Porrzebny dobry elektryk

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
potrzebny dobry elektryk,który ma omegę w jednym palcu albo ma schematy chodzi o 2.5TD automat zjeżdziłem wawe i okolice i nic nikt się nie chce podjąć naprawy
POMOCY!!!
  
 
Najpierw proponuje znalezc lepszy dzial na tego typu posty
  
 
No tak. Tylko poprzednio dałem w duperelkach i nikt nie odpowiedział
  
 
Bo dałeś w duperelkach, trzeba było dać na ogólnym,
  
 
Cytat:
potrzebny dobry elektryk,który ma omegę w jednym palcu albo ma schematy chodzi o 2.5TD automat zjeżdziłem wawe i okolice i nic nikt się nie chce podjąć naprawy
POMOCY!!!



Ale powiedz jeszcze o co chodzi...
  
 
Właśnie opisz co nie tak to może prezydent elektryk nie będzie potrzebny.
  
 
A więc tak.
pozycja "P" przekręcam kluczyk na zapłon pali bezpiecznik od automatu można uruchomić ale tryb awaryjny
pozycja "N" przekręcam kluczyk na zapłon nie pali bezpiecznika po 30 sek wchodzi w tryb awaryjny
pozycja "N" przekręcam kluczyk szybko odpalam wrzucam "D"lub "R"
i jest okey mogę jeżdzić . Pozycjoner wymieniłem.Spalił się. Ta sama ścieżka. Ponoć jest zwarcie w elektryce.
Dziś kolega chemik podpiął swój sprzęt i pokazuje tylko usterkę pozycjonera.
  
 
Damy rade. znajdziem usterke
  
 
Nie jestem do końca ale chyba jest coś takiego jak strojenie pozycjonera a ściślej chodzi o jego odpowiednie ustawienie "zgranie" z lewarkiem. Z tym, że mówię nie jestem w 100% przekonany ale gdzieś na forum coś takiego widziałem.
  
 
Raczej nadal masz pozycjoner walnięty, a z kalibracją to ustawiasz gałkę na p i jest tam taki mały pierścień z nacięciem a na obudowie zaznaczone jak on ma być ustawiony.
  
 
Cytat:
2007-10-19 09:00:10, Mariosomegos pisze:
Raczej nadal masz pozycjoner walnięty, a z kalibracją to ustawiasz gałkę na p i jest tam taki mały pierścień z nacięciem a na obudowie zaznaczone jak on ma być ustawiony.


wiem że jest walnięty bo ponownie się spalił a spalił się bo jest zwarcie
gdzieś