Bo przełączenie na LPG odbywa się przy opadających obrotach, tzn. komp LPG rozpoznaje przekroczenie progu i czeka aż obroty zaczną spadać (czyli puścisz pedał) dopiero wtedy komp przełącza na LPG. Ale podejrzewam że próg przełączenia masz ustawiony na granicy zmiany biegu i w czasie jazdy ten próg nie jest osiągany albo nieznacznie przekraczany co nie wystarcza do przełączenia. Oczywiście mogę się mylić, nie jestem tak dobrze obeznany z sekwencjami. Może też być problem podobny jak w zwykłych instalacjach tzn. komp LPG "gubi" w czasie jazdy sygnał o obrotach. Posprawdzaj "masy" i połączenia elektryczne instalacji LPG, szczególnie przewód podający sygnał o obrotach (najczęściej jest brany z cewki lub czujnika położenia wału), tyle, że w sekwencji sygnał o obrotach zdaje się jest brany bezpośrednio z ECU benzynowego.
No nie wiem staram się pomóc, niestety nie zawsze potrafię

.
[ wiadomość edytowana przez: Danek dnia 2007-08-10 18:46:43 ]