Identyfikacja maglownicy na podstawie foto

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
dzisiaj zrobilem kilka fotek swojej maglownicy z kanału, jak widzicie wyciek jest strasznie duzy, chce sie zabrac za wymiane ale musze wiedziec jaki mam magiel...jak trw to regeneracja a jak nie to musze szukac tej drugiej....
czy moge zamiast tej wulfhart (czy jakos takos) wstawic TRW ? czy mozna bez problemu zmienic przewody podlaczajace olej do magla ?

prosze o fachowe porady








  
 
Nie jest tak najgorszy ten Twój magiel Moj jest powiedziałbym w mocniejszym stopniu ulania Ale litr oleju przekladniowego starcza na ok 5 miesiecy takze do przyszlego roku nie robie a nie widac zeby mocniej zaczynala cieknąć.A ty masz z tego co mi sie wydaje to TRW choć fotki są mało wyrazne
  
 
te wglebienia w obudowie sa napewno charakterystyczne dla jakiegos producenta, pozatym na srubie kasujacej luz nie ma zadnej zaslepki...czekam na wiecej informacji
  
 
z tego co znalazlem to na allegro jest identyczna KLIK TYLKO PYTANIE JAKA TO JEST
  
 
Witam!
Jeśli masz taka maglownicę jak ta z aukcji to na 99% nie jest to TRW. Kiedyś regenerowałem swoją i miała inne podejście przewodów hydraulicznych (mocowanie za pomocą blaszki, a nie wkręcane). Moją przekładnie zregenerowałem z powodzeniem i bez problemowo, co do tej to nie wiadomo, ale słyszałem że nie wszystkie dają się łatwo regenerować.
Co do wymiany na TRW... Pewnie można jeśli tylko mocowania na ramie pomocniczej są takie same i podejście do kolumny kierowniczej. Co do tego to na 100% się nie wypowiadam, trzeba by przymierzyć.
Pozdrawiam.
  
 
maglownica z trw ma przetloczenia "TRW" na gumach. zobaczy czy nie masz

po za tym tak jak powiedzial R_O_Y - musza do tego byc takie same mocowania itd.

ja jak zmienialem maglownice (nie tak dawno temu) to poprosilem Slawasa zeby mi sprawdzil, czy w samochodzie z ktorego kupowalem magla byla montowana taka sama jak w moim.

po sprawdzeniu mialem 99% pewnosci, ze podejdzie. 100% dopiero po zamianie
  
 
dzisiaj od Slawasa tez sie dowiedzialem ze to nie jest trw...a co do tych mocowan to nie zapytalem wiem tez tylko ze pompy byly identyczne i wystarczy ze kupie trw z przewodami...a te mocowania
  
 
Mocowania są te same. Natomiast może być problem z przewodami bo misisz mieć z takiego samego silnika. Jak ja wymieniałem magla trzeba było przespawać przewody wysokiego ciśnienia bo nie pasowały - były inaczej prowadzone. Na szczęście za wymianę magla i przespawanie dałem 150 pln tylko. i tylko jeden spawacz się tego podjął bo tam było za duże ciśnienie i wszyscy się bali że nie wytrzyma za długo.
  
 
mocowanie magla jest takie samo ponieważ rama do której jest mocowany magiel jest od MK7 do MK5 identyczna (przynajmniej w kwestii montażowej ) ...

a wynika to z jednolitego projektu i dopasowania części zamiennych itp ... itd ...
  
 
Cytat:
2007-10-30 22:36:11, koldek pisze:
Mocowania są te same. Natomiast może być problem z przewodami bo misisz mieć z takiego samego silnika. Jak ja wymieniałem magla trzeba było przespawać przewody wysokiego ciśnienia bo nie pasowały - były inaczej prowadzone. Na szczęście za wymianę magla i przespawanie dałem 150 pln tylko. i tylko jeden spawacz się tego podjął bo tam było za duże ciśnienie i wszyscy się bali że nie wytrzyma za długo.



ok ok... dlatego jak kupie magiel trw to razem z przewodami olejowym, naturalnie pod warunkiem ze beda od 1.6 zetec