MotoNews.pl
  

Reaktywacja za 2tys

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam

Wlasnie odebralem swego peza 1.6GLE po generalce silnika
70% czesci nowka orginalne , cichy nic nie wali ogolnie full wypas jak na Poloneza
Przy wszystkim bylem zeby mnie w ch... nie zrobino
Ale jest jeden problem po przejechaniu 50 km zauwazylem lekki wyciek z pod glowicy pod 1 swieca
Jezeli mozecie to napiszcie co to moze byc , i jak go najlepije dotrzec . CZego unikac zeby sie nic nie rozjepopsulo


  
 
Na temat docierania to jest super temat, z super wykładem naszego frof, doc hab MROZIA.
CO do wycieku to nie umiem pomóc, moze banalnie - uszczelka?
  
 
Tak w kwestii formalnej

frof ?

Jeśli już "frof" to nie "doc. "
No i brakuje "dr"
  
 
uszczelka odpada , moze glowica byla zle dokrecona??
Przeczytalem wykald PANA dr . itd , ale kazdy mowi mi co innego co do docierania
-"Nie wrzucac 5 biegu" Dlaczego
  
 
5 bieg jest nadbiegiem. Nie powinno sie go używac ze względu na przeciązenia silnika jakie są spowodowane toczeniem i oporami ruchu. max 4 bieg i 60 km na godzine - no 70 wiem ze to ciężko, ale ja mam teraz to samo, z tym ze ja mam 100 % nowych częsci i - parę zmian w silniku, co mam nadzieje poprawią jego własciwości trakcyjne.. a kosztowało mnie to wszystko z olejem półsyntetycznym Orlenu i filtrami 500 zł. z tym ze wymianiałem jeszcze łożysko podpory wału i przegub elastyczny. No i robiłem wszystko sam !! wiec wiem czym jeżdzę. Powodzenia i nie szarżuj... za 2000 zł bym muskał gaz jak piórko
A pod swiecą cieknie płyn bo tam są kanały wodne. Miałes planowaną głowicę ?? jeśli nie to to moze być przyczyna....
  
 
jezeli chodzi o broki (chyba cos takiego jest ) to byly wymieniane i ladnie wlozone
  
 
nie robilem planowania glowicy jeszcze bylo dobrze ale chyba bedzie trzeba zrobic
  
 
Janio upierdliwy jak zawsze
"FROF" miało być PROF
A reszta to przejaskrawienie, więc nie ma znaczenia kolejnośc a tym bardziej mieszanie tytułów naukowych z honorowymi itp
prof dr hab MROZIO ( jak tak bardzo tego pragniesz )
  
 
Taaa ja znam BROK-i, po pracy skończonej jak są dobrze włożone do lodówki to ładnie chłodzą....

A moze chodziło Ci o tłoki ?? tłoki juz tak nie chłodzą... ale są czasem potrzebne w silniku...

[ wiadomość edytowana przez: Ramzes_II dnia 2003-06-29 22:53:25 ]
  
 
planowac głowicę powinno sie praktycznie przy każdej wymianie uszczelki, ew. lekko zabielić w celu wygładzenia. Moze służyc do tego tafla szklana z pasta scierną i jazddda... ja planowałem głowicę mimo ze wyglądała przy płaszczyznie spoko, z tym ze znajomy szlifierz powiedział mi po pomiarach ze trzeba zdjąć z niej 0.2 zeby wyrównac. Czyli na oko to chłop w szpitalu umarł. teraz mam niższą o 1 mm - bo tak chciałem.
  
 
chodzi mi o te kolka co sa wladane w blok
Chyba ich zadaniem jest wypadanie gy blok chce zamarzanac i migdy nie wypadaja
  
 
Cytat:
2003-06-29 22:44:10, MAJCHAL pisze:
Janio upierdliwy jak zawsze
"FROF" miało być PROF
A reszta to przejaskrawienie, więc nie ma znaczenia kolejnośc a tym bardziej mieszanie tytułów naukowych z honorowymi itp
prof dr hab MROZIO ( jak tak bardzo tego pragniesz )



Spoko
  
 
Czyli zaslepki kanałów wodnych bloku. z tamtąd Ci cieknie ?? jesli tak to niewiele roboty tylko spuscic płyn, wydłubać korek i wprasowac na kleju nowy. A jeśli głowica... to troche wiecej zabawy - z tym ze mechanik powinien Ci to zrobic teraz za friko w ramach gwarancji - chyba ze osobiście zrezygnowałes z jego propozycji szlifu głowicy...
  
 
zaslepki sa ok nic nie cieknie
glowica musi isc do poprawki (chyba )
  
 
A może olej wycieka z uszczelki pod pokrywą zaworów. Często się tak dzieje nawet na nowej uszczelce jak się za mocno dokręci i przetnie się uszczelkę pokrywą.

Majchal zabrakło prof. (kropka) dr hab. (kropka)
  
 
Cytat:
Ale jest jeden problem po przejechaniu 50 km zauwazylem lekki wyciek z pod glowicy pod 1 swieca
Jezeli mozecie to napiszcie co to moze byc



No wyraźnie pisze spod głowicy pod pierwszą swiecą.....
a pokrywa klawiatury i jej uszczelka to niekończąca sie opowieść - za słabo dokręcisz, cieknie - za mocno, też cieknie... W sam raz jest złożyc to na silnikonie i dokręcić.
planowanie głowicy to koszt rzędu 40 zł. Nie majatek, a przy kapitalce nie ma co oszcządzać kilku złotych a potem drzeć pół motoru....