Jakie powinno byc spreżanie na cylindrach w Samarze?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wiatm.
Mam Samare 1,5. W sobote zmizylem sobie cisnienie na cylindrach i okiazalo sie ze mam na 1, 2, 4, po 9 Mpa a na 3 tylko 6 Mpa. Chyba cos jest nie tak bo troche slabiej idzie niz taka sama kolegi i jeszcze "pyrczy" tak dziwnie z rury. Dodam zze oleju nie bierze takze to chyba nie pierscienie. Moga to byc nie uregulowane zawory? Zrobilem ja juz 30 tys. i nie regulowalemzaworow, nie wiem jak poprzedni urzytkownik, czy to robil.
  
 
Regulacja tu nic nie pomoże, choć jeśli masz gaz powinieneś je regulować nawet co 10tyś. Powodów może być dużo dlaczego nie masz ciśnienia przy czym pęknięcie tłoka wydaje się, mało prawdopodobne a jakbyś miał padnięte pierścienie to by kopciło ci z rury wydechowej. Jednak mogą zawory być nadpalone i głowica nie ma szczelności (zawory źle przylegają do gniazd) albo uszczelkę pod głowicą przedmuchało, choć wtedy powinieneś zobaczyć jakiś wyciek na silniku.

DEx
  
 
Niby mam jakis pot pod glowica ale on jest odkad mam auto i nie pogarsza sie. Caly czas ma takiego samego kopa odkad ja kupilem. Moze byc az tak mocno zawor podparty? Co radzicie najpierw zrobic zeby nie wpakowac sie w koszty?
  
 
Twój silnik jest bezkolizyjny, bo masz 1,5 wiec zawór nie może się spotkać z tłokiem ale wystarczy ze sam zawór lub zawory straciły szczelność. Jedyne co możesz zrobić to próbę olejową aby upewnić się, że to nie są pierścienie. Niestety z tym się nić nie da zrobić po kosztach bo cała zabawa jest dość droga a jak nie chcesz za dużo wydawać to nic nie rób póki się nie sypnie całkiem. A zawory tak czy siak powinieneś wyregulować.

DEx
  
 
Wiem ze cala zabawa jest droga bo najlepiej glowice zdjac i zobaczyc co sie dzieje. Tylko nie wiem czy nie bedzie zbednym kosztem pojechac i regolowac zawory. Zrobilbym to sam ale nie mam warunkow i musze liczyc na mechanikowa z nimi jest roznie. Tez lubia naciagnac.
  
 
Albo rybka albo pipka jak to się mawia, ale na początek możesz sprawdzić sam jakie są szczeliny i zobaczysz czy w ogóle cokolwiek trzeba regulować, a to już żadna filozofia i sprzętu skomplikowanego też nie trzeba mieć.

DEx
  
 
A oryginalnie jakie powinnao byc to cisnienie bo moze i na pozostalych garach jest niebardzo? Chcialbym to zrobic zeby wszystko bylo tak jak trzeba.
  
 
Moja 10tka ma od 13 do 14, ale to nic nie znaczy. Nie znam sie na 1,5 w samci.

DEx
  
 
Bylem u mechanika na regulacji zaworow. Wszystkie wydechowe byly podparte. Teraz nie mierzylem cisnienia na cylindrach, ale auto duzo zywsze sie zrobilo i zasuwa jak zle.
Dzieki za porade i pomoc. Pozdrawiam
  
 
Witam!!
Mazi ile płaciłeś za regulacje zaworów bo mojej Ładnej też by sie chyba taki zabieg przydał
  
 
Ta regulacja wyniosla mnie 80zl z robocizna i plytkami , ale w innych zakladach biora wiecej. U mnie przebiegla bez wyciagania walka ale niektorzy mechanicy go wyciagaja i wtedy cena rosnie w gore, ale i tak sie oplaca bo auto sie robi duzo zwawsze i silniejsze.
Pozdrawiam

[ wiadomość edytowana przez: Mazi2 dnia 2007-09-24 15:59:08 ]