Uszczelka czy głowica 2.0 16v???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Na wstępie chciałbym zaznaczyć że oczekuję poważnych odpowiedzi a nie domniewymań

Otóz wczoraj miałem małą trase 200km w dwie strony...
wszystko było ok do czasu kiedy już we wrocławiu nagle zaczął chodzi na 3 cylindry-- pomyślałem może coś z gazem i na Pb przełączyłem i to samo było.
Temp silnika normalna...
Stanęłem na poboczu popatrzyłem ale nic ciekawego(żadnych wycieków nie było) ale zaczął MOCNO KOPCIĆ NA BIAŁO...
Rana go odpaliłem i chodził normalnie aż się nie zagrzał(znowy na 3 cylindy chodził i kopcił)
Olej ładnie wyglądał, w płynie oleju nie ma...jedynie troche spieniony jest.
Ja podejrzewam uszczelkę lub pęknięcie głowicy, która pod wpływem tem się rozszczelnia i gdzieś przepuszcza....

Za odpowiedzi podziękował piknie
  
 
puki nie sciagniesz glowicy to sie nie przekonasz
  
 
powaznej odpowiedzi to Ci tu nikt nie udzieli, bo skoro z zewn nic nie widac to rozstrzygnac problem mozna tylko zdejmujac glowice
nie ma co strzelac bo objawy pekniecia glowicy i wywalenia uszczelki sa bardzo zblizone a nieraz takie same..
  
 
tak z ciekawości pytałem... Jutro właśnie będę ją ściągał...
Ale mi się wydaje że to glowica ... bo jedną już wymieniłem jakieś 10-15 tys temu....
byćmoże ktoś miał podobny objaw ....
  
 
to jakiś wybitny pech masz z tymi głowicami.