Wymiana żarowki

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Może głupie pytanie ale czy w moim samochodzie (MV6, 1997r) wymienia się żarówki? Mam tekst na wyświetlaczu : Brake light i widzę, że lewy reflektor świeci inaczej (słabiej). Jak się to robi?
  
 
A dlaczego ma się nie wymieniać?

Otwierasz bagażnik, wyjmujesz płytkę / zespół z żarówkami (zatrzask) i wymieniasz żarówkę hamulca (najpierw sprawdzasz którego ).

Bo "Brake Light" to właśnie hamulec.

Co oczywiście nie ma związku z zaobserwowanym przez Ciebie gorszym świeceniem reflektora. Ale tam też się wymienia wszystko

-----------------
Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
  
 
No patrz a taki Anglik ze mnie No ale jeden refl świeci inaczej (jakoś tak zółto...) Mam xenony.
  
 
Ksenony też się wymienia.

Najlepiej kupić parami (np. allegro), bo:
- jeżeli zdechł jeden to drugi pewnie zaraz też zdechnie
- jeżeli kupisz jeden, to będą się różnić barwą

-----------------
Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
  
 
Mam u siebie z przodu soczewki DEPO i swieca jakby chcialy a nie mogly czy jest jakis pomysl na to zeby jasnosc zrobila mi sie na drodze bo coraz ciemniej a swiatelka slabiutkie

Macie jakies sugestie ???
  
 
Cytat:
2005-11-14 00:20:50, bavara pisze:
Mam u siebie z przodu soczewki DEPO i swieca jakby chcialy a nie mogly czy jest jakis pomysl na to zeby jasnosc zrobila mi sie na drodze bo coraz ciemniej a swiatelka slabiutkie Macie jakies sugestie ???



wywalić shit zwany Depo i załozyć hella soczewki albo xenony...
  
 
a czy do soczewek mozna dolozyc przetwornice i xenon zrobic bedzie jakis efekt ???
  
 
można, fajnie będzie auto wyglądało z kapiącymi od żary reflektorami
  
 
czyli rozumiem ze raczej do soczewek nie wkladac xenonu bo sie lampy stopia choc mnie to dziwi bo patrzylem dzis w Audi a8 i niczym sie nie roznia srodki tez soczewka i tez szklo pleksa wiec moze jednak sie da co myslicie tak konkretniej prosze ???
  
 
Cytat:
2005-11-14 01:32:27, Twister31 pisze:
można, fajnie będzie auto wyglądało z kapiącymi od żary reflektorami



Gadanie bez sensu. Nic sie nie stopi. Xenon wydziela mniejsza temperature od konwencjonalnej zarowki halogenowej. Ale przerabianie to taki sobie pomysl. Juz lepiej pokompletowac sobie oryginalny xenon. za 1000 spokojnie zlozysz komplet.
  
 
ok dzieki wielkie tak myslalem ze z tym topieniem to jakas kicha chyba zrobie tak jak mowisz poszukam oryginalnego kompletu

Pozdrawiam
  
 
Stary watek ale sie tak spytam kupilem sobie dwie zarowki xenonow bo jedna juz swieci na zolto i teraz je trzeba wymienic jak to zrobic w Omie C? Co odkrecic i jak?Bo w instrukcji wyczytalem,ze trzeba jechac do ASO heh ale tak nie bardzo.Wiec kto moze mi odpowiedziec jak to zrobic moze kto juz wymienial sam??
  
 
Cytat:
2007-04-26 20:33:58, Coolin pisze:
Stary watek ale sie tak spytam kupilem sobie dwie zarowki xenonow bo jedna juz swieci na zolto i teraz je trzeba wymienic jak to zrobic w Omie C? Co odkrecic i jak?Bo w instrukcji wyczytalem,ze trzeba jechac do ASO heh ale tak nie bardzo.Wiec kto moze mi odpowiedziec jak to zrobic moze kto juz wymienial sam??



Musisz zdemontować reflektory. W pierwszej kolejności, delikatnie zdjąć spryskiwacze, jeżeli je posiadasz tzn. jeżeli xenony są orginalne, a zakładam, że tak jest. Następnie demontaż listewki pod reflektorem, w głębi pod tą listewką jest trzecia śruba trzymająca reflektor, dwie masz na górze, a dalej to już pójdzie.
  
 
Hmm i nie obedzie sie bez wymontowania reflektora rozumiem.Kurcze nie sadzilem,ze zmiana zarowki moze byc tak skomplikowana no xenony oryginal czyli spryskiwacze sa.No dzisiaj juz za pozno wiec sie jutro do tego zabiore.Czy zlozenie tego z powrotem bedzie tak samo latwe jak demontaz?Dzieki za info Keraj_zyr mam nadzieje,ze czegos nie spie......
  
 
No wkoncu wymienilem zaroweczki teraz czekam az sie sciamni aby zobaczyc roznice pierwsze podjescie bylo nie udane bo zle cos zapamietelem i okrecilem 2 srubki zamiast trzech dopiero za drugim podjesciem po przeczytaniu porady Keraj_zyr poszlo dobrze,tylko nie trzeba zdemontowywac spryskiwaczy.Wystarczy:
-odkrecic 2 srubki u gory
-zdjac plastik
-odkrecic 3 srubke pod lampa w glebi
Jedyny problem to dostanie sie do tej sruby,bo z pozycji lezacej a od strony kierowcy troche sie nagimnastykowalem bo nie mozna bylo wsadzic reki od spodu,bo jet klakson ale po wymontowaniu lampy to juz z gorki.Jeszccze raz dzieki za porade Keraj_zyr
  
 
Coolin napisz jakie żaróweczki kupiłeś i jak świecą(kolor ,zasięg ,ogólnie zadowolony jesteś czy nie?)(cena!!)
  
 
GrzegorS kupilem sobie Philipsy cena za dwie to 280zl.Swieca lepiej od poprzednich(OSRAM),lecz nie ma takiego efektu jak chcialem czyli odcien tzw diamentowy.Te swieca swiatlem naturalnym lekko niebieskim ale jestem zadowolony z zakupu poniewaz ladnie oswitleja droge dystansu Tobie nie powiem ale daja rade.Koles w sklepie mowil ze w internecie mozna kupic taniej ale ja nie mialem czasu na to.Mial jeszcze jakies XTEKA ale powiedzial ze one to bardziej tuningowe ze po prostu swieca bardziej na niebiesko a mi zalezalo na tym aby nie utracic swiatla.Wiec wzialem te.
  
 
philipsy to raczej dobre,a temperatura świecenia?tzw. kelwiny?może symbol jakiś?podaj szczegóły,te diamentowe świecilyby jaśniej,dalej lepiej?
przymierzam się do żarówek z tąd te pytania.
  
 
No Philipsy dobre bez watpienia.Temp moich 4300K tzw Ice White(kolor),tu masz linka do zarowek philipsa ja mam te pierwsze http://www.lighting.philips.com/pl_pl/consumer/carlighting/1_car_lighting/references_for_car/1_xenon_ref.php?main=pl_pl_consumer_lighting&parent=89083467512&id=pl_pl_car_lighting&lang=pl
Na kolor match wogole nie patrz bo sa drogie i one sie stosuje jak chcesz wymienic jedna zarowke.Najlpiej postaraj sie o Blue Vision.A te diamenenty to chodzi o barwe podchodza pod fiolet elegancko wygladaja i siwieca lepiej.Wczoraj jechalem przed Chryslerem 300M i mial takie zaroweczki nie pytaj jaki efekt na trasie
  
 
Aha to jest model czy kod Philips 85122