Carina E dziwne zachowanie na zakretach

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam taki problem ze mam carine e 2.0 od maja; niby ma zawieszenie w porzadku, ale zdarza sie jej zarzucac niekontrolowanie tylem nie wiem za bardzo co jest grane ;/ wiem ze nie jest to bolid ale po co 2.0 jak nie da sie tym jezdzic czy u was tez tak jest? (w dodatku przedwczoraj przez takie cos rozbilem lekko przod :/)
  
 
Co znaczy zarzuca ....na zakrecie?
A jak jedziesz na wprost podczas deszczu i wjezdzasz na np pasy lub cos malowanego na drodze to nie rzuca tylem na bok?
  
 
no wlasnie na zakretach i zdziwilo mnie to ze nawet na suchym czasem . na wprost jak jade to nic sie nie dzieje raczej, slyszalem kiedys o tych autach ze nie wpadaja latwo z poslizg ze wzgledu na zawieszenie z tylu nie znam sie za bardzo na tym
  
 
Cytat:
wiem ze nie jest to bolid



Nawet bolid czasami dziwnie sie zachowuje na zakretach


Cytat:
ale po co 2.0 jak nie da sie tym jezdzic



Uważam że się da, ale autko musi być ok. Na Twoim miejscu na początek zainteresowałbym się łącznikami stabilizatora amorków, gumkami na drążku stabilizatora i samymi amorami oraz stanem i rodzajem opon.
Pozdrowionka.
  
 
caly patent w tym ze bylem ostatnio sprawdzic cale zawieszenie i jedyne co wyszlo ze przednie amorki do zmiany i juz je zakupilem ale nie zdazylem zalozyc bo auto teraz juz jest u blacharza ;/ w sumie jak wszystko z zawieszeniem ok to chyba tylko opony nie sa zdarte ale jakies bezfirmowe raczej
  
 
Czasem mechanicy omijaja różne elementy uważając je za dobre lub mówią, że da sie jeszcze pojeździć. Pytanie tylko jak?

Ja miałem podobny problem. Jadąc nawet po długich łukach ok 130km/h nie mogłem utrzymać auta w jednej lini. Auto stawało się nadsterowne. Po wymianie łączników wszystko wróciło do normy.

A co do opon, to jak lubisz szybko jeździć to pomyśl o czymś szerszym i niższym - to napewno pomaga.
Nara
  
 
Cytat:
2007-09-20 21:09:42, hater-87 pisze:
mam taki problem ze mam carine e 2.0 od maja; niby ma zawieszenie w porzadku, ale zdarza sie jej zarzucac niekontrolowanie tylem nie wiem za bardzo co jest grane ;/ wiem ze nie jest to bolid ale po co 2.0 jak nie da sie tym jezdzic czy u was tez tak jest? (w dodatku przedwczoraj przez takie cos rozbilem lekko przod :/)



Zaraz, to ty może myślisz, że kupiłęś autko rajdowe ??

Cari jest stosunkowo lekka, silniczek z przodu, lekka pupa, to jak dorzucisz koksu, to i narowista się staje

Ehhhh następny, co myślał, że jak ma dwulitrówkę, to pobawi się w Hołowczyca

pozdrawiam,
  
 
Fiskomp, nie myslalem ze kupilem auto, ktore ma kopa i dobrze sie prowadzi do tej pory jezdzilem autami z bardziej obciazonym tylem i innym zawieszeniem z tylu i nigdy mi sie takie cuda nie zdarzaly dlatego sie zapytalem


cariniarz dzieki wielkie za rady jak tylko wpadnie kaska to zamierzam sie zajac tym bo bardzo mozliwe ze wlasnie mechanik nie zwrocil uwagi na to
pozdrawiam.
  
 
jeszcze jedno pytanko czy zawieszenie w wersjach GTi roznilo sie czyms od normalnego ??
  
 
Cytat:
2007-09-21 13:51:03, hater-87 pisze:
jeszcze jedno pytanko czy zawieszenie w wersjach GTi roznilo sie czyms od normalnego ??



Różniło sie całkowicie i jest podobne jak w celice 205.Jest troszke szersze i twardsze z dodatkową tarczą hamulca z tyłu.
  
 
Cytat:
jak tylko wpadnie kaska



Jeżeli to, faktycznie będzie tylko sprawa łączników to koszty nie są wielkie:
łącznik od 40do60 zeta za sztukę
gumki na drążek ok 10 za sztukę

Z montażem nie powinieneś mieć większych problemów.