MotoNews.pl
7 Silnik krokowy w lantrze???? GDZIE? (196607/91) - NT

Silnik krokowy w lantrze???? GDZIE?

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
czesc, mam pytanie gdzie jest silnik kokowy w lantrze z 94 roku bo chcialem przeczyscic bo cos na zimnym silniku obroty mi troche glupieja... opadaja ze czasem sie kontrolki zapalaja i znowu sie podnosza i tak wkolko :| az po jakims czasie sie uspokajaja :/ fajnie by bylo gdyby mi ktos zdjecie pokazal jak to wyglada i gdzie bo jestem zielony

A jaki silniczek tam masz??

tam mam 1.6 dohc 115KM

Witaj

Szukaj na RYSUNKU w obrebie 6 i 10 przy przepustnicy a TAK wyglada silniczek krokowy.

Pozdrawiam

a masz moze wiecej takich rysunkow serwisowych przydalyby sie moglbys mi na email wyslac no i jeszcze pytanie z ktorej strony silnika patrzac na niego od przodu jest podawane paliwo? z lewej tam od filtra tak?

Tak paliwo podawane jest do listwy wtryskowej od lewej strony. Na koncvu listwy po prawej stronie masz regulator cisnienia paliwa podcisnieniowy.

Fotki jak bede mial chwile wolnego to ci podesle. podasz mi maila na priv.
Pzdr

kurcze to zdjecie krokowego cos nie wchodzi teraz i nadal zabardzo nie wiem ktory to :| jesli moglbys wyslij mi na email :] tamte serwisowe doszly dzieki aha i jak ten krokowy wyczyscic? nic nie zepsuje jak sam to zrobie?

Ten krokowy znajdziesz TU
Te foto co podalem wczesniej to jest krokowy troszke starszy model.

Krokowego to raczej nie masz co czyscic ale przepustnice nalezalo by wyczyscic.

Raczej zepsuc nic nie powinienes. Jak umiesz poslugiwac sie kluczami to nie powinno byc klopotu.

a ta przepustnice to jak wyczyscic i czym ?

Cytat:
2007-10-05 23:52:44, karol208 pisze:
Witaj Szukaj na RYSUNKU w obrebie 6 i 10 przy przepustnicy a TAK wyglada silniczek krokowy. Pozdrawiam

a jesli chodzi o ten RYSUNEK to on jest z jakiegos programu serwisowego czy co?

Co do czyszczenia to poczytaj na tej stronie

Sa na niej rozne inne regulacje i naprawy we wlasnym zakresie.