MotoNews.pl
  

Swap...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
sprawa moze jest i prosta,ale ja tematu LPG nie ogarniam wogóle chodzi o to ze mam silnik c20ne i chce swapować na c20xe. i teraz pytanie,czy instalacja z c20ne podejdzie pod xe?? czy trzeba będzie zrobic nową??
  
 
Witaj
jeśli miałeś IIgeneracjię to raczej tego nie pakuj do tego XE. tylko od razu sekwencję. ale jeśli sekwencję to nie ma problemu tylko czy masz reduktor na 150 KM.



Cytat:
2008-09-22 22:37:31, sebas90 pisze:
sprawa moze jest i prosta,ale ja tematu LPG nie ogarniam wogóle chodzi o to ze mam silnik c20ne i chce swapować na c20xe. i teraz pytanie,czy instalacja z c20ne podejdzie pod xe?? czy trzeba będzie zrobic nową??

  
 
No ja mam wlasnie ten gaz II generacji.... ale podejdzie bez zadnych problemow??;>
  
 
Tak jak wcześniej pisałem to nie pakuj do tego XE. musiałbyś dostać nowy mixer tzw. niedxwiadek koszt ponad 100 zl. nowy reduktor na większe moce silnika tez koszt zakupu ok 280 zl. i speca do wyregulowania . a co najwazniejsze jest duży spadek mocy. nawet 20KM. więc SWAP bedzie pomyłką. dlatego zamontuj sekwencje.
to masz w Calibrze czy w Astrze? tak dla ciekawości sie pytam.


Cytat:
2008-09-23 15:53:25, sebas90 pisze:
No ja mam wlasnie ten gaz II generacji.... ale podejdzie bez zadnych problemow??;>

  
 
Nie... zajechalem C20NE w omedze..... i chce zmienic na C20XE.... i dlatego pytam czy ten gaz podejdzie... narazie bym na tym jezdzil bo koszt sekwencji to znowu jakies 3000 zl(
  
 
Witam,

wcale to nie musi kosztować 3000. Gaz już masz i to pewno legalnie. Wyszukaj na allegro instlację (wystarczy Ci sam "przód" czyli reduktor, komputer z wiązką i wtryskiwacze). Znajdź gazera, który to przełoży i temat powinien się zamknąć w połowie tej kwoty.
  
 
Jakbys mogl jeszcze raz poduktowac co musze kupic zeby na sekwencje przerobic to bym byl wdziecznyP
  
 
Witaj.
Cały przód czyli reduktor, elektronika. wtryskiwacze . wszystko jest w kompletach.


Cytat:
2008-09-26 14:01:49, sebas90 pisze:
Jakbys mogl jeszcze raz poduktowac co musze kupic zeby na sekwencje przerobic to bym byl wdziecznyP

  
 
samo przełożenie silnika nie wystarczy, kolektor wydechowy musisz rzeźbić, elektryka też do roboty. roboty tyle że hej chyba ze masz części za darmo i jesteś super mechanikiem od opli. moim zdaniem nie warto. poszukaj drugiego c20ne w dobrym stanie ew. podłub w głowicy.
  
 

jemu nie chodzi o normalne auto bo chyba tylko o silnik do zrobionej budy. stawiam,ze to do calibry. a ten silnik dopiero można rzeźbić. na samym chipie kilkanaście kucyków.

Cytat:
2008-10-01 19:38:29, xiadz pisze:
samo przełożenie silnika nie wystarczy, kolektor wydechowy musisz rzeźbić, elektryka też do roboty. roboty tyle że hej chyba ze masz części za darmo i jesteś super mechanikiem od opli. moim zdaniem nie warto. poszukaj drugiego c20ne w dobrym stanie ew. podłub w głowicy.

  
 
Cytat:
2008-09-23 20:59:45, sebas90 pisze:
Nie... zajechalem C20NE w omedze..... i chce zmienic na C20XE.... i dlatego pytam czy ten gaz podejdzie... narazie bym na tym jezdzil bo koszt sekwencji to znowu jakies 3000 zl(


plus auto z awatara wskazuje na omegę ale to nie znaczy że to ty nie masz racji. biech się właściciel wypowie i wtedy będzie wiadomo.