| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
adamus0 Multipla 1,9 JTD Łochów | 2007-06-01 14:13:12 temat szeroko poruszany ale u mnie jest jakoś inaczej
mianowicie gaśnie mi w sytuacjach: zaraz po odpaleniu ( da się zapalić bez problemu ponownie) przy ruszaniu w przód lub tył przy maxymalnie skręconych kołach w którąkolwiek stronę jak zaczyna syczeć wspomaganie ( ki diabeł??) wymieniona cała elektryka: świece denso, palec i kopułka beru, przewody packard za 180 zeta, obie cewki, czyszczony silniczek krokowy ( nie piszę firm i cen aby sie pochwalić ale dlatego żeby uniknąć podpowiedzi że może słabe to czy tamto bo i tak kiedyś miałem przy kiepskich materiałach) plissss, jakieś teorie?? silnik 2,0 od kalibry i gaz sekwencja ( nie ma znaczenia czy jest na PB czy LPG jest to samo) |
adamus0 Multipla 1,9 JTD Łochów | 2007-06-08 19:41:06 może faktycznie sprecyzuję o co mi chodzi
jak odpalę i wskoczy na 2500-3000 obr to przy zjeżdżaniu obrotów gaśnie a jak odpalę i wskoczy odrazu na 900-1000 to jest ok jeśli zdarzy się sytuacja że zgaśnie po zapaleniu to już wiem że będzie kiepsko chodził tzn na dwójce skacze jak żaba i przydusza się w/w objawów nie ma przy jeździe na wyższych biegach i wyższej prędkości - ma kopa i ładnioe chodzi jak wrzucę na luz po jeździe czy to wolnej czy szybkiej i długiej samochód pracuje idealnie na jałowym chodzi bez zarzutu natomiast jak ruszam wolno a w dodatku mam mocno skręcone koła to muszę gazować bo wiem że zgaśnie w ciągu jednego dnia i jak parę razy odpalam to raz jest dobrze a raz źle - to zależy jak odpali moje teorie: krokowy czujnik przepustnicy może ktoś tak miał i podpowie |
![]() JaRabbit Klubowy Weteran Toyota Corolla WF | 2007-06-08 20:15:43 Moim zdaniem są to objawy przeprogramowywania się komputera benzynowego podczas jazdy na gazie.Pojeździj na noPB jakiś czas i następnego dnia odpal go.Pewnie wszystko będzie ok (pod warunkiem,że wtryski nie są zastałe i pompa jest ok) |
jost Klubowy Weteran BMW 520d Lublin | 2007-06-09 09:07:13 Kumpel miał kiedyś w alfie 156 podobną sytuację z komputerem i oprogramowaniem. Już po odpaleniu wiedział czy będzie dobrze jechał samochód, czy jak popierdułka. Nie wiem jak się to zakończyło (ostatecznie sprzedał samochód), ale po takim gównianym odpaleniu, gasił silnik i zapalał ponownie i było już ok. |
adamus0 Multipla 1,9 JTD Łochów | 2007-06-18 16:47:17 Odświeżam temat bo spać po nocach nie mogę.
Chciałem jeszcze dodać bo może to ważne że w samochodzie prawie wszystko pod maską było zmieniane - filtry, paski, świece, cewki, kopułka z palcem. Niedawno też wymieniłem tłumiki. Nie chcę w ciemno wywalać kasy a nie mam nikogo z taką bryką. Koło mnie na szrocie stoi esperak ale 1,5 więc podmianka części typu silniczek krokowy czy map sensor odpada. Jeszcze nasunęło mi się że może to własnie map sensor albo coś co steruje zapłonem albo wtryskami ( gaz mam sekwencję) Rano jak odpalam zawsze dojdzie do 1500 obr i zawsze zgaśnie jak znów odpalę jest malina.Silnik na początki skacze żabką ale jak sie nagrzeje jest ok.Potem już rozruchy i praca na wolnych są super. To mi naprawdę nie daje spać po nocach. ps. robiłem reset i ustawiałem przepustnicę nie pomogło
koledzy pomóżcie!!!! |
adamus0 Multipla 1,9 JTD Łochów | 2007-08-11 00:29:36 Wreszcie mogę spać w nocy
Znam przyczynę gaśniecia mojego auta: winę za wszystko ponosi .... adaptacyjny komputer. lekarstwo: przekaźnik resetujący komputer
pozdrawiam ![]() |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2007-08-12 09:01:59
nieprawda... to tak jakbyś zastosował plaster na złamanie... skoro komputer się błędnie adaptuje - masz źle wyregulowaną sekwencję i dlatego map-y benzyny się rozjeżdżają. W dobrze wyregulowanej instalce nie ma prawa coś takiego się dziać. Poczytaj zresztą tutaj |
adamus0 Multipla 1,9 JTD Łochów | 2007-08-26 13:17:09
Miałeś rację, byłem u gazowników, wgrali nowy program i wreszcie jest ok. Instalacja była źle ustawiona.
Pozdrówka |