Problemy na benzynie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!!
Posiadam Carine E 2.0 benz.
Od kilku dni borykam się z małym, aczkolwiek uciążliwym problemem.
W momencie przyspieszania(delikatnego) mam do czynienia ze szarpaniem. Objawia się to do 3-3,5 tyś. obrotów. Najgorsze jest ruszanie...Auto mam na lpg. Co ciekawe tego problemu na gazie nie ma. Wykluczyłem świece, kable, bo to wymieniałem 20000 km temu. Wymieniłem też czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym "map sensor" co prawda na używny i dalej jest to samo...
Czy ma ktoś może jezzcze jakąś inną alternatywę?
  
 
Cytat:
2007-10-08 12:15:30, karol7777 pisze:
[...]Wykluczyłem świece, [...] bo to wymieniałem 20000 km temu. [...]



Wsadziłeś platynówki, że je wykluczasz po takim przebiegu ???
Jeżeli nie, to 5000km temu powinny wylądować w śmietniku
Pozdro.
  
 
Nie są to platynówki, ale dlaczego tego problemu nie ma na gazie....?
  
 
Sensowna alternatywa: przytkane/zacinające się wtryski w ilości 1szt lub więcej.
Filtr powietrza stary, czy bardzo stary ?
Od świec bym zaczął. U mnie już w okolicach 12-13kkm czuję że im należy się wymiana
Pozdro.
  
 
Hmm... może masz rację...?
No nic spróbuję od świec...
Dzięki za podpowiedź
Pozdrawiam
  
 
miałem ten sam problem na benzynie przy silniejszym depnięciu na gaz autko dusiło się i traciło obroty, wymieniłem świece przewody filtr powietrza i nic to nie dało, przyczyną była nie wystarczająca ilość benzyny dostarczana przez pompke, a w zbiorniku nigdy nie miałem mniej niż 1/4 .
jeśli problem szarpania występuje tylko i wyłącznie na benzynie proponuje sprawdzić ciśnienie robocze pompki paliwa poinno wynosić :
- przy podłączonym przewodzie podciśnienia 290 ± 20 kPa
- przy odłączonym przewodzie podciśnienia 210...260 kPa
Ciśnienie resztkowe paliwa (po 5 min od zatrzymania silnika) 150 kPa

mnie "przyjemność" zakupu fabrycznie nowej kosztowała 145pln + koszta przesyłki

http://www.pompy.net/sklep,2130,,,02,,pl-pln,14075,26120.html
  
 
Wymieniłem świece... Niestety nie pomogło..Objaw nadal ten sam czyli szarpanie w momencie "delikatnego" przyspieszania. Po mimo tego iż wymieniłem czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym, nadal skupiłem się na nim i..... było warto.
Okazało się że jeden z trzech kabli które wchodzą do wtyczki po prostu się przerwał, tak więc jak by ktoś potrzebował to mam do sprzedania czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym do Cariny E.
Pozdrawiam