Brak oleju pod pokrywą zaworów

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
kupiłem staruszkę MK2 z 1983 ,samochód zadbany ,płyny w normie,silnik 935,z uwagi na stuki zawrów postanowiłem je wyregulować,jkież było moje zdiwienie gdy po zdjęciu pokrywy zaworów zobaczyłem mnóstwo mułu dosłownie na wszystkim,był zaschniety,wyglądało na to że olej z miski wcale tu nie docierał,bo by to wypłukał!!!!!!!!!!!!! teraz nie wiem gdzie szukać przyczyny,pompa oleju padła czy co,kontrolka nie świeci,gaśnie szybciutko,może coś tam jest przytkane no niewiem,silnik chodzi równo nie bierze oleju,tylko jak długo jeśli kalwiaturka nie będzie smarowana1 PROSZE O POMOC
  
 
zapewne wszystko jest ok hehe tak kiedys niestety byla na naszych starych olejach jak masz jakos min wiedze i checi to rozbierz wszystko na czessci pierwsze kpl silnika wymyj karczerem itp wstaw nowe panewki i pierscienie luknij glowice czy cos tam nie wyrobione zbytnio i dalej jazda

nie polecam usuwanie tego osadu z klawiatury na silniku i zmiany oleju na inny bo remoncik bedzie drogi pozapych sie wszystko co mozliwe...... i silnik sie zatrze na amen.
  
 
moim zdaniem gdyby nie było smarowania klawiatury to nie zrobiłbyś więcej niż 10 km i góra by się zatarła odpal silnik bez pokrywy zaworów i wszystko się wyjaśni
  
 
rozchulałem maszynkę,heh,jej brakowało po prostu męskiej stopy na pedale gazu ,powolutku,powolutku jest tam coraz czyściej,olej uzupełniłem do maksimum i dociera na klawiaturkę,wymieniłem tylko filtr oleju na razie,bo nowego oleju jeszcze mi tam szkoda wlewać,wtedy zresztą też wymienię znów filtr.Dzieki za rady Olej tutaj ktoś faktycznie kiedyśl ał parszywy,czasmi wymiana w wątpliwym warsztacie tak się kończy