Co ja moge......??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mianowicie chcialbym sie zapytac co mozna wsadzic za silnik do kanta?? Oprocz wszystkich silnikow ze 131 i 132 co moge jeszcze wpakowac. Interesuje mnie jakis 1.8 lub 2.0 ale z turbina obowiazkowo Najlepiej cos kolo 150-170 konikoof. Zdecydowalem ze nie bede tuningowal swojego 1.6 bo szkoda go bo chodzi bez zarzutu i lepiej go po prostu sprzedam doloze i kupie cos konkretnego.
Pozdrawiam wszystkich F&F
Ps. Dzieki z gory za pomoc.
  
 
Do Poloneza na pewno wchodzi fordowski YB Cosworth z tylnonapędowej Sierry (4x4 też może być, tylko wtedy masz więcej roboty). Od pyty pracy z tylnym zawieszeniem, ale efekty piorunujące.
  
 
Proponuje silnik od FIATA CROMY 2.0 TURBO 170KM seria skrzynia z 132 i po problemie silnik jest identyczny jak 2.0 z 132 tylko ma turbine kumpel ma taki w CROMIE i powiem ci ze niezle to wymiata (Poldek z tym silnikiem to sie chyba rozleci hehe!!! )
  
 
Cytat:
2003-06-25 16:16:12, DAMIANO pisze:
Proponuje silnik od FIATA CROMY 2.0 TURBO 170KM seria skrzynia z 132 i po problemie silnik jest identyczny jak 2.0 z 132 tylko ma turbine kumpel ma taki w CROMIE i powiem ci ze niezle to wymiata (Poldek z tym silnikiem to sie chyba rozleci hehe!!! )



Niestety silnik nie jest identyczny. Pomijam układ turbosprezarki - niestety kolektory ssący i wydechowy są zamienione miejscami i aby zastosować głowice od tego silnika jest potrzebna niezła rzeźba.

-Kozi-: jeden gość z wrocławia (firma SYLTOM - znajdz kontakt w internecie) proponowal mi włożenie do kanta V8 3,5L (gaznik) rovera. Poniewaz byli bardzo mało konkretni to odpuscilem sobie, ale jezeli jestes zdeterminowany to możesz ich popytać. Gość zarzekał się, ze widział/jezdził tak zrobionym fiatem.

Moim zdaniem bez drastycznej zmainy komory silnikowej nie wejdzie na szerokość, ale mogę się mylić... (chciałbym się mylić!)



[ wiadomość edytowana przez: dax dnia 2003-06-25 17:30:03 ]
  
 
Jest silnik 130TC 170KM Abartha do przywiezienia z włoch..silnik ze skrzynia za 2500zł albo 3tys...Jakbys byl zainteresowany to musialbym sie wszystkiego dokladnie dowiedziec
  
 
Cytat:
2003-06-25 17:27:35, Dax pisze:
Cytat:
2003-06-25 16:16:12, DAMIANO pisze:
Proponuje silnik od FIATA CROMY 2.0 TURBO 170KM seria skrzynia z 132 i po problemie silnik jest identyczny jak 2.0 z 132 tylko ma turbine kumpel ma taki w CROMIE i powiem ci ze niezle to wymiata (Poldek z tym silnikiem to sie chyba rozleci hehe!!! )



Niestety silnik nie jest identyczny. Pomijam układ turbosprezarki - niestety kolektory ssący i wydechowy są zamienione miejscami i aby zastosować głowice od tego silnika jest potrzebna niezła rzeźba.

-Kozi-: jeden gość z wrocławia (firma SYLTOM - znajdz kontakt w internecie) proponowal mi włożenie do kanta V8 3,5L (gaznik) rovera. Poniewaz byli bardzo mało konkretni to odpuscilem sobie, ale jezeli jestes zdeterminowany to możesz ich popytać. Gość zarzekał się, ze widział/jezdził tak zrobionym fiatem.

Moim zdaniem bez drastycznej zmainy komory silnikowej nie wejdzie na szerokość, ale mogę się mylić... (chciałbym się mylić!)



[ wiadomość edytowana przez: dax dnia 2003-06-25 17:30:03 ]



no taki to przypawsowalby mi troszkel malo pojemnosc ale trudno
  
 
Cytat:
Jest silnik 130TC 170KM Abartha do przywiezienia z włoch..silnik ze skrzynia za 2500zł albo 3tys...Jakbys byl zainteresowany to musialbym sie wszystkiego dokladnie dowiedziec




to ja poprosze o wszelkie info na ten temat))

130 TC.....170KM!!!!! to chyba jakiś nieziemsko podrasowany....bo 130 TC w Ritmo miały 130KM...a może sie myle)

...a od czego miał by byc ten silnik...wzdłużny czy poprzeczny???????
  
 
z tego co ja pamiętam z rozmowy to właśnie jest to 130 TC czyli 130KM... ale rozmawialiśmy z kolesiem na temat kilku(nastu ) różnych silników z Fiatów, Lancii, Alfa Romeo więc coś mogło mi umknąć
w każdym razie na pewno jest to 2,0 z Fiata Ritmo... jakiś koleś zamówił ten silnik, a potem zrezygnował twierdząc że 130TC to silnik 1,6 więć możliwe że silnik jeszcze czeka we Włoszech...
  
 
PRZECIAZ CYFRY W STARSZYCH MODELAXH SIATA OZNAVCZAJA KONIE MECHANICZNE WIEC 130TC ABART MIAŁ 130KM WIEM BO TAKIEGO CHVCIAŁEM KUPIC A 170 KM TO MOZE BYC TYLKO JAKIŚ TUNING
  
 
hmmmm dzieki wielkie za tak duzy odzew i ze kazdy chce w jakis sposob pomoc. Najwieksze podziekowania dla Dax'a bo on najbardziej mi uswiadomil to i owo.
Ale do rzeczy. Czy beda duze problemy z tym silnikiem od Cromy i zamienionym kolektorami ssacym z wydechowym czy jest to w jakis sposob do przeskoczenia???? I za ile taki silnik od Cromy moge kupic?????
Czy ten silnik z Ritmo z clem wyjdzie tyle co napisales Koniu czy to wszystko trzeba jeszcze clic???? czy po prostu na lewo???
Aha Dax rozgladalem sie za ta firma. Raczej zajmuje sie automatycznymi skrzyniami i rajdami ale terenowymi takze chyba lipa.
No i ten fordowski z sciery???? tez o nim wlasnie myslalem. Czy on napewno nie wejdzie do komory 125p????
Narazie moje nastawienie jest na 2.0 z Cromy chyba ze sie nie da albo cena silnika mnie zabije. Jak nie to bede kombinowal cos z innego a jak sie nie da toooo......................... sie chyba rozplacze bo chce naprawde cos zrobic.
  
 
Co do silnika z Cromy, to looknij w wątek o "rozwiercaniu 2.0" na forum FSO - link na stronie F&F.

[ wiadomość edytowana przez: Yaninnya dnia 2003-06-26 02:35:53 ]
  
 
Co do tego 130TC i jego mocy mogłem sie przesłyszeć.
Jesli chodzi o sprowadzanie tego silnika do Polski to wszystko jest zgodnie z prawem, silnik jest z papierami, rowniez przez granice jest legalnie przewozony, takze nie ma problemu...

Wejsc podejrzewam ze wejdzie bo sam kania sie nim zainteresowal. Tylko w Ritmo jest poprzecznie wstawiony i z tym by byla kombinacja...
  
 
Co do tego silnika od CROMY to dzis kumpel był u mnie pod chatą i oglondałem komore dokładnie i zeczywiscie kolektory sa zamienione odwrotnie (acha on mówił ze on kupił tom Crome z zwykłym 2.0 w niemczech rozebrał 2.0turbo przywiózł głowice kompletnom .tłoki wklensłe .miske olejowom z powrotem oleju z turbiny i kawałek wydechu sam wszystko załozył do zwykłego bloku no i w ten sposób zrobił turbo acha jeszcze wtrysk z komputerem jest od modelu turbo wienc jesli rozwiąrze sie problem wyprowadzenia wydechu to chyba da rade to załozyc no moze miske z 132 trzeba by było zastosowac zeby było przetłoczenie na belke zawieszenia a w nia wspawac powrót oleju z turbo no ale jest to według mnie do zrobienia