenie 2 gazniczków coś da naprawde...bo same gazniki...poza paroma KM wiecej.....dadza nam napewno kilka litrów paliwa wiecej spalonego na "setke"....


...pomysl o tymmm.....ale nie porzucaj pomysłu założenia 2 dellortho.....powoli,pokoleii, a twój silniczek bedzie...wrrrrrr!!!

pozdr.
Qba

  
 
Bedziesz musiał jeszcze kupic 2 wakuometry...zeby zsynchronizowac takie gazniki.
Ja tez w obecnej chwili jestem na kupnie 2 gaznikow dellorto z alfy 33 (odpowiednik weberowskich IDFów). Bede musiał dorobic kolektor ssacy, wydechowy juz mam. Glowice bede niebawem ściągał i obraibiał.
Jedynie czego sie boje to spalania... ale bedzie dobrze....
F&F do czegos zobowiązuje
  
 
oczywiscie - montaz samych gaznikow - bez popracowania nad glowica i reszta silnika nie ma sensu - wiem o tym - chce wiec to zrobic kompleksowo...

co do wakuometrow - dziekuje postoję - wole jechac do kolegi co zajmuje sie regulacja gaznikow w motocyklach - on sie na tym zna i zrobi to dobrze...

a co do wydech - orintuje sie moze ktos - gdzie na tereni poznania (i okolic) mozna dorobic "barana"

pozdr
Bartek
  
 
Mozesz dowiedziec sie w agmie.
Ale widząc samochod jaki masz w profilu i ogladajac stare kadety w niemieckich gazetach tuningowych sądze ze chcialbys zeby komora silnika tez jakos wygladała...takze polecam sie zwrócic do Mg Motorsport...