N2o

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy ktos zastanawiał się jak samemu zmajstrować sobie instalacje podtlenku azotu, bo ceny firmowych instalacji są troszke wygórowane...
  
 
nie jestes pierwszy w gazecie GT z pazdziernika 2001 jest opis takiej instalacji.przyrost mocy ok.50% ale przy silnikach 1.0-1.1.koszt int.1000 zl(!!!) wieksze silniki maja przyrost mocy ok.30% ale koszt instalacji to juz ok.2000 zl.Jest to instalacja niskocisnieniowa.zajmuje sie tym firma "grabowski motor sport".ale taka instalacja ma wade-przyrost mocy jest chwilowy.no i nie da sie jezdzic na tym non stop;tylko do sprintow!mam adres e-mail ale nie wiem czy aktualny gms@grabowski.com.pl tel;502 713 141. sam opis instalacji jest cholernie dlugi i strasnie metny.brak dokladnych danych technicznych.tylko teoria wiec za bardzo nie pomoge.krotko;butla,reduktor,przewody,elektrozawor,i "mixer"podobny do tych co sa w instalacjach lpg montowane w gazniku zalozony na rurze z powietrzem na dolocie.+dodatkowy wtrysk benzyny.moc w tego typu inst. nie bierze sie z samego gazu n2o lecz ze spalania wiekszej ilosci benzyny a n2o podtrzymuje spalanie lepiej niz powietrze i to cala filozofia.bez n2o po prostu silnik nie przepali takiej ilosci paliwa.
  
 
www.ktp.pl Na tej stronce znalazlem ciekawy opis jak gosciu to zmontowal...
  
 
opis jest podobny do tego co znalazlem w gazecie.ale osiagi tak jak mowilem-krotki sprint i po zabawie.to ja wole tradycyjny tuning;koszty te same ale przynajmniej przyrost mocy jest staly i mniejsze ryzyko uszkodzenia silnika,ew.kierowcy(choc nie wiem co jest bardziej bolesne,he,he).
  
 
ja mysle o n2o jedynie po przeprowadzeniu tradycyjnego tuningu a sprint na podtlenku nie powinien trwac dluzej niz 15 sekund wiec bylby uzywany jedynie IN EMERGENCY
  
 
nie chce mi sie przepisywac calego tekstu o n2o,no i nie mam mozliwosci narysowania schematu.jak jestes zainteresowany to podaj dokladne namiary na mojego maila to ci wysle ksero.(a moze zalozyc dzialko vulcan na dachu?!100 pociskow /sek i z nikim sie nie trzeba bedzie scigac?!just kidding)
  
 
Z DZIALKIEM BYLBY MNIEJSZY PROBLEM BO MOJ BRAT ZBIERA TAKIE CACKA WIEC I MA JUZ POKAZNĄ KOLEKCJE... HEHE
  
 
jak chcesz to moge wyslac ksero tego artykulu z GT(pisac mi sie nie chce bo mi to za wolno idzie a tam jest pare informacji ktorych nie ma w tym artykule z netu).jak chcesz to podaj namiary na priv i postaram sie to w miare szybko zalatwic
  
 
Qrwa mac!czytaj co ja pisze!KSERO!Bo niby jak mam ci napisac schematy i rysunki?Skana nie mam!a tak to machne na ksero , 2 minutki i po bolu.i na poczte.normalny adres jesli mozna.a przepisywac mi sie nie chce bo ja bardzo szybko pisze i chyba bym sie meczyl do boszego narodzenia........
  
 
Kiedyś kolega w zastawie do filtru powietrza doprowadziłe acetylen. Na siedzeniu stała mała butla z reduktorem i wężykiem prosto do filtra powietrza. Kopa miała, tylko troszke była podminowana. Jakieś niewielkie coś i wielka dziura w aswalcie.
  
 
Jako laik mam takie pytanko -> czy tą instalację N2O można używać w instalacji gazowej?
  
 
gdzies widzialem opis espero z gazem i n2o wiec pewnie mozna....
  
 
wczoraj tez sie zastanawialem czy gaz i n2o ale zastanawia mnie problem doprowadzenia wiekszej ilosci paliwa(gazu).Wlasciciele starszych instalacji moga kombinowac z tym wlacznikiem w kabinie ktorym wtryskuje sie dodatkowa ilosc gazu,ale ja mam nowszy patent i nic z tego.Na pewno istnieje jakis patent...
  
 
Raczej te kombinacje ze zwykłym gazem to niewiele dadzą, bo jak dasz za dużą dawkę gazu, to po prostu silnik się zadławi. Jest jakaś tam max. dawka paliwa/gazu, którą silnik jest w stanie przepalić, jak przekroczysz ten próg, to efekt będzie odwrotny.
Gdyby tak się dało, to przy dostarczaniu ogromnej ilości paliwa/gazu moc by rosła i rosła, i rosła, i moja łada jakby na ten przykład dostała z 3 kurków gaz to (spalała by pewnie ze 20l na 100km) powinna mieć ze 150KM
Jeżeli dobrze pamiętam, to chyba Kacper mi mówił, że kiedyś próbował 2 kurków z gazem.

[ wiadomość edytowana przez: Lewy_lowicz dnia 2003-08-07 13:03:48 ]
  
 
mnie chodzi o to ze samo n2o nie daje zadnego przyrostu mocy i tylko lepiej podtrzymuje palenie.A zeby uzyskac wieksza moc trzeba n2o i wiecej paliwa a nie bardzo jest jak dac wiecej gazu.Z paliwem jest latwiej bo doprowadza sie dodatkowy wezyk z benzyna i "rozpylaczem" do kolektora dolotowego i system dziala.Wiecej paliwa +n2o i dopiero wtedy jest efekt.Bo jak dasz samo paliwo to "zalejesz" silnik.O tym to ja fiem!Ale jak rozwiazac problem dodatkowej ilosci gazu przy zasilaniu n2o?Chyba jedynie benzynka...
  
 
Adam dostalem dzis to ksero jeszcze raz wielkie dzięki
pozdr OSS
  
 
polecam sie na przyslosc.Wiem ze nie ma tego za duzo ale to wszystko co mam.Mam nadzieje ze sie przyda.