| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Piotr_W Daewoo Espero 2.0 CD Tarnobrzeg | 2003-06-25 01:17:32 spójrzcie na link |
ŁUKASZ_GAJER miałem Espero 11 lat Warszawa-Rembertów | 2003-06-25 01:25:57 Zgodzę się w 110% z opiniami tych ludzi!
Miałem wszystkie wymienione tam przypadki w swoim samochodzie... a nawet więcej... |
czedu Espero 1,8 CD Pyskowice | 2003-06-25 10:52:45 Moje Espero jest z marca 99. Przy kupnie nie działał głośnik tylny i podświetlenie przycisku wycieraczek - wymienili od ręki. Do tej pory z powodu awarii wymieniłem siłownik centralnego zamka (tej zimy) i zarówkę świateł mijania (w zeszłym tygodniu). Wymieniłem pióra wycieraczek, bo z powodu rdzy zmieniły kolor na czerwony. Do wymiany w najbliższym czasie jest końcówka rury wydechowej, bo przerdzewiała. Parcieje taśma izolacyjna, którą obwiązali wiązki kabli elektr. Opada lusterko wsteczne. Trzeszczy fotel kierowcy, trzeszczą plastiki we wnętrzu, ale da się wytrzymać. Jak na razie zero rdzy, mimo tego, że parkuję pod chmurką - porządnie go zakonserwowałem zaraz po kupnie. Ubytków oleju zero.
Qbaj, co ty chcesz od fotela, wg mnie jest super. Zbudowali go chyba specjalnie dla mnie. Pozdr Czedu |
RICO__ Espero 1,5 LPG Kraina wiecznych lodów | 2003-06-25 10:59:39 Rozmawialem z innymi wlascicielami esperaczy i nexii na moim osiedlu, i kazdemu padla tylnie sprezyny. Jesli chodzi o siedzenia to wezcie pod uwage ze ten samochod byl tworzony przez ryżojadów ( tzn żółtą rasę ) a oni sa o wiele drobniejszej postury niż my ( niskie to takie, chude ), i na 100% taki koreańczyk innaczej się czuje w esperaczu jak my. Mi w sumie siedzenie odpowiada. |
piotr-ek | 2003-06-25 11:03:24 Fotel... spoko ponad 190 cm i nie narzekam... ciekawe jak będzie kiedy zrobię regulację wysokości. |
Zoltar Fajne Gdańsk | 2003-06-25 11:18:27 Ale nudzicie Przecież wiadomo, że to prawda Fotele są za miękkie |
piotr-ek | 2003-06-25 11:41:10 I właśnie to w tym jest najpiękniejsze... brakuje jeszcze TV z pilotem i barku, a poczułbym się jak w domciu |
ŁUKASZ_GAJER miałem Espero 11 lat Warszawa-Rembertów | 2003-06-25 11:50:05 Miałem okazję przejechać się wieloma nowymi samochodami osobowymi wypuszczonymi w tym roku przez dealerów lub w roku poprzednim, ale w żadnym z foteli nie było mi tak wygodnie jak w fotelu Espero!
