Po zalozeniu LPG slabo ciagnie :(

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Po zalozeniu LPG do 100km/h jest ok ale powyzej to juz przyspiesza jakby mial polowe koni mniej pewnie jakbym go podkrecil to by znowu duuuuzo wiecej palil...ma ktos jakis zloty srodek na ten problem ??
  
 
Jesne
TurboDiesel
Albo Benzyniak i smigasz az miło.
  
 
może parownik masz za cienki?
może silnik niedogrzany?
  
 
moze ten parownik faktycznie bo silnik to zawsze jest zagrzany musze sprawdzic jaki mam model i jaka ma wydajnosc
  
 
a spodziewales sie,ze na lpg bedzie lepiej ciagnal? czy jak bo nie kumam:| proponuje Ci sie zdecydowac czy chcesz jezdzic szybko czy tanio, bo jak cos jest do wszystkiego to jest do niczego
  
 
Cytat:
2007-08-07 21:09:43, maciek701 pisze:
a spodziewales sie,ze na lpg bedzie lepiej ciagnal? czy jak bo nie kumam:| proponuje Ci sie zdecydowac czy chcesz jezdzic szybko czy tanio, bo jak cos jest do wszystkiego to jest do niczego


Ciekawe bo ja mam LPG i spokojnie 160 kmh na A-4 jechałem i mozna był jeszcze coś wycisnąć, przyspieszanie jest troche gorsze na niższych obrotach ale nie narzekam.
  
 
Kurde mam zamiar założyć LPG na dniach. Przeraża mnie powtarzająca się opinia o dużym spadku mocy. Jeździłem już wcześniej Renaultem na gazie no i mocy wiele nie stracił, mam nadzieje, że i Escorcik nie będzie miał z LPG problemu, bo przyzwyczaiłem się do dynamicznej jazdy i jeśli moc spadnie będę się musiał od nowa uczyć jeździć No, ale zobaczymy, zdam relacje jak już będę miał wszystko pozakładane i poustawiane.
  
 
Cytat:
2007-08-07 21:37:53, zlypiesodi pisze:
Kurde mam zamiar założyć LPG na dniach. Przeraża mnie powtarzająca się opinia o dużym spadku mocy. Jeździłem już wcześniej Renaultem na gazie no i mocy wiele nie stracił, mam nadzieje, że i Escorcik nie będzie miał z LPG problemu, bo przyzwyczaiłem się do dynamicznej jazdy i jeśli moc spadnie będę się musiał od nowa uczyć jeździć No, ale zobaczymy, zdam relacje jak już będę miał wszystko pozakładane i poustawiane.


jak gazownik założy dobrze to będzie smigał
  
 
Cytat:
2007-08-07 21:41:05, seb_j pisze:
jak gazownik założy dobrze to będzie smigał


Tak szkoda, że nie ma tu nikogo z Lublina kto mógłby mi polecić dobry warsztat, bo do tego w który zakładałem LPG do Renuara na pewno już nie pojadę
  
 
Cytat:
2007-08-07 21:41:05, seb_j pisze:
jak gazownik założy dobrze to będzie smigał


Ale gazownicy zazwyczaj się nie znają na niczym....
częściej coś spieprzą niż naprawią....
  
 
Cytat:
2007-08-07 21:46:22, djtados pisze:
Ale gazownicy zazwyczaj się nie znają na niczym.... częściej coś spieprzą niż naprawią....


  
 
przeciez nikt nie oczekuje lepszych osiagow ale od 100km/h wzwyz to juz jest bardzo powolne przyspieszanie wiec cos tu jest nie tak, pytam bo moze ktos akurat mial taki przypadek
  
 
Cytat:
2007-08-07 21:47:44, Diegus18 pisze:
przeciez nikt nie oczekuje lepszych osiagow ale od 100km/h wzwyz to juz jest bardzo powolne przyspieszanie wiec cos tu jest nie tak, pytam bo moze ktos akurat mial taki przypadek


Ale jaki masz silnik. Bo ja na benzynie powyżej 130 też powoli przyspieszam. Mój 1,6 16v tyle, że w combi to i waży troche więcej
  
 
Cytat:
2007-08-07 21:50:21, zlypiesodi pisze:
Ale jaki masz silnik. Bo ja na benzynie powyżej 130 też powoli przyspieszam. Mój 1,6 16v tyle, że w combi to i waży troche więcej



powiem wam że mój jak przekraczam 200km/h to też zaczyna słabiej ciągnąć.....
ja mam escorta MKVII kombi
  
 
Cytat:
2007-08-07 21:57:45, djtados pisze:
powiem wam że mój jak przekraczam 200km/h to też zaczyna słabiej ciągnąć..... ja mam escorta MKVII kombi


No to ładnie Ci się waćpan rozpędza Inaczej nie da się tego skomentować Swoją drogą nie znam się na tych oznaczeniach MKVII i tym podobnym. Więc nie potrafie stwierdzić, czy 200km/h jest realne czy też nie ale u mnie 160 to chyba max. wiecej nie próbowałem.
  
 
Taki OT ===>> ja w swoim prawie licznik zamykam (czyli 220km/h)
ale z drugiej strony po co tyle jechać
  
 
Cytat:
2007-08-07 22:06:51, djtados pisze:
Taki OT ===>> ja w swoim prawie licznik zamykam (czyli 220km/h) ale z drugiej strony po co tyle jechać



z tesciowa do rejenta
  
 
Cytat:
2007-08-07 21:57:45, djtados pisze:
powiem wam że mój jak przekraczam 200km/h to też zaczyna słabiej ciągnąć..... ja mam escorta MKVII kombi



i po co te przechwalki? ciekawe jaki masz silnik,ze Ci zwawo ciagnie do 200km/h? bo w escorcie nie rpzypominam sobie takiego
  
 
Hehe sprawdziłem sobie oznaczeni MKVII i mam właśnie taki sam jak Ty, 2000 r. Nie wiem jakie modyfikacje zrobiłeś, ale 220 to on raczej nie poleci tym bardziej w combi. Poważnie seryjny przy wysokich prędkościach zbyt wolno się rozpędza by osiągnąć 200 a co dopiero 220. Nie wiem bo 160 mi w zupełności wystarczyło by zwolnić, pedał jeszcze byl to fakt ale obroty za wysokie a przeciążyć też go na dłuższą metę nie chciałem i nie chce.
  
 
Cytat:
Hehe sprawdziłem sobie oznaczeni MKVII i mam właśnie taki sam jak Ty, 2000 r. Nie wiem jakie modyfikacje zrobiłeś, ale 220 to on raczej nie poleci tym bardziej w combi. Poważnie seryjny przy wysokich prędkościach zbyt wolno się rozpędza by osiągnąć 200 a co dopiero 220. Nie wiem bo 160 mi w zupełności wystarczyło by zwolnić, pedał jeszcze byl to fakt ale obroty za wysokie a przeciążyć też go na dłuższą metę nie chciałem i nie chce




Tyle że on ma w swoim silnik 2 litry a Ty pewnie 1.4 lub 1.6


Juz doczytalem ze 1,6 wiec teoretycznie masz 60 km mniej

[ wiadomość edytowana przez: MaRRecki dnia 2007-08-07 22:25:31 ]