| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Sinuspi Sympatyk FEFK 2 x Ford Escort MK7 Radom zwany R0ndoM ex #145 | 2007-08-14 13:03:10 na elekryce sie nie znam ale za logiczne uważam dotarcie do sygnału z oryginalnego sterownika idącego od alarmu |
_Maly_ Sympatyk FEFK Escort Cabrio Turbo Kalisz | 2007-08-16 23:26:58 Oj kurcze bo bede musial dac auto do jakichs "fachowcow" jak mi nikt nie pomoze a wlasciwie to bym nie chcial.. |
zenq Sympatyk FEFK ![]() Knight Industries Two Thousand | 2007-08-17 13:23:40 hmm... poprostu chodzi mi o to czy central rownierz rygluje drzwi podwojnie... jesli tak, to musisz przeleciec miernikiem po kablach od centrala i zobaczyc co sie na nich dzieje podczas podwujnego ryglowania... bo byc moze daje normalnie sygnal jak kazdy inny central, a moze daje np. najpierw sygnal zamkniecia potem otwarcia, co juz ciezko bedzie podpiac od pilota... ----------------- ----------------- "eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury, ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... " (on-driver) spot małopolski: "(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta." ----------------- |
_Maly_ Sympatyk FEFK Escort Cabrio Turbo Kalisz | 2007-08-17 13:56:53
Powiem to tak: centralny zamek bez pilota byl w escorcie jak go kupilem, jest to oryginal Forda. Jak przekrece kluczyk w prawo, a potem w lewo to drzwi sa ryglowane podwojnie - zarowno lewe jak i prawe. Jesli przekrece kluczyk tylko w lewo to zamykaja sie rowniez lewe i prawe drzwi, ale juz bez tego podwojnego ryglowania. Pilota do tego centralnego zamka dokupilem na allegro wraz z alarmem, po podpieciu go pod centralny zamek zamykaja sie drzwi tak jak bym przekrecil kluczyk tylko w lewo. (oczywiscie mam na mysli wcisniecie guzika na pilocie, bo kluczykiem dalej moge zamknac z podwojnym ryglowaniem) Sprobuje tym miernikiem cos pobadac, ale nie wiem czy beda jakies efekty
[ wiadomość edytowana przez: _Maly_ dnia 2007-08-17 13:58:15 ] |