A jeśli chodzi o to, że fotele były robione pod małych koreańców to ja bym powiedział wręcz przeciwnie - żaden z do tej pory spotkanych przeze mnie foteli nie jest tak wygodny i tak duży jak fotel w Espero. Ja ważę prawie 100kg i mam 181cm wzrostu i jak sobie na nim siadam to czuję się jak bym siedział na fotelu domowym! (fotele np: w Oplach to taborety przy naszych siedzeniach - odpadają na dłuższą trasę) |
qbaj pro cee'd 1.6 CVVT warszawa | 2003-06-25 17:00:54 chwila chwila...ja nie mowie ze fotele sa niewygodne czy cus..ja mowie cos zupelnie innego...moj fotel kierowcy jest rozwalony..uszkodzenie polega na tym ze trzymanie boczne po zewnetrznej..eh nie istnieje..mam przetarta na oparciu tapicerke i niemal wystaje drut od ramy fotela..u pasazera jest spoko..wiec czedu nie chodzi mi o fotele w espero tylko o fotel w moim espero |
![]() amma Espero Łódź | 2003-06-25 20:07:09 ja miałem to samo co gbaj z fotelem kierowcy też wyszedł drut okazało sie u tapicera że wkłady jakie są tam zastowane są cieniutkie i przy większej wadze niż koreancy szybko sie lasują i puszczaja metalowa konstrukcje , ja naprawiłem facet włożył mi solidny wkład a materiał do pokrycia wzią ze srodka tylneko kładionego opasrcia pod rękę i teraz jest super i mozna powiedzień że jedzie sie bardzo wygodnie i trzymanie boczne jest lepsze |
Grzegorz TOYOTA Corolla E16 Katowice | 2003-06-25 20:10:58 qbaj pisze:
qbaj ja miałem to samo i zamierzałem wymienić gabkę, ale cena w ASO mnie zniechęciła Ale u siebie zrobiłem tak: Wyjąłem fotel, wyjąłem przetartą gąbkę i w miejscu gdzie pękła skleiłem takim uniwersalnym klejem do tworzyw sztucznych (nazwy nie pamietam) nastepie okleiłem fotel w poziomie, po obwodzie taśmią klającą (taką srebrną wytrzymałą, tą co w amerykańckich filmach ludziom ręce i nogi sklejają, a czasem i dziub) Jak narazie a będzie ze 4 miesiące nie narzekam a siedzenie istotnie poprawiło swoje właściwości [ wiadomość edytowana przez: Grzegorz20CD dnia 2003-06-25 20:16:13 ] |
![]() amma Espero Łódź | 2003-06-25 20:17:09 faktyczne w ASO zdzierają niemiłosiernie , mały warsztacik tapicera zrobił to za 50 złoty a ijeszcze dorobił tapicerkę z tyłu na podszybiu z materiału podobnego do tego jaki jest zaraz za tylnimi fotelami. Od razu porawiła sie widocznośc do tyłu przez to że tylnia pułka w słoneczne dni nie daje refleksów na tyle okno. Może ktoś usprawnił przednia deskę tak aby nie odbijała sie w szybie kiedy jedzie się pod słonce Andrzej |
qbaj pro cee'd 1.6 CVVT warszawa | 2003-06-25 20:48:13 no dobra wiec pytanie do warszawiakow: gdzie w wawie jest dobry (najlepiej niedrogi hehe) tapicer samochody ktory by mi ten fotel naprawil..?? |
torito Espero 1.5 GLX 16V Warszawa | 2003-06-25 22:19:00
matowe kosmetyki i po problemie |
RICO__ Espero 1,5 LPG Kraina wiecznych lodów | 2003-06-25 23:36:06 No to macie przestroge, trzeba jezdzic w pokrowcach na fotele, to wam sie nic nie przerwie. |
Piotr_W Daewoo Espero 2.0 CD Tarnobrzeg | 2003-06-26 20:14:51 No i rozgorzała dyskusja... No cóż ja jestem po przejściach... Podam przykład. Kolega kupił Fabiankę do której dołożył abs i 2 poduszki. Wyobrażcie sobie, że w gniazdku zapalniczki nie ma zapalniczki (zaślepka gratis Moja konkluzja jest taka. Skorzystałem nienajlepszej opinii Daewoo z okazji aby kupić duże, wygodne autko za małe pieniądze. Moja dotychczasowa praktyka pozwala powiedzieć, że awaryjność Espero jest dużo mniejsza od Poloneza. |
piotr-ek | 2003-06-27 08:47:52
A ja zaraz jak kupiłem esperaka to wywaliłem pokrowce (z wyjątkiem kierowcy, bo żona już pół roku szyje 3 cm rozdarcie z boku oparcia), bo po iluśtam latach użytkowania auto zeżre rdza, a fotele będą w idealnym stanie... tylko kto mi za nie zapłaci. Odnośnie wyposażenia współczesnych tanuch aut, to przypomina mi się polonez z 1978 roku: 1. Welur 2. 6 lampek oświetlających wnętrze + 1 w bagażniku 3. Obrotomierz, zegar, zapalniczka 4. Halogeny i to wszystko w wersji podstawowej (tylko taka wtedy istniała). Które auto w latach 80 miało takie wyposażenie. PS. A Polski Fiat 125p w 1970 miał z tyłu podłokietnik! |