Problem z ustawieniem gazu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
2007-10-05 22:57:05, pitbul455 pisze:
Witam! mam taki problem, jak odpalę samochód i jest zimny to mam taki problem że spada mi z obrotów i gaśnie do tej pory co się całkowicie nie zagrzeje, jak silnik ma temperatuje to jest ok, a drugi problem to taki że jak dochodzi do 3,5 tyś góra 4 obrotów to zaczyna przerywać na gazie właśnie na paliwie można ciągnąć ile na obrotomierzu się da a na gazie do góra 4 tyś, tak samo mi gaśnie jak wbije się luz przy 90 km, nie wiem jak ustawić gaz bo jak ustawie jedno przekrętło na reduktorze to wtedy na zimnym chodzi na wolnych obrotach natomiast zaś gaśnie jak się zagrzeje i na odwrót, Może mi ktoś pomóc w ustawieniu tego? dodatkowe info. silnik 1.6 golf 2 na gaźniku

największy problem to taki że nie wyjdzie na duże obroty bo zaczyna szarpać i przerywać co z tym zrobić?

chcę dodać że mam taki reduktor
i problem w tym że nie wiem jak go ustawić tą górną śrubę mam odkręconą całkowicie a tą drugą można powiedzieć prawie odkręconą


[ wiadomość edytowana przez: pitbul455 dnia 2007-10-05 23:06:25 ]
  
 
Miałem dokładnie takie obiawy jak opisujesz w BMW E34. Okazało sie że jest walnienty reduktor, zakupiłem na allegro nowy za 150 pln " http://moto.allegro.pl/item248630892_reduktor_lovtec_z_filtrem_najtaniej_promocja.html " i jak ękę odją. Spalanie spadło do 14 litrów w miescie "na BMW to mało" a i obroty się uspokoiły, zupełnie inne autko. Opcja tańsza od regeneracji i całe nowe.
  
 
tzn mi się wydaje że reduktor jest dobry a chciałem dodać że wymieniłem filtr powietrza i filterek gazu, może to jest przyczyna kabli, kopułki???, bo jak mi źle chodził to ją przestawiłem i chodził super, potem zaś coś porobiłem i to samo a teraz nie mogę trafić.

Aha jeszcze jedna bardzo ważna rzecz: czemu mi tak dużo pali?

Słuchajcie wszelka pomoc mi się przyda jestem młodym człowiekiem jeszcze chodzę do szkoły i nie mam narazie pieniędzy na warsztaty to cieszę się tym co mam

z góry bardzo dziękuję.
  
 
Cytat:
tą górną śrubę mam odkręconą całkowicie a tą drugą można powiedzieć prawie odkręconą

.
Ta górna śruba to bypas. Dolna to czułość. Bypas absolutnie nie może być odkręcony na maksa. Zakręć go całkowicie i ewentualnie odkręć pół obrotu. Potem reguluj dolną czyli czułością. Poszukaj na forum wątku ZP z pytaniem o regulację I generacji. Tam jest podany prosty sposób regulacji instalacji bez kompa.