[125]Zawieszenie (stabilizatory przechylu)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ma ktos jakies swoje przemyslenia odnosnie stabilizatorow przechylu w fiacie 125p przodu jak i tylu?? Jak utwardzic przod i tyl? Z tego co mi wiadomo to 3 piora nie mozna dolozyc do starego fiatowskigo mostu (chyba ze sie myle) Macie jakies sposoby jak utwardzic tyl
Wszelkie wspazowki i fotki sa mile widziane...
Pozdrawiam...

[ wiadomość edytowana przez: lukaszc dnia 2007-02-12 11:19:13 ]
  
 
Cytat:
2007-02-11 21:39:23, tabi7 pisze:
Z tego co mi wiadomo to 3 piora nie mozna dolozyc do starego fiatowskigo mostu (chyba ze sie myle)



e w czerwonym chyba mam 5 pior.
ale dyfer jugol no i w klasyku. nie ma drazkow z tylu
  
 
A moze tak założyć drążki reakcyjne z tyłu ale skośnie i bilstein? Powinno się poprawić. W razie czego może uda mnie sie założyć pierwszemu więc powiem jakie odczucia
  
 
co ma piernik do wiatraka
co ma utwardzanie do stabilizatorów przechyłu?
  
 
Akurat zalezy mi na jednym i drugim... i na obnizeniu i przodu i tylu o ok 4cm i na tym aby samochod nie przechylal sie na zakretach... Ma ktos jakies przemyslenia na ten temat???
Pozdr.
  
 
Cytat:
2007-02-12 18:32:47, tabi7 pisze:
Akurat zalezy mi na jednym i drugim... i na obnizeniu i przodu i tylu o ok 4cm i na tym aby samochod nie przechylal sie na zakretach... Ma ktos jakies przemyslenia na ten temat??? Pozdr.



To najlepiej z przodu spręzynki od tracka o dwa zwoje, a tył to zmodyfikowac, czyli przerobic tylne mocowanie resorów, ewentualnie dac resory w rece dobrego kowala, aby nadał im nowa charakterystyke.
  
 
A myslicie ze w stabilizatory przechylu jest sens sie bawic czy moze ograniczyc sie do utwardzenia zawieszenia...?
  
 
Cytat:
2007-02-12 19:23:52, tabi7 pisze:
A myslicie ze w stabilizatory przechylu jest sens sie bawic czy moze ograniczyc sie do utwardzenia zawieszenia...?



a jakie zastosowanie będzie miało auto, bo jesli masz na wąskich resorach, to czyli auto 1968-69 chyba, i ono to tylko na niedzielne przejazdżki w ladna pogode, jesli natomiast chcesz z niego zrobic rajdówke to odradzał bym ci. Szkoda by było
  
 
Celem jest zbudowanie rajdowki. Buda jest z 88r i samochod chce przygotowac do kjs...
  
 
Tak jak napisał, MILES125 sprężyny od trucka, można wpakować również sprężyny od żuka, tylko bedziesz miał troszkę zabawy z górnym gniazdem(trzeba je troszkę rozbić). Jeżeli chodzi o tylnie zawieszenie to jeżeli, to ma być rajdówka, przemyśl sobie bo moim zdaniem warto zainwestować w poprzeczny drążek Panharda - napewno poprawi właściwości jezdne w zakrętach. Co do resorów, to spokojnie możesz dołożyć pióro. Wyklepanie resorów u kowala, jeżeli to nie pomoże(cztyaj "nie spełni oczekiwań gleby") to przerób mocowanie resorów. Pamiętaj, że jak dołożysz za dużo piór to auto będzie skakało na każdym dołku jak piłka co oczywiście wiąże się z brakiem przyczepności. Amortyzatory - żółty bilstein. Ceny takich amorków w zerkpolu to 550szt./przód 400szt./tył.

Pozdr.

PS. Pochwal się co budujesz
  
 
Trochę odkopie temat, ale może komuś się przyda
poliuretan
Fajny gadget do F125
  
 
przecież nic do kanta nie ma.
  
 
a To gdzie jest napisane Fiat 125 "SPF1515-80K Front Gear-linkage Bushing" to co?