Czy sekwencja (4gen)moze byc tez niebezpieczna dla zaworów ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Troszke nie nie bylo ale juz jestem . Zmienilem autko z Renault 19 na Laguna V6 24V 3.0 z francji. Oczywiście jest to sekwencja a z tym to ja do czynienia nie mialem . Moje pytanie jest taki:

Czy nawet przy sekwencji jest ryzyko jezdzenia na ubogiej mieszance a co za tym idzie wypalanie gniazd zaworowych ???

Kupilem autko z 5-cio letnia instalacją. Ale zagladając do książki serwisowej od gazu zauwazylem ze co rok byla podbijana nową datą, czyli jakby ktos czuwal nad tą instalką.

pozdro

szosiu
  
 
takie skomplikowane czy takie oczywiste ??
  
 
Nie tylko gaz jest niebezpieczny dla zaworow ale benzyna rowniez ( dla tlokow tez ) wystarczy zubozyc mieszanke i jezdzic tak dluzszy czas.
  
 
dzis zauwazylem ze mam obciete kable od sondy lambda przy samej sondzie. Ja pier...le !!! co za baran to robil. Jak myslicie, jak zareagowal sterownik na brak sygnalu z sondy ??? Czy powinien wejsc w cos w rodzaju trybu awaryjnego ?? czy jeŹdzilo autko na mozliwe ze ubogiej ???


ps. mój sterownik to jakiś AG, montowany we francji, co to takiego ???

[ wiadomość edytowana przez: szosiu1 dnia 2007-08-03 13:07:18 ]
  
 
prawdopodobieństwo tego że na sekwencji jest mieszanka zubozona jest małe, ponieważ nad prawidłową praca silnika oprócz komputera gazowego czuwa komputer silnika (ECU), który poprzez swoje czujniki, sonda lambda, czujnik ciśnienia w kolektorze itp. dopiera odpowiedni czas wtrysku benzyny a co za tym idzie czas wtrysku gazu odpowiadający na zapotrzebowanie energetyczne silnika. Zla regulacja sterownika gazu skutkuje pojawieniem sie błędu silnika. Check Engine
Jeżeli nie masz błędów sinika to wszystko jest ok i należysz do grona szczęśliwych użytkowników LPG.

[ wiadomość edytowana przez: larry123 dnia 2007-08-07 08:22:56 ]
  
 
prawdopodobieństwo tego że na sekwencji jest mieszanka zubozona jest małe, ponieważ nad prawidłową praca silnika oprócz komputera gazowego czuwa komputer silnika (ECU), który poprzez swoje czujniki, sonda lambda, czujnik ćisninia w kolektorze itp. dopiera odpowiedni czas wtrysku benzyny a co za tym idzie czas wtrysku gazu odpowiadający na zapotrzebowanie energetyczne silnika. Zla regulacja sterownika gazu skutkuje pojawieniem sie błędu silnika. Check Engine