2.6 dual ram falujace obroty

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Dzisiaj kupilem omege A 2.6 dual ram w automacie.
Ma chyba jakis problem z obrotami , w czasie gdy soje na swiatlach etc potrafia falowac obroty od 200-do nawet 2500.Przy jezdzie tez zaowazylem ze lataja czasami.Generalnie nie ma reguly na to czy zimny czy cieply.
Czasami jest wszystko ok.
Auto jest bez gazu , i go nigdy nie mialo.
Skrzynia chodzi idealnie tak wiec chya tez odpada.
Cos jest szczegulnego w dualach poza krokowym od obrotow?
Poza wymiena usterka wszytsko chodzi idealnie.
Nie wlacza sie tez kontrolka od awarii silnika.

Z gory dzieki za odpowiedz
pozdrawiam
  
 
do 2500? ladnie Ci skacze. Zobacz czy srubka z nakretka od regulacji wolnych obrotow nie poluzowala Ci sie. Ja tak mialem, ale objawy byly takie:
- falowaly wolne, tyle tylko ze miedzy 200-1000 RPM. Potrafil zgasnac.
- zacinala sie linka gazu, nie zawsze ale jednak. Po dokreceniu srubki nie ma z tym problemu, wiec jednak ma wplyw na to. Linka blokowala sie ze wzgledu na druga przepustnice, to co steruje pierwsza, blokowalo sie o to co steruja druga (nie wiem jak to ladniej opisac brak znajomosci fachowego nazewnictwa)
Po dokreceniu wszystko dziala jak ta lala Do tego wyregulowalem sobie porzadnie wolne obroty i trzymaja mi sie na poziomie 500 RPM

edit:
tak poza tym lista jest dluga rzeczy ktore moga to powodowac



[ wiadomość edytowana przez: fatboy82 dnia 2007-09-16 23:07:53 ]
  
 
nie czuje zeby mi sie padal gazu blokowal.Jutro popatrze z ta srubka.Dziwne jest to ze faluja przy jezdzie.
Dzieki pozdro
  
 
Po 1 to szukajka !!

Jest juz cos takiego...
Seba-omega z tym walczyl i opisal co i jak

Tak wiec zapraszam do uzycia tej opcji
a nie zakladania kolejnych tematow o tym samym
  
 
wlasnie szukalem ale chyba glowa nie to po sobocie
Jakie wpisac haslo w wyszukiwarce i gdzie szukac tej sruby od regulacji wolnych?

Dodam jeszcze ze silnik bardzo ladnie sie wkreca nie odczuwa sie zmiany biegow itp.

  
 
Nie moge znalesc tego postu , moze ktos podeslac linka?

W wekend bede u siebie chcialbym pojechac na komputer z omega , ale czy jak nie wlacza sie kontrolka awarii silnika to moze pokazac jakies bledy.W sumie to komputer pewnie nie dostaje zadnych zlych sygnalow skoro nie wlacza kontrolki.

Dzisiaj troche pojezdzilem , przez pierwsze pol godziny raczej ok , minimalnie na swiatlach lataly w granicy 500-600obr. tak jeszcze z 10-20 minut po czym zaczal szalec , od 500do 1200 czasami 1500 czasem spadaly ponizej .W jezdzie przy ok 80 km/h i ok 2000obr tez zaczely latac od ok 1700-1800 do 2300.

i tak przez minute dobrze nastepne dwie zle minuta ok itp.
Troche to uciazliwe bo w automacie jak nie trzymam mocno hamulca to mi do jazdy podrywa auto

Wlasniciel wspominal cos ze serwisowal auto w oplu na pradze lub okolicach wymienial podobno rure od przepustnicy za przeplywka co jest.Mowil ze mechanik powiedzial ze jakas mala rureczka ozbrojona ktora znajduje sie po lewej stronie silnia jak sie przygazuje to sie kurczy czy jakos tak chcial to wymienic , ale nie mogli dostac.Podobno jakas guma zbrojona metalem srednicy ok 1-2 cm.Co to za ustajostwo moze byc.

Z gory dzieki za sugestie.
pozdrawiam
  
 
aha i jeszcze pytanko odnosnie spalania.
Czy normalne jest spalanie zedu 30 litrow w normalnym trybie depczac normalnie w pedal gazu?przy ok 100km na godzine pokazuje ok 8-9l?moze to jest zwiazane z usterka?
  
 
raczej masz dziurawy bak
Spalanie to dosc wrazliwy temat tutaj, ale zdecydowanie masz za duze. Przy 3.0 w miescie mam 13l/100km w trasie w okolicach 9l/100km nie zalujac gazu
  
 
Cytat:
2007-09-18 22:03:21, fatboy82 pisze:
raczej masz dziurawy bak Spalanie to dosc wrazliwy temat tutaj, ale zdecydowanie masz za duze. Przy 3.0 w miescie mam 13l/100km w trasie w okolicach 9l/100km nie zalujac gazu



zdecydowanie retroav podał spalanie chwilowe a nie średnie. przy deptaniu w podłogę 30l/100km to standard u mnie pokazuje grubo ponad 30 więc nie ma to związku z żadną usterką zwłaszcza, że przy 100km/h pokazuje 8-9 jak pisze
  
 
spalania to rzecz drugorzedna nie chce dyskutowac na ten temat , chcialem zapytac czy jest normalne bo nie jezdzilem niczym podobnym.

Moze ktos polecic jakiegos dobrego diagnoste z wawy lub okolic ewent, z woj lubelskiego (lublin, biala)?

  
 
odn spalania podalem chwilowe , srednie miasto mam 12.6l

Jeszcze jedna sprawa pierwszy raz mam tez automat w aucie.Przejrzalem pare watkow , ale mam moze banalne pytanie.Po zatrzymaniu trzymam hamulec gasze auto i wrzucam P llub N czy jeszcze na wlaczonym wrzucam P i dopiero gasze?
  
 
chwilowe komp maks pokaze Ci 39.9l/100km, choc faktycznie jest i wieksze Nalezy pamietac ze trzebaby jechac 100km w ten sposob by spalic tyle paliwa
Wlaczasz P i wylaczasz silnik.
  
 
Cytat:
2007-09-18 22:40:32, fatboy82 pisze:
Wlaczasz P i wylaczasz silnik.


dokładnie- i ta kolejność jest bardzo ważna.
  
 
Cytat:
2007-09-18 22:40:32, fatboy82 pisze:
chwilowe komp maks pokaze Ci 39.9l/100km,



A nie 39,8 ???
  
 
Cytat:
2007-09-18 23:18:36, PiotrS pisze:
A nie 39,8 ???


no wlasnie nie bylem pewien, ale nie ma co sie martwic o 0,1l
  
 
Cytat:
2007-09-18 23:22:05, fatboy82 pisze:
no wlasnie nie bylem pewien, ale nie ma co sie martwic o 0,1l



Fatboy82, pamiętaj że serduchu pod maską w twojej Omci pochodzi z mojej stajni.
  
 
Zdjecie zbrojonego wezyka


od czego on jest i czy jest normalna sprawa ze sie jakby kurczy przy opadaniu obrotow?
Bo podobno w mojej omedze tak sie robi.

I powiedzcie mi jeszcze gdzie szukac krokowca w tym modelu.

pozdro
  
 
to jest wezyk od tego krokowca.A powinien on byc po lewej stronie tego wezyka cos sam zaznaczyl


[ wiadomość edytowana przez: SENATOR dnia 2007-09-18 23:31:58 ]
  
 
heh ladnie.
To chyba nie powienien sie skuracz etc ??
  
 
minimalnie