| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
slawekw samara stalowa wola | 2003-06-25 21:50:05 cz ztego co widze wydaje mi sie ze masz coś zgaznikiem z prubój go roskrecic i przeczyscić
|
klaczyslaw łada 2107była teraz ... Dobrzany | 2003-06-25 22:07:45 Może pływak ci się przetar! |
Kamil_H SYMPATYCZNY GOŚĆ 2107 1.3 Poznań | 2003-06-26 18:06:09 Ale co ma plywak do jazdy na gazie? |
klaczyslaw łada 2107była teraz ... Dobrzany | 2003-06-26 19:58:43 Wiem że często na gazie pływaki często się przecierają, ale o żeczywiście głupie. Na gazie nie poeinno być różnicy. To ja już nie wiem co może być. Może trzeba gaz wyregulować. |
jurass Lada 2107 gdansk | 2003-06-26 22:27:34 moze cos ik z zaplonem? aparat, przerywacz, lozysko plytki przerywacza? |
jurass Lada 2107 gdansk | 2003-06-26 22:28:45 mi tez tak troche szarpie przy stalej predkosci ale to z powodu ostro przyspieszonego zaplonu, pedal ma dwie pozycje : 0 i 1 |
boreg VW T-23 warszawa | 2003-06-27 15:02:18 A kiedy czysciles ostatnio filtr w instalacji gazowej? Wyczysc najpierw go i zmien tez filtr powietrza. Dopiero jak to nie pomoze wez sie za regulacje gazu. |
Anonymous Niezarejestrowany | 2003-06-28 08:46:03 Przepraszam,ze sie wtracam, ale radze sprawdzic czystosc i szczeline na przerywaczu.Musi byc 0,4 m,Nie mniej i nie wiecej. |
jurass Lada 2107 gdansk | 2003-06-28 23:55:25 lekkie zwiekszenie przyspieszenia zaplonu (
bo zaplon zawsze musi byc przyspieszony) powoduje lekki wzrost mocy. liczb nie powiem, w tej chwili nie pamietam.(mialem fajne dane w postaci wykresikow slupkowych na przykladzie jakiegos silnika, przysp-temperatura-przyrost mocy, ale nie moge znalezc) chodzi o to ze rosnie cisnienie spalania troche ponad norme, ale trzeba sie liczyc ze wzrostem temperatury. Nie mozna przesadzac, w skrajnych przypadkach prowadzic bedzie do samozaplonu (czy tam spalania detonacyjnego, jak go tam zwal tak zwal) Z kolei opuzniac? lepiej nie. silnik staje sie bardziej elastyczny , ale wypalaja sie zawory i ogolnie spadek mocy i szybsze zuzycie silnika. |
sheriffnt Loża Szyderców Łada 21072/Fiat Temp ... Gdynia | 2003-06-30 19:15:02 Witam
a mi przestało szarpac... wybierałem się na weeknd do Wawki, i chciałem w piatek troszku przejrzec autko..., okazało sie ze łożysko w aparcie zalonowym, było tak wyrobione, że jakakolwiek regulacja, nie była mozliwa.. chciałem zastosować aparat zapłonowy od 1500, ale okazało się że w 1300 wałek jest krótszy, w końcu z dwóch złozyłem jeden, podregulowałem troche przerywacz,. w w droge..., jeszcze na trasie podciagałem trophe zapłon do przodu, a efekt.?.. wreeszcie autko zaczeło porządnie przyspieszac, przy wyprzedzaniu, jak pocisk do przodu, slicznie wchodził na obroty,.. no i nie szarpie w końcu przy jednostajnej wolnej jeździe... |
klaczyslaw łada 2107była teraz ... Dobrzany | 2003-07-03 00:02:33 A mojej odbiło i szarpie przy gwałtownym dodaniu gazu na 2. Jutro nie dam rady, ale w piątek już napewno poszukam usterki i zgniote ją w zalążku |
Anonymous Niezarejestrowany | 2003-07-03 09:19:11 Jak szarpie przy dodawaniu gazu to moze ten podcisnieniowy przyspieszacz zaplonu nie dziala
Kamil_H |
jurass Lada 2107 gdansk | 2003-07-03 22:50:34 wartosc szczeliny na przerywaczu ma istotne znaczenie. musi miec i le musi, bo decyduje ona o czasie zwarcia irozwarcia stykow, czyli jak dlugo prad plynie do cewki, (bo trza pamietac ze prad narasta w czasie a nie pojawia sie od razu, a przy pewnych pr obr to juz ma znaczenie) i le czasu.To ma duzy wplyw na energie wyladowania. dokladniej nie pamietam w tej chwili. poza tym zmiana szczeliny przy nie ruszaniu aparatu zmienia