Problem z odpaleniem swapa 899

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Kurde panowie co to moze byc - postal hebelek troche i tak -

1 . niezapala na naladowanym akusiu - ale na popych odpalil po doslownie 1 metrze, pojezdzilem itp przystanalem i .. kupa. nieodpala dalej

2. obrotek pokazuje 8000 po przekreceniu kluczyka

3. kumpel podjechal swoim autem i na kablach spielismy auta - to w koncu rozruch zrobil moze z pol obrotu i eho...

Czy to szczotki w rozruchu sie wysraly?? tzn zawilgly czy cos? auto bylo garazowane pare miesiecy.
  
 
a moze aku na odwrót podpiołeś
  
 
55ij
  
 
kupie od Ciebie takiego zepsutego za 250 zł
  
 
zepsutego do ssania za 250 ?
  
 
zepsutego do pchania pało
  
 
żonkę masz
  
 
  
 
takie hamerykanckie też sie psują?


-----------------
"Fatalna Imitacja Auta Turystycznego"

P.U.H. MARAKANT

Transport samochodów / pomoc drogowa
Poliwęglan do rajdówek
  
 
nosz motyla noga panowie nierobta se jaj bo ja chce go uruchomic i posmigac a wy mi tu swintuszycie;p


[ wiadomość edytowana przez: Blady dnia 2007-10-18 19:37:38 ]
[ powód edycji: pat , nie wolno przeklinać ;))) świntuchu ]
  
 
Cytat:
2007-10-18 18:27:46, Pat_kdb pisze:
2. obrotek pokazuje 8000 po przekreceniu kluczyka


takie objawy miałem ale sobie poradziłem tylko takie objawy miałem w 2,0 dohc .Moje błędy
1 źle podłączyłem aku
2 gdy klemy nie dokręciłem
3 zwara w skrzynce bezpieczników
  
 
no skrzynka sie klania chyba rowniez BO

wywala bezpiecznik z awaryjnych

jak go wkladam to przygasaja wsyztskie swiatelka na budce
  
 
Trza było gaźnik zostawić i aparat zapłonowy
  
 
słuchaj a anie zrobiłeś przypadkiem krótkiego spięcia na aku ja pare miesięcy wcześniej przed wyjazdem na zlot miałem podobny problem i co się okazało. nawet nie przywiązałem do tego uwagi zrobiłem krótkie spięcie na aku wskutek czego szlak trafił jedno z ogniw(o czym też nie wiedziałem co poniektórzy z opowieści wiedza jaka była walka) dopiero kumpel wpadł na pomysł że podepnie swój aku i co się okazało... zapalił od kopa. problem z tym brakiem styku na ogniwie jest taki że na pierwszy rzut oka tego nie widać napięcie prawie jest takie same tyle że akumulator traci amper;/
  
 
niewiem mozliwe, ale auto bylo spiete kablami z autem kumpla a i tak ledwo dryndnal
  
 
też spinałem sprawdx na innym aku...
  
 
Nie wiem czy dobrze rozumiem ale czy auto odpala na pych a z rozruszika nie zawsze??

Proponuje sprawdzic czy nie dzieje sie to tylko na nagrzanym silniku i czy nie okazuje sie ze gdy zimny pali na tyk.
  
 
wogole napali ani tak ani tak. dzis zaszlem do garazu a tam na obrotku 6000obr na postoju przy wylaczonym silniku. chyba bedzie trzeba instalke nowa robic;/
  
 
od kableka do kableka i jakoś sobie dasz radę.