Jak powinny wyglądać świece po wyjęciu?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Dotyczy autka Ford Focus I 1,6. Miałem problem z "przerywaniem" podczas przyspieszania i efekt "kangurka"... Wymieniłem świece tyle, że zamiast Motorcraft w sklepie dali mi jakieś Denso (podobno do tego silnika ZETEC S 1.6)... problem mam nadal, po przejechaniu 4000 km wyjąłem świece - dwie obok siebie były mokre na gwincie i pożółcone u nasady porcelanki, dwie następne suchutkie i bielutkie... CO TO MOŻE OZNACZAĆ ? proszę o pomoc
  
 
że cos nie tak masz ze spalaniem,swiece powinny byc jednakowe tzn wszystkie ładnie wypalone jesli silnik pracuje własciwie, warto obejrzec jeszcze rurę wydechową ona tez duzo może powiedziec,moze cos nie tak z przewodami zapłonowymi.niewiem jak focus ,czy ma kable czy przedłuzki swiec,ale warto sprawdzic ich stan zanim bedziesz dalej drązył temat
  
 
ja też bym zaczął od przewodów zapłonowych
  
 
rura trochę pluje wodą, auto jeździ na gaz, ale wszytkie objawy ma i na benzynie i na gazie...

czytając inne posty, zastanawiałem się nad cewką, czyli chyba kopułką, z której wychodzą kable WN
  
 
Moje wyglądały tak:

klik

To platynki wymienione po 60 kkm bez specjalnych objawów.

Zastanawia mnie tylko dlaczego po założeniu nowych
kompletnie auto straciło moc przez parę pierwszych kilometrów.
Teraz już jest OK.


[ wiadomość edytowana przez: lukas_s dnia 2007-10-13 17:03:29 ]
[ powód edycji: edycja foto ]
  
 
a ja bym zaczął od wymiany na motorcrafta
do tego modelu nie idą platynowe więc kompletnie nie widzę sensu kupowania zamienników
  
 
Gorąco polecam lekturę doskonałego poradnika na temat świec zapłonowych. Materiał zanaleziony na stronach klubu Hondy.

Świece zapłonowe - co mówi ich kolor

[ wiadomość edytowana przez: darmcdoman dnia 2007-10-14 15:29:19 ]