Rozrusznik i chłodnica w 125 2.0

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Jestem na etapie wrzucania dwulirówki do 125tki i ma 2 problemy/pytania
1. sprawa dotyczy rozrusznika/koła zamachowego. Podczas kręcenia elementy te nie chcą ze sobą współpracować - strasznie zarzyna. Zawodnik od którego mam silnik twierdzi że kolo jest oryginalne czyli ze 132. Kolo od rozrusznika również mówi że to ze 132. Rozrusznik idealnie pasuje do skrzyni (skrzynia z poloneza z kielichem umożliwiającym montaż do 2,0) poniżej kilka fot przedstawiających kolo i rozrusznik:










2 pytanie dotyczy chłodnicy a dokładnie jej podpięcia. Czy ktoś może mi zrobić dokładne zdjęcia jak co i gdzie popodpinać chłodnice z pompą i z termostatem(patrząc od przodu samochodu: od termostatu w prawo do chłodnicy u góry, w lewo ma sie połączyć z wężem od chłodnicy do pompy?) nagrzewnice itd

Proszę o pomoc

Pozdrawiam Romek

  
 
co do chlodzenia to jest prawie tak jak opisales, z tym ze nie uwzgledniles termostatu. Prawidlowo powinno to wygladac tak (patrzac od przodu auta): z prawej waz laczacy chlodnice z trojnikiem na glowicy, dalej waz laczacy trojnik z termostatem, na wysokosci termostatu krotki prosty waz laczacy go z pompą cieczy i z dolu termostatu waz laczacy go z chlodnica. Nagrzewnica analogicznie jak w 1500 - wyjscie z glowicy, powror do rurki pod kolektorem wydechowym.
  
 
co do rozrusznika to sa podobno 3 typy.Bo chcac wymienić rozrusznik w polonezie ciagle nie mieli odpowiedniego wkoncu sam bendix wymieniony został.
  
 
Aha..dzięki za info. Kosa131..z Twojego opisu wynika ze ja nie mam takiego termostatu (nie jest on tak jak w 1500 przy głowicy tylko w tym trójniku). Co będzie jak ten termostat zastąpię zwykłym trójnikiem?