0-140 km/h - teoria z netu a wyniki rzeczywiste

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
przyspieszenie popularnych samochodów od 0 do 140 km/h:
0-140 km/h

można na pierwszy rzut oka zauważyć, że niektóre pozycje danego modelu samochodu nijak się mają do rzeczywistości.

wyselekcjonowałem większość ujętych w spisie modeli opla.
niestety powolnej omegi V6 nie ma.

21) Opel Speedster 2.0 Turbo 200 cv………………….…....9.60
59) Opel Calibra Turbo 204 cv. (93)........................……11.53
102) Opel Astra Coupé Turbo 190 cv…..………………...........…..12.68
109) Opel Speedster 2.2 147 cv.............................……..…….12.92
185) Opel Zafira OPC 192 cv......................................14.77
190) Opel Omega 3000 204cv (91)..............................14.84
193) Opel Vectra GTS V6 211 cv……………….................…14.91
232) Opel Astra GSI 2.0 16v. 150 cv. (92)....................15.60
262) Opel Calibra V6 170 cv.......................................16.14
287) Opel Vectra V6 dti 177 cv...................................16.79
289) Opel Astra coupé 2.2 147 cv...............................16.84
339) Opel Astra 2.2 16v. 147 cv.................................17.69
340) Opel Vectra (B) 2.2 147 cv (01)..........................17.71
355) Opel Calibra 2.0 16v 150cv (91)..........................17.87
367) Opel Astra 2.2 dti 125 cv...................................18.17
377) Opel Astra Gsi 2.0 16v 136 cv………………………………..18.35
434) Opel Corsa 1.8 16v. GSI 125 cv..........................19.56
444) Opel Omega 2.5 Dti 150 cv. (02)…………………………..19.78
451) Opel Vectra Caravan 1.9 Cdti 150 cv. (04)...........19.90
457) Opel Astra I 2.0 Gsi 115 cv…………………………………….20.00

dodam że moje 3.0 jeżdżące na gazie zalicza się do pierwszej dwusetki ujętych w tym spisie aut. Śmiem stwierdzić, że osiąga czas bardzo zbliżony do najszybszej z seryjnych omeg, czyli omegi A 3000 24V
nagrałem sobie filmik na tę okoliczność

może ktoś jeszcze w chwili wielkiej nudy zweryfikuje ten spis?


[ wiadomość edytowana przez: MEGA_3 dnia 2007-08-09 23:45:41 ]
  
 
Vectra GTS z takim silnikiem jak omega zajmuje 193.
Omega będzie z tyłu.

"osiąga czas bardzo zbliżony do najszybszej z seryjnych omeg, czyli omegi A 3000 24V"

Przecież to nie możliwe!!!
  
 
mniam, hehe, robi sie wesoło.
właśnie by rozwiać wątpliwości wsiąść w autko wziąć stoper, kamere i sprawdzić co w omedze piszczy.

vectra V6 to aftomat więc nie dziwi nic

P.S.

Ironia Piotr ironia, przecież wiesz co myśle o A C30SE
  
 
Hehe, widzialem ten ranking.
Bede dzisiaj robil trase wieczorem, to moge zrobic taki pomiar tez
Choc musze przyznac ze wolabym byc w pierwszej dwudziestce niz dwusetce

A Vectra GTS ma naped na przod wiec nie jezdzi i sie nie liczy
  
 
No i nie wiemy jak zrobione ten pomiar jak profi sprzętem to stoper i liczniki do lamusa trzeba oddać, optymizmu nie brakuje.
  
 
w tabeli tez optymizmu nie brakuje

np:
calibra turbo - 11,53 sek??

wiec czemu nie zrobic wryfikacji w warunkach takich jak np. w tabeli Kartosa?

  
 
Cytat:
2007-08-10 21:05:33, MEGA_3 pisze:
w tabeli tez optymizmu nie brakuje np: calibra turbo - 11,53 sek?? wiec czemu nie zrobic wryfikacji w warunkach takich jak np. w tabeli Kartosa?



Swoje jak najbardziej ale nie ma co porównywać do tamtej tabeli.
Calibra miała 6,8 do 100 wynik nie osiągalny dla seryjnych omeg.
  
 
Hmm,

190) Opel Omega 3000 204cv (91)..............................14.84
...
517) Opel Omega 2.5 aut. 170 cv. (95).......................20.84

Roznica niewielka

Teraz wypadalo by usrednic wyniki, np. kilka 3.0 V6 i bedzie jakas podstawa.

Tylko dlaczego to jest od 0 do 140, czy to jakies bardziej wydajne wyniki
  
 
Cytat:
bardziej wydajne wyniki



Bardziej ?

Omega A N/A jest najszybsza a Omega B z R6 i T jeszcze szybsza

Co tu więcej pisać?

można dodać ... obie podczas porannego rozruchu plują olejem
a potem dymem idźicie tym tropem to może wasze V6 zaczną jeździć

[ wiadomość edytowana przez: PiotrS dnia 2007-08-10 22:23:11 ]
  
 
Cytat:
2007-08-10 22:20:51, PiotrS pisze:
idźicie tym tropem to może wasze V6 zaczną jeździć



Taaa, bo one na razie sie tocza jak niemieckie großmuter V6

A czy przeciek z pokrywy zaworow mozna zaliczyc do profi tuning ?

[ wiadomość edytowana przez: KOLIBERk dnia 2007-08-10 22:32:00 ]
  
 
Cytat:
2007-08-10 22:30:01, KOLIBERk pisze:
A czy przeciek z pokrywy zaworow mozna zaliczyc do profi tuning ? [ wiadomość edytowana przez: KOLIBERk dnia 2007-08-10 22:32:00 ]



spoko, konkurencja z tyłu ślizga się na oleju
  
 
Zrobilem rano dwie jazdy 0-140km/h
1. 15.5s
2. 15.1s

Czas mierzylem stoperem w komputerze, wiec prawdopodobienstwo bledu jest spore.
Wynik zrobilem na Pb-98. LPG w butli bylo 0 (zero).
Miejsce w tabeli miedzy 201-208.
  
 
jedna mądra głowa n/t tej listy na innym forum napisała:

Cytat:
Lista skompilowana jest z 9 roczników gazety "Autopista". To taki "Autoświat" hiszpański. To są testy drogowe wykonywane w warunkach rzeczywistych przez dziennikarzy (nie przez zawodowych kierowców)



Koliberkk jednak jakoś MV6 na aftomacie jeżdżą