[125p] Przegub

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy orientuje się ktoś, czy zamiast przegubu okrągłego z DFa można założyć przegub sześciokątny z Poloneza??
Chodzi o przegub łączący skrzynie biegów z wałem napędowym.

[ wiadomość edytowana przez: krzyszthof dnia 2007-08-11 12:10:49 ]
  
 
inne jest wyjście ze skrzyni biegów i zabierak walu napedowego. Musialbyś na kazdej z tych czesci zrobic po 3 naciecia przy kazdej ze srub (lub wymienić na właściwe - od poloneza)
  
 
Hmmm...z tego co wiem nie powinno byc najmniejszego problemu.Jedyne co musisz zrobic to zmienic koncowke wychodzaca ze szkrzyni biegow na polonezowska.Otwory na sruby maja inna srednice.Z walem napedowym nie powinienes miec problemow.Choc moge sie mylic,dawno temu przerabialem ten temat


Pozdrawiam
  
 
Czy w takim razie opłaca się przerabiać na przegub od Poloneza? Chciałem kupić ten okrągły ale w sklepie są problemy ze znalezieniem takiego. Oryginalny przegub wytrzymał 20lat/140tys km.
Czy te polonezowskie są trwalsze?
  
 
To zalezy z ktorego roku masz df'a, bo po '87 te łączniki sa takiesame w dfie i polonezie,
  
 
Fiat jest z 88 roku... jest wg mnie ciekawym modelem, bo swoje pierwsze kilometry przejeździł w straży pożarnej
Ma oryginalnie silnik fiatowski, skrzynie V, okrągłe zegary, znaczek "Licencja Fiat", most dobrze spasowany(można na nim efektownie pokonywać zakręty) a na wiosne, podczas wymiany opon, dowiedziałem się od mechaników, że przednie wahacze wyglądają jak włoskie(cokolwiek mieli na myśli)

Cytat:
te łączniki sa takiesame w dfie i polonezie,



Czyli, że można założyć albo łącznik okrągły albo sześciokątny?? bo nie rozumiem......
  
 
Jeżeli masz okrągły to sześciokątnego bez przeróbek nie założysz
Inna średnica otworów ja już to było powiedziane
  
 
No niestety. W sklepie miał jedynie ten sześciokątny, ale "starego typu". Sprzedawca mówił, że będzie pasował zamiast tego okrągłego bo nie ma "wąsików/wypustek" jak ten polonezowski. Jednak, jak kolega Malyzwierz napisał, rozmieszczenie otworów jest inne.
  
 
125 rok '88 i znaczek licencja fiat sie wykluczaja, poniewaz w 1988 roku FSO nie posiadalo juz licencji fiata i nie mialo prawa produkcji aut pod ta nazwa. Licencje Żerań utracil na poczatku lat 80tych