[126] Alternator nie ładuje

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wczoraj wkładałem skrzynie z silnikiem do malca, po ustawieniu wszystkiego pudło odpalilo, niestety świeci sie kontrolka do ładowania aku cały czas w całym zakresie obrotów.

Fura ma naładowany akumulator, pojeżdze chwile, jak go zgasze to nie odpale bo aku jest rozładowany do zera.

Przed wyciągnięciem silnika wszytko było oki, być może coś źle podłączyłem ale co??

Dodam jeszcze że styki kabli przy rozruszniku przeciściłem (bo idą jakoś od alternatora do aku), wymieniłem jeszcze kondensator przy alternatorze i sprawdzałem na innym regulatorze napięcia...

Ktoś wie o co cho?? bo już się zastanawiam czy go na złom nie oddać...

Tytułowanie wątków !!!!!!


[ wiadomość edytowana przez: Peyyoo125 dnia 2006-03-12 19:02:08 ]
[ powód edycji: Regulamin ]
  
 
Wydaje mi się, że alternator nie ładuje bo nie jest podłaczony do aku albo źle podłączony, ale które kable tam idą i jakie połączenia sprawdzić...

HELP!!!
  
 
A mase od altka do budy dobrze podlaczyles??? Taka miedziana plecionka od altka do belki.
  
 
jak go bedziesz oddawal na zlom to ja go bym wziol
  
 
Masa jest dobrze podpięta od altka.

A może mi ktoś napisać które kable idą od altka do rozrusznika a potem do aku??? Bo coś mi się wydaje że z nimi jest coś nie teges...

Jakbym go oddawał na złom to już jest chętny, ale wiesz jak co to dam znać pewnie coś wytargasz dla siebie

[ wiadomość edytowana przez: colin_witosa dnia 2006-03-14 13:24:57 ]
  
 
Już jest wszystko ok, okazało się że jeden kabelek był źle podłączony przez moje niedopatrzenie, ale cóż czlowiek uczy się na błędach ... więc można zamknąć temat...



[ wiadomość edytowana przez: colin_witosa dnia 2006-03-20 19:48:54 ]
  
 
Odgrzewan żeby forum nie zaśmiecać

Mam pytanie czy istnieją do maluszka konkretnie eleganta alternatory o większej wydajności prądowej niż 34A


[ wiadomość edytowana przez: korozja dnia 2007-09-28 13:28:54 ]
  
 
Taaa.. W granicach błędu statystycznego...Moze 34.5A;]
  
 
Zakładam że kolega ma pewnie w aucie jakies radia, dodatkowe wyłączniki, ogrzewaną szybe, swiatło cofania, światło przeciwmgielne, lampkę we wnetrzu itd. Niestety jesli wyładowywuje aku, to trzeba z czegoś zrezygnowac.... Ja mam teraz altek z Fl'a w P4 i jest w bardzo dobrym stanie, łożyska i diody gicior naprawdę, nowy regulator. Światła swiecą bardzo mocno, mam radio z rdsem i w ogóle tzw. full opcję i jakos teraz mi sie aku nie rozładowywyuje w ogóle. Proponowałbym zmienić albo naprawić stary altek
  
 
Cytat:
2007-09-29 15:02:13, egonn87 pisze:
Zakładam że kolega ma pewnie w aucie jakies radia, dodatkowe wyłączniki, ogrzewaną szybe, swiatło cofania, światło przeciwmgielne, lampkę we wnetrzu itd. Niestety jesli wyładowywuje aku, to trzeba z czegoś zrezygnowac.... Ja mam teraz altek z Fl'a w P4 i jest w bardzo dobrym stanie, łożyska i diody gicior naprawdę, nowy regulator. Światła swiecą bardzo mocno, mam radio z rdsem i w ogóle tzw. full opcję i jakos teraz mi sie aku nie rozładowywyuje w ogóle. Proponowałbym zmienić albo naprawić stary altek



Prawde mówiąc dotychczasowy altek działa perfekcyjnie tylko że planuje dalszą podróż i robie bilans prądowy i za cholere nie chce wyjść na plus, zakładam dużo odbiorników prądu i cały czas kombinuje gdzie ukraść troszkę prądu żeby na wszystko starczyło