Obejscie/przelozenie immobiliser"a

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
hejka, wiecie jak obejsc fabryczny immobiliser w mk6? ewentualnie jakie elementy odpowiadaja za niego, tak zeby go przerzucic do samochodu bez immo?? (musze zamienic ECC - mam taki z immo a ma isc do auta bez niego )

aha, chodzi o silnik benzynowy, 1.8 zetec '94 (obydwa auta)

-----------------
-----------------
"eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury,
ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... "
(on-driver)

spot małopolski:
"(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta."
-----------------
  
 
immo to przede wszystkim komp, tak więc żeby przełożyć musisz podmienić komputery sterujące silnikami, dodatkowo na obudowie stacyjki jest taki pierścień (coś w rodzaju czujnika) trzeba by było go wymontować. Nie wiem jak ma się immo do skrzynki bezpieczników.
Jest jeszcze 1 problem. W żadnym wypadku nie można przedłużać, skracać ani ciąć kabla od tego (czujnika) ze względu na zmianę oporności kombinowanego kabla a wtedy immo już nie zadziała.
  
 
Nie nie kolego, w mk6 imo powinno być z prawej strony pod całą deską, odcylasz deske i masz tam albo powinienes miec blache przynitowaną a za tą blachą moduł imobilaizera