Pomocy... Nie chce zapalić :(((

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Nie chce zapalić autko :/ podjechałem pod Biedronkę i wszystko ładnie pięknie, chce uruchomić... i dupa. Rozrusznik kręci i pompka działa... ale nie ma iskry. I jakoś dziwnie przekaźnik psrtyka jak próbuję kręcić... pomóżcie co to może być :/ fakkk a tak pięknie było :]
  
 
jak ktoś ma Ci pomóć skoro nawet nie napisałeś jaki masz silnik, czy masz lpg !? pomyśl trochę

z tego co napisałeś jedyne co można wywnioskować że coś z silnikiem jest nie tak, prawdopodobnie układ zapłonowy

[ wiadomość edytowana przez: uli_871 dnia 2007-07-05 16:32:25 ]
  
 
sprawdz czy na wtyczce do cewki jest + po zapłonie (środkowy)
  
 
uli... a co to ma do rzeczy czy mam lpg ? faktycznie mogłem napisać jaki silnik. oglądałem go dałem znajomemu i zrobił go... nie chciał mi powiedzieć co to... ale zrobił
dzięki za zainteresowanie
  
 
Cytat:
2007-07-05 17:44:24, misiaczek192 pisze:
uli... a co to ma do rzeczy czy mam lpg ? faktycznie mogłem napisać jaki silnik. oglądałem go dałem znajomemu i zrobił go... nie chciał mi powiedzieć co to... ale zrobił dzięki za zainteresowanie


fajnie
  
 
Pooomocy znowu to saaaaamo, kolega wyjechał do Anglii i nie mam z nim kontaktu. Coś przeczuwam że nic nie zrobił tylko sam mu zapalił.
Ale teraz troszkę więcej szczegółów:
Rozrusznik kręci... Nie ma iskry na świeczkach, prąd dochodzi do cewki ale z niej nie wychodzi.
Podczas kręcenia słyszę jak stuka mi jakiś przekaźnik, (cyk,cyk,cyk,cyk... tak szybko, oczywiście jak kręce)
Teraz nie chciał zapalić z kluczyka, to spróbowałem czy na popych go uruchomię... i tak się stało. Także na popych zapalił... ale przecież to tak nie może być !!!! aa i czasem jak chce uruchomić autko to tak jakby się rozrusznik zawieszał... nie wiem czy to ma coś wspólnego ale piszę jak jest.
Nie znam się, ale wydaje mi się że może to być właśnie rozrusznik, może za dużo pobiera prądu... (tak mi powiedział kiedyś pewien mechanik od Escortów, żebym przeczyścił wszystkie kabelki, a szczególnie od rozrusznika bo może za dużo prądu brać)

Bardzo proszę o jakąś pomoc, bo potrzebuje autka... ale sprawnego
  
 
sprawdz skrzynke bezpieczników i przekazników, skoro Ci przekaznik stuka. zwróć uwagę na duży, zielony przekaźnik od układu EFI
  
 
Witam
dodatkowo sprawdź jeszcze złącze czujnika połozenia wału krobowego-jest umieszczony nad rozrusznikiem prostopadle do koła zamachowego.Może sie okazać że nie masz tego czujnika to wtedy looknij w aparat zapłonowy-podejrzany jest wtedy najbardziej czujnik Halla zwany tez impulsatorem Halla.Spekuluje że nie pali tylko na ciepłym silniku??A poza tym to poszukaj w wyszukiwarce-temat już wielokrotnie wałkowany.
Pozdrawiam
  
 
Miałem tak samo - sprawdź aparat zapłonowy a w szczególności czujnik halla u mnie na wtyczce z czujnika było przebicie i tak mi się działo.
  
 
Po pierwsze zobacz czy masz benzynę
Po drugie możesz mieć odcięcie zapłonu, ja muszę wyłączyć pilotem od centralki, po lewej stronie kierownicy jeśli mi się pali czerwona lampka to nie odpalę za chiny.
A dopiero wtedy obadaj czy rozrusznik nie padł.
  
 
już w ogóle nie chce mi zapalić... rano zapalił porobiłem z rozrusznikiem i wszystko OK. przyjechałem, zgasiłem silnik ciepły i już do wieczora nie da się odpalić...
Ja nie wiem gdzie szukać aparat zapłonowy (chodzi o cewke ?) a gdzie jest czujnik Halla to w ogóle nie wiem
Pliss podpowiedzcie mi, bo strasznie potrzebuje auta !!!!
Nikt w Gliwicach nie zrobi mi go... bo wszyscy albo są na urlopie albo terminy są na koniec następnego tygodnia.
Ja jestem laikiem dlatego proszę o tłumaczenie jak dziecku
Jeżeli chodzi o ten czujnik położenia wału korbowego... to po odłączeniu go i kręceniu nie pykają mi przekaźniki... jak go podłącze to znowu to samo ((

Może jak co podalibyście jakieś namiary na elektromechanika gdzieś w gliwicach albo zabrzu ?

[ wiadomość edytowana przez: misiaczek192 dnia 2007-08-17 08:33:39 ]
  
 
Wyślij mi zdjęcie silnika w miarę wyraźne na magir_@poczta.onet.pl ja na nim zaznacze i Ci odeśle