KeyJey....

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
...co się nie chwalisz......że Twoje autko hamownie zwiedziło....


....i to jest piękny przykład co gaz robi z silnikiem....
  
 
A jaki wyszedł wynik ?
  
 
Tomeczku kochany to nie gaz tylko jakis wariat co go zakladal teraz juz jest wszystko oki....
  
 
ale ten wariat zakładał gazzz wiec gazzz jest winny

ps zrobiłes ten czujnik polożenia przepustnicy???
  
 
odnośnie wyniku niech keyjey napisze......


PS Maxit-owi się chwaliłeś a kolegom klubowiczowom nie powiesz



Pozdrawiam!!!
sprawdzony na hamowni CHMS....
i dalej najszybszy TOMEK!

[ wiadomość edytowana przez: Tomek-Mydlowski dnia 2003-04-06 00:21:30 ]
  
 
Chodzilo o ta blaszke antywybuchowa... ktos ja tak zalozyl ze powietrza samochod nie dostawal. Nie chcial sie wkrecac na obroty. Teraz juz jest OK zreszta czuc to pod pedalem.


Co do Maxita jego znam od kliku lat...
  
 
Keyjey pochwal się

Nie będziemy bić
  
 
wujku KeyJey-u prosimy


  
 
Nie wiem co w tym smiesznego.. ?

Facet ktory zalozyl mi (a raczej poprzedniemu wlascicielowi) nie wiedzial o tym ze w 2.0 nie ma przeplywomierza powietrza.
Skutkiem tego bylo to ze zalozyl mi cos co polozylo na kolana kolege Diacona (koles zaklada instalki gazowe).
Bede mial chwilke podjade do Lukasza zeby zrobil fotki tego "ustrojstwa".
Po zdjeciu czegos co mialo sluzyc jako "klapka antywybuchowa" i zalozeniu normalnego grzybka samochod na benzynie kreci sie do 6500 obr/nim (tutaj odciecie zaplonu) a wczesniej przy 5000 obr/min bylo odciecie.

Nie wiem jaka jest roznica w mocy pomiedzy tym co teraz jest a tym co zobaczylem na wykresie z hamowni ale to co zauwazylem to:

1 - samochod wkreca sie na obroty duzo latwiej
2 - mniej pali
3 - na pierwszych testach (bez resetu kompa) z 14,5 od 0 do 100 czas zmienil sie na 13,0

Teraz musze sprawdzic czujnik otwarcia przepustnicy i sonde lambda. Prawdopodobnie cale to "ustrojstwo" doprowadzilo do uszkodzenia lambdy
  
 
ale ale ....co z tą hamownią
  
 
Podaj wynik

Ile było 85 koni ?
  
 

80
a moment 130

Pierwsze slowa kolegi co badal samochod na hamowni...

Cos masz z elektronika.

Tego samoego dnia z Tomkiem rano na Cargo sprawdzalem dlaczego odcina mi zaplon przy 5 tys...
To nie byla wina tego czujnika... dziala prawidlowo... komputer caly czas pracowal w stanie AWARYJNYM.
Nic dziwnego skoro sklad mieszanki byl beznadziejny...
Teraz jak bede mogl i zbiore troche pieniedzy to naprawie te dwie rzeczy i pojade drugi raz sprawdzic na ile to pomoglo.
  
 
a ty ściemniaczu jeden to ja się pobrudziłem tyle izolacji zmarnowałem ......wtedy mówiłeś że pomogło
  
 
No po zdjeciu czujnika z przepustnicy odciecia nie bylo...
Ale to nie znaczy ze czujnik byl popsuty
  
 
A ile osiągałeś na 3 biegu ?
  
 
130-140
  
 
na 3 biegu .....
widać mamy inne skrzynie - mój na trójce dochodzi do max 120-125km/h.....
  
 
Cytat:
2003-04-06 13:12:39, Tomek-Mydlowski pisze:
na 3 biegu .....
widać mamy inne skrzynie - mój na trójce dochodzi do max 120-125km/h.....



Z tak zdławioną mocą 130-140

Keyjey chyba coś piłeś

Mój na 3 przy 5200 na gazie ma ponad 120, z przyczepą

Bez gazu można na stacji doznać urazu...

Szerokiej drogi życzy Marcin !!!



[ wiadomość edytowana przez: Zoltar dnia 2003-04-06 15:37:41 ]
  
 
mój dochodzi do odcięcia - 7tys obr i ma wtedy ok 125-130km/h na 3 biegu
  
 
Dzisiaj jak z Mackiem GT jechalem to na 3 przy 6tys bylo 135 rowno...

Tomek... przeciez 1.8 ma inne przelozenie glowne. Na kazdym biegu jest identyczne ale glowne jest dluzsze w 2.0.

Zoltar... moc to ma raczej wplyw na czas dochodzenia do danej predkosci.
Moje wykresy byly bardzo rowne... tzn moc maxymalna byla 80km ale na bardzo szerokim zakresie moc byla do niej zblizona.