| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
piotr_ek Reno Złomguna Olkósh | 2007-09-28 18:05:17 Potraficie może go objaśnić ludzkim językiem?
![]() |
MarEsp20 Audi A4 1,8T 150KM p ... Chorzów | 2007-09-28 18:24:27 Ło, cho cho .... A to Twoja ma takie wykresy ? Espero 2,0 ma prawie tyle samo niutów (167 chiba) ale 130 kuni no no .. |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2007-09-28 18:50:49 niebieska - moment obr. (lewa skala)
czerwona - moc (prawa skala) zielone - być może straty czarna - chyba moc pomniejszona o straty oporów ruchu (zielonej linii) |
Zoltar Fajne Gdańsk | 2007-09-28 19:00:10 Wykres ok
Mogli trochę bardziej kręcić, conajmniej do 6300
Twój złom ? |
rudi Espero Wloclawek | 2007-09-28 19:39:58 Wykres pewnie typowy dla 2.0 16V widać że od 2.500 obr. powinien się dobrze zbierać czyli podobnie jak espero uwzględniając ofkos znaczną rożnicę mocy i momentu a tym samym i osiagów. Chociaż espero jest lżejsze i ja zawsze mówię że te 90 koników to tak jak w cieżkim mercu 130. Poza tym koni trochę choć raczej nieodczuwalnie się ulotniło - pewnie przez rurę wydechową dały dyla ale to normalne - tak to jest, że auto kilku- kilkunasto letnie nigdy nie ma mocy jaką miało na początku. |
soop PT Cruiser 2.4L Limi ... Białystok | 2007-09-28 19:47:44 Nigdy nie mów nigdy Czasami po "shamowaniu" kilkulatek wypada lepiej niż nówka. |
rudi Espero Wloclawek | 2007-09-28 19:50:01
chyba jak jest po kapitalce i ma te no magnetyzery i cipy i inne megabajery |
soop PT Cruiser 2.4L Limi ... Białystok | 2007-09-28 21:09:13 No..... nie. W Motorze albo Auto Świecie testowali bodajże Focusa poprzedniej generacji. Hamowany na początku testu i po kilkudziesięciu tys. km - wypadł lepiej na koniec testu. Kilka podobnych przypadków też obiło mi się o uszy. |
piotr_ek Reno Złomguna Olkósh | 2007-09-28 22:14:47
Kilkadziesiąt... a jak ma się 200 tys? Chociaż teraz dla mnie wyprzedzanie to przyjemność... patrzenia na kompa co pokazuje zużycie chwilowe 27l/100 km ![]() |
rudi Espero Wloclawek | 2007-09-28 22:58:04
chyba raczej niektóre firmy podają katalogowo nieco zaniżone wartości - zresztą to jest zawsze jakaś średnia z badań iluś tam jednostek i to że dany model ma niby 130 koni nie znaczy że każdy ma te 130 tzn. jeden będzie miał a inny nie a jeszcze inny będzie przekraczał i tyle. Z tym że faktycznie całkowicie nowy silnik jako że niedotarty może mieć większe opory niż już dotarty ale to dotarcie to trwa chyba tak max pierwsze 5 tys. km a potem to już jest tak jak powinno być a tak między 150 a 200 tys. km przeciętny benzyniak dostaje już nieco zadyszki a diesel jako że mniej obrotowy jest to trochę poźniej tak pewnie dopiero ponad 300 tys. km ale dużo zależy od właściwej eksplataccji tzn. nie wolno piłować i nie dobrze też heblować po mieście na 5. Jak silnik lubi wysokie obroty to mu nie żalować bo i go szkoda -po to został stworzony a jak ktoś nie lubi to niech sobie wolno kręcącego się diesla kupi albo niewysiloną 3 l benzynkę. Po prostu silnik silnikowi nie równy ale możliwe że niektóre mocno dotarte jednostki lepiej się nawet wkręcają na obr. niż nowe. |
Zoltar Fajne Gdańsk | 2007-09-29 01:15:02 Z reguły to mocne w kataslogu są ciutke zawyżone... Np. Silniki Hondy.
Rzadko kiedy mocniejsze wersje mają deklarowane 200 km, to samo Toyota |