Uszczelka pod glowicą

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Poniewaz kto pyta nie blądzi, postanowilem pomolestowac forum jeszcze jednym pytaniem. Chodzi o to ze ubywa plynu chlodnicowego i po tescie szczelnosci ewidentnie przepuszcza uszczelka pod glowicą. Czy podczas wymiany tej uszczelki jest konieczne planowanie glowicy, szlifowanie pierscieni itd., czy moze obejsc sie bez tego??
Pytam bo moj mechanik powiedzial ze warto zrobic to wszystko przy okazji, ale wiadomo koszty, za taki remont ponad 2 tysiaki,troche mnie to przestraszylo...
  
 
2 tysiaki, troche mechanik przesadził , planowac głowice trzeba bo gdy tego nie zrobisz bedziesz wymienial uszczelke jeszcze raz i to w niedługim czasie koszt planowania 60zł ja tyle dałem, sprawdzenie szczelnosci głowicy tez warto zrobic i tez 60zł, wymiana uszczelniaczy -55zł u mnie ale ja mam 8 zawrów , ewentualnie mozna podocierac zawory ja dałem 100zł i wiadomo uszczelki pod kolektory ,sruby do glowicy.
  
 
hmm ok dzieki za odpowiedz, a czy miales robione cos z pierscieniami? Czy moze ktos polecic mi dobrego mechanika z 3miasta ktory zrobi cos takiego i nie zedrze? Jaka powinna byc rozsądna cena w przypadku VII 16v?
  
 
Planowanie głowicy konieczne przed załóżeniem uszczelki,jeśli silnik pracuje i jest tylko wyciek płynu to nie rozumię wyjmowania pierścieni,chyba że zaciągnął wody i potrzebna jest kapitalka??W takim przypadku polecałbym zakup kpl.silnika za jakieś 1.500zł od firm które się tym zajmują i dają gwarancję na silnik.Pozdrawiam.Ale jeśli tylko ubywa płynu??zmień mechanika bo może się okazać że płyn wogóle nie wycieka z pod głowicy
  
 
wymiana uszczelki po glowicą koszt demontarzu i montarzu -250-270zł +planowanie ,uszcelniacze i uczczelki tyle mniej wiecej biora za usługe
  
 
Podłącze się z moim problemem
2 mieś. temu wymieniłem olej na Mobil Super 10W40 (jaki był wczesniej niewiem ) no i po jakimś czasie zauważyłem że płyn znika ,a wycieku brak no i ostatnio jak odpalam z rana to klepie jak diesel przez ok. 1min ,bieże też olej miałem na środku ,a teraz na min. (wcześniej niebrał przez rok nie dolewałem) No i spalanie sie zwiekszyło . Czy to wszystko moze być efektem wydmuchanej uszczelki ??? I czy ten popychacz trzeba wymienić ?
  
 
Z tego co niektorzy mówią to jeżeli jest biała maź na korku to jest wina uszczelki ?

Z początku uciekał mi troche olej, potem woda z chlodnicy i dziś jak sie silnik zgrzał to zaczał olej się lać dośc mocno po silniku co spowodowało małą zadymę spod maski.

Czy to wina tylko uszczelki pod kopułą ? Uszczelkę wymieniałem około roku temu i widzę ze chyba znowu bedzie trzeba , dlaczego tak szybko ? Co jest powodem ?

Znajomy mowil ze mi wymieni tą uszczelkę bo na mechanika trzba czekac okolo dwóch tygodni, tym bardziej teraz jak doszły wymiany opon...
- jak długo zajmuje taka wymiana tej uszczelki ?
- i rozumiem ze ten olej nie nadaje sie na nic - musze wymienic cały olej ?
  
 
Cytat:
2007-11-10 18:48:38, didoxxl pisze:
Z tego co niektorzy mówią to jeżeli jest biała maź na korku to jest wina uszczelki ? Z początku uciekał mi troche olej, potem woda z chlodnicy i dziś jak sie silnik zgrzał to zaczał olej się lać dośc mocno po silniku co spowodowało małą zadymę spod maski. Czy to wina tylko uszczelki pod kopułą ? Uszczelkę wymieniałem około roku temu i widzę ze chyba znowu bedzie trzeba , dlaczego tak szybko ? Co jest powodem ? Znajomy mowil ze mi wymieni tą uszczelkę bo na mechanika trzba czekac okolo dwóch tygodni, tym bardziej teraz jak doszły wymiany opon... - jak długo zajmuje taka wymiana tej uszczelki ? - i rozumiem ze ten olej nie nadaje sie na nic - musze wymienic cały olej ?



biala maz na korku to niekoniecznie wina uszczelki...olej przydaloby sie zmienic i przeplukac uklad smarowania lub chociaz sama miske jesli wlewala sie tam woda (no i jesli olej uciekal do ukl chlodzenia to analogicznie - wymiana cieczy i plukanie...wymiana uszczelki nie jest zbyt skomplikowana, ale kilka godzin trzeba liczyc + planowanie glowicy.
  
 
biała maź występuje tylko w olejach mineralnych
  
 
Cytat:
2007-11-10 19:45:31, wonrz pisze:
biała maź występuje tylko w olejach mineralnych



u mnie na pelnym syntetyku w zime rowniez bywala