Problem w Hondzie Accord 99r 1.8is, zamula powyżej 4 tyś obr

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Mam problem z moja Hanią, posiadam instalacje BRC 24 , z sekwencyjnym wtryskiem. Mianowicie jadąc na gazie i przyspieszając jak to normalnie bywa jazda miejska i trasa, przy 4 tyś obr ( punkt graniczny niewiem dlaczego ), samochód automatycznie dostaje szarpniecia i dostaje takiego muła że bardzo ciezko mu się dalej rozpedzać. Jest bardzo uciążliwe w codziennym użytkowaniu, uwierzcie mi...
Dodam tylko że benzynie jest ok i chodzi jak ta lala, ale z gazem jest masakra, ale spalanie utrzymuje sie w granicach 11l-12l wiec wydaje mi sie że całkiem normalnie.
Na dodatek czasami potrafi sie przy zmianie biegu przełączyć samoczynnie na benzyne na pare sekund i automatycznie spowrotem na gaz...dziwne??
Wiem ze świece są ok, przewody, palec i kopułka.
Zostały mi do wymiany 2 filtry jeden duzy i drugi mały który są pod maska w instalacji na silniku, wiem bo sprawdzałem i były totalnie zasyfione ale oczysciłem i teraz czekam na kupno nowych.
Jesli ktoś ma jakis pomysł w czym tkwi problem to bede wdzieczny za każdą wskazówkę.
pozdrawiam forumowiczów
  
 
Witam.
Tylko regulacja zaworów i jak najszybciej bo możesz miec po wałku rozrzadu
  
 
Ale Zawory sa wporzadku i nie ma luzów silnik pracuje normalnie nie klekocze itp, sprawdzałem.
Hondzia traci moc zawsze od 4 tyś obr w zwyż
Wydaje mi sie że ten dziwny próg mocy przy 4 tyś moze miec związek z elektronika tej instalacji, moze nie dostawac odpowiedniej ilości gazu w tym zakresie lub itp, jest cos takiego możliwe w ogóle??Na benzynie chodzi superrr, chyba ratuje mnie tylko podjechanie do fachowca od gazu i który zrobi mi konkretna regulacje .
CO o tym myślisz??
  
 
Witam.
Luzy zaworowe mają być .problemem jest jak ich nie ma. o ile dobrze pamietam mają być w hondzie 0,5 mm. ale nie dam glowy.
dobrze radze podjechać do serwisu a później sie zabierać za instalacje gazową.


Cytat:
2007-09-07 15:08:10, sopczi82 pisze:
Ale Zawory sa wporzadku i nie ma luzów silnik pracuje normalnie nie klekocze itp, sprawdzałem. Hondzia traci moc zawsze od 4 tyś obr w zwyż Wydaje mi sie że ten dziwny próg mocy przy 4 tyś moze miec związek z elektronika tej instalacji, moze nie dostawac odpowiedniej ilości gazu w tym zakresie lub itp, jest cos takiego możliwe w ogóle??Na benzynie chodzi superrr, chyba ratuje mnie tylko podjechanie do fachowca od gazu i który zrobi mi konkretna regulacje . CO o tym myślisz??

  
 
Witam nie wiem czy ci pomoge ale mialem kiedys taki problem tylko ze ja mialem przy 4200 obrotow jak sie zalkanczal v-tec dodam ze to nie jakies zawory jak ci pisza ludzie bo bys na bezynie mial to samo a na bezynie smiga ci jak zla z tego co napisales.Od czego powinienes zaczac to jechac do dobrego gazownika trzeba przeprowadzic regulacje gazu najlepiej by regulacja byla przeprowadzona na zasadzie jazdy samochodem a nie na postoju bo nie wyreguluje ci jej dobrze bynajmiej ja tak mialem.bo na postoju nie dawalo rady do 4200 obr szla jak burza a po 4200 bylo szarpniecie i zamul totalny otwiera sie w tym momecie szerzej zawor czyli v-tec.Ja do tego mialem wstawiony wiekszy parownik bo ten do 140 konych aut nie wyrabial nie mozna bylo go podkrecic bardziej wiec wstawiono wiekszy pozdrawiam jezeli cos to moje gg jak bedziesz mial jakies pytania 2042503
  
 
Z tego co ja wiem to w honi sa zawory samoregulujace to nie fiat 126p i nie polonez
  
 

Witam.
Możesz byc zdziwiony ale w hondach reguluje sie zawory.
zapytaj na forum użytkowników hondy.


Cytat:
2007-09-12 21:11:47, lukaszek811 pisze:
Z tego co ja wiem to w honi sa zawory samoregulujace to nie fiat 126p i nie polonez

  
 
Tak , tak reguluje sie zaworki i tak własnie to zrobiłem ostatnio ,luzy 0,25mm i rzeczywiście poprawiła sie kultura pracy silnika.......ale niestety zamulenie powyżej 4 tyś nie znikneło, sprawdziłem tez sprężanie na cylindrach i jest idealne na każdym 14 atmosfer.
Chyba kolega lukaszek 811 ma racje to wina prawdopodobnie ponownego zestrojenia gazu u dobrego fachowca skoro na benzynie poprostu fruwa...aha chciałem tylko zaznaczyć że ja nie mam parownika tylko sekwencje BRC 24.
No nic chłopaki dzieki wielkie , jak rozkminie ten temat u gazowca to dam znać na forum co to było dokładnie.


  
 
Witam.
Po regulacji zaworów konieczne jest ponowne zestrojenie instalacji.