Problem z wycieraczkami w Pony 91 ING

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam Wszystkich na Forum. Jestem nowy tutaj !!!
Mam problem z wycieraczkami w Pony 91, wycieraczki chodza ale nie dziala tryb czasowy (ING) chodza non-stop zamiast sie zatrzymywac. Co to moze byc ?
 
 
może być proste lub nie. zakładam że elektronika w hultajach jest ok. ale może sie zdazryć uszkodzenie modułu pracy przerywanej, może to wina jednej z blaszek przy silniczku. pod pokrywą mechanizmu silnika (trzy śrubki na krzyżak) są takie dwie blaszki jedna odpowiada za wyłączanie pracy ciągłej druga przerywanej, zdarza sie brak połączenia między nimi a płaszczyzną kólka zębatego. z tym że wtedy raczej miałbyś problem z poprawnym wyłączeniem ( nie wracaja na miejsce). także raczej automat lub przełącznik przy kierownicy nie włącza prawidłowo. trochę sprawdzania ze świetlówką 12V.
  
 
do pozycji tez nie wracaja moze dokladniej opisac gdzie co jest
 
 
czesc

Na bank to jest blaszka pod trojkatna przykrywka mechanizmu wycieraczek. Przerabialem ten problem. Jedna z nich sie urwala i caly czas wycieraczki chodzili jak glupie nie dzialalo zatrzymywanie w pozycji dolnej i oczywiscei praca przerywana
Jest troche problem z przylutowaniem tej blaszki. Pare razy lutowalem i po paru dniach odpadalo. Zalutowalem i wzmocnilem poksylina i juz rok jak dziala bez zarzutu.
Pozdrawiam

Bruner
  
 
tmoze to jest to mozes zmi wyslac jakis chemat lub opis gdzie to jest doldnie trzeba rozebrac silnik wycieraczek ta czrna obodowe
 
 
nie nie trzeba rozbierac silnika. Ten mechanizm jest kolo silnik. Duza metalowa pokrywana 3 srubki odkrecasz 3 srubki i w pokrywce masz te blaszki. Poradzisz sobie.
  
 
dzieki ale naprwde nie widze tam duzje puszki Silinik wycieraczek ma po stronie paszera i nie ma tam jakiej duzej puszki jest tylko silnik plastikowa zalczka oraz serwo do Ukldu hamulcowego nie
 
 
Wielkie dzieki . Juz sobie poradzilem o byl jednak przkaznik !!!!! Pozdrawiam !!!!
 
 
Mam podobny problem jak grunfish. Wycieraczki zaczęły na biegu czasowym chodzić non-stop, pozostałe 2 biegi chodzą prawidłowo.
Proszę o radę.

PS.
Wczoraj byłem w warsztacie w celu zdiagnozowania usterki. Pan mechanik grzebał się przy desce, po kilku minutach wyciągnął pudełko z plątaniną kabli i mówi:
"
Cytat:
- to jest przełącznik wycieraczek i jak pan widzi jak je włączam to w nim nic nie słychać czyli coś jest nie tak, Ale jak widać nie jest to oryginanly przełącznik tylko jakiś polski dorabiany, O! a do tego widać jakiejś klasy "B" bo ma naklejkę B(w trójkącie).



Sprawdziłem producenta tego przełącznika w sieci i jak się okazało jest to ACTIVA SA z W-wy, a to pudełko to alarm samochodowy, litera B natomiast to jeżeli dobrze pamiętam z zajęć ZPT z podstawówki to jest to chyba oznaczenie że produkt spełnia normy bezpieczeństwa... Zapłaciłem 10 zł za tą "diagnozę"...
  
 
Okazało się że była to wina ułamanej blaszki w przy silniku wycieracze. Blaszka została przylutowana w serwisie RTV i oklejona poksyliną, koszt naprawy 5zł +10 zł za poksylinę
  
 
mam ten sam problem z wycieraczkami możecie mi pomóc i podesłać jakieś poglądowe zdjęcia jak to wygląda? wydaje mi sie, że widziałem zdjęcia do tej usterki na forum, ale nie mogę ich znaleźć...
  
 
Jak ktoś chce cały silniczek to odstąpię za parę złociszy
  
 
sprawny? ile z przesyłką? czekam na wiadomość na priv