Na LPG OK a na benzynie przerywa i gaśnie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Co może być przyczyna tego że na LPG jest wszystko OK a na benzynie przerywa i gaśnie (szczególnie jak jest zimny) jak sie rozgrzeje to już jest OK. Pompa paliwa OK, swiece kable nowe, stożek nowy. Zamierzam teraz wymienic listwe wtryskową i filtr paliwa a jak to nie pomoże to już nie wiem... Posostaną czujniki chyba. A na co wy obstawiacie.
Na benzynie tak jak by go zalewało albo za malo paliwa. Jak sioe rozgrzeje to ok (chociaż nie zawsze) i pożniej jak zgasze i odpale to znowu przerywa.. Na LPG zero problemów!
Była zrobiona diagnostyka komputerowa i zero błędów - jedynie wyskoczyła sporadyczna usterka sonda lambda ale to podobno norma jak auto zagazowane..
  
 
sprawdż czujnik położenia przepustnicy , mi też przerywał i mulił ,pomierzyłem zero wskazań ,wymieniłem jak ręką odjął
takie musi mieć parametry mniej więcej
opór między stykami:
A - B = 0,58k - 3,98k
B - C = 3,87k - 0,35k
A - C = 4,2K
warto sprawdzić
  
 
Też włąsnie myślałem nad tym czujnikiem położenia przepustnicy (wcześniej miałem strzały z gazu i mógł troche cos poprzestawiac w przepustnicy)
A w którym miejscu przy przepustnicy mam zmierzyć ten opór? na wtyczce?
Jaka cena takiego czujnika?
z góry dzięki i pozdrawiam
  
 
czujnik (TPS) sprawdzony i jest OK! Filtr paliwa wymieniony i dalej takie same objawy. Ogólnie to jest tak że po wciśnieciu pedału gazu dopiero po chwili wchodzi na obroty a nie od razu tak jak powinien. Może czujnik podający sygnał temp do ECU?
  
 
Hmm, sprobuj podczas pracy silnika przyslonic reka wlot powietrza i napisz czy cos pomoglo. Dalej sprawdz czunik temperatury silnika oraz czujnik podcisnienia (tu moze byc najwiekszy problem). Jak cos to dalej bedziemy kombinowac.


[ wiadomość edytowana przez: toradek dnia 2007-11-04 23:13:33 ]
  
 
Jak przyszłonie wlot powietrza to gaśnie albo mi ręke wciągnie do srodka;p co to jest ten czujnik podciśnienia?
  
 
A na jakie świece wymieniłeś - u mnie na benzynie było to samo do wymiany (motocraft).
  
 
Moznaby bylo odniesc wrazenie, ze mam manie na punkcie przeplywomierza bo ciagle ostatnio o nim pisze ale wez odlacz przeplywomierz i pojezdzij troche bez niego. Bedzie kilka malo istotnych objawow ubocznych takich jak lekkie pierdzenie z rury wydechowej tak jak w samochodach rally i lekkie szarpaniecia przy hamowaniu silnikiem z wiekszych predkosci, no i wieksze spalanie. Oprocz tego powinien przestac zamulac tak jakby dostal kilka konikow wiecej no i bedzie mial lepsze odejscie. Jak po odpieciu przeplywki objawy znikna to jest duza szansa ze to przeplywomierz.
  
 
RS ma przepustnice. Świece 2tys km temu wymienione na motorcraft kable bosch
  
 
Cytat:
2007-11-05 08:42:20, lobo-essi pisze:
RS ma przepustnice. Świece 2tys km temu wymienione na motorcraft kable bosch



RS ma przepustnice jak i kazdy inny benzyniak Nie ma przeplywomierza, jest MAP sensor. Odlacz go i zobacz czy sie poprawi. Gdzie jest MAP - wyszukiwarka
  
 
ja obstawiam zapieczone wtryskiwacze
  
 
MAPa podmieniałem i jest OK a jak odłącze przepustnice to silnik zqachowuje sie tak samo tylko troche gorzej. Możliwe jest że czujnik jest tylko troche padniety i jakis tam wskazania daje?
  
 
kolego taki problem jest moja zmorą od jakichś 3-4 miesięcu i nie mogę do tego dojść, do tego falują mi obroty...:/

zobacz czy nie masz zarzyganego wtrysku...