Kto mi pomoże założyć sekwencję OMVL

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam serdecznie fachowców i osoby znające się na rzeczy

Mam w aucie (BMW 2,5 6cyl) instalkę z blosem, okazyjnie zanabyłem sekwencję OMVL Dream z BMW 8cyl 4.4l. Teraz przymierzam się do przełożenia tego do mojego auta. Pytania:

1 - nie mam na butli elektronicznego czujnika poziomu gazu, czy jest on niezbędny? Można to jakoś obejść?
2 - z wiązki wychodzą 2 pary kabli do sondy lambda (w tamtym aucie były 2 sondy). Które z kabli mam wykorzystać i jak właściwie podpiąć je do sondy? Czy sonda jest niezbędna, da się to jakoś obejść? (do strojenia mam sondę szerokopasmową )
3 - sterownik podpięty na stałe do zasilania (akumulator) i to wystarczy?
4 - czy reduktor z tej instalki może być w aucie z turbodoładowaniem? ew. jak można go przerobić do tego?
5 - czy da sie ustawić by np. przy 5tys obr auto przełączało sie na benzynę, a po zmniejszeniu z powrotem na gaz?

Na jakie niespodzianki się przygotować? Instalka na 100% jest sprawna, zostaje kwestja montażu ( dodam że znam się bardzo dobrze na mechanice i nie takie rzeczy robiłem i robię przy aucie... ). Proszę też o link do najnowszego softu i instrukcji przynajmniej EN.

Liczę na pomoc osób które montują instalki OMVL lub same je przekładały. Z góry dziękuję za odpowiedzi
  
 
Co prawda z ta sekwencja nie mialem nigdy stycznosci , ale tak wogole , to nie wiem czy nie bedziesz mial problemu w tym ze komputer przeznaczony do 8 cylindrow bedzie obslugiwal tylko 6.

co do pytan :

1. Pewnie da sie obejsc , ale nie powinno sie tego robic.
2. Sonde lambda musisz miec wpieta do komputera gazowego , tego nie da sie obejsc.
3. W niektorych sekwencjach wymagane jest jeszcze podpiecie plusa po przekreceniu stacyjki
5. Tak
  
 
odezwij sie na priv to ci wszystko podesle. i powiem co i jak.
  
 
Instalka już włożona, wtryski z benzyny wpięte w instalację od LPG, cała reszta też prawie podłączona. Mam jakieś schematy i instrukcje ale po niderlandzku i nic nie rozumię... Proszę o jakieś przystępniejsze informacje. Mam też pytania:

1) zasilanie jest podłączone na stałe do aku, oprócz tego powinno być dodatkowe "+" ze stacyjki - z tego co się orientuję chodzi o plus z zasilania wtrysków? Jak to podłączyć, bo umię wgrywać soft i zmieniać dane, ale autokalibracji nie idzie zrobić i wyskakuje komunikat "brak zasilania po stacyjce", nie świeci się też żadna dioda na przełączniku LPG/PB

2) Są 2 wiązki do wtrysków benz. - w każdej po 4 pary kabli i czerwono-biały przewód. Podłączyłem po trzy pierwsze pary z każdej wiązki (rozcięty minus na wtrysku), ostatnia para (żółty kolor) jest wolna. Co z tymi kablami zrobić?

3) jak się wpiąć brązowym przewodem do cewki? W moim aucie jest 6 cewek, po jednej na każdej świecy. Z cewek wychodzą po trzy kable, które wykorzystać i na której cewce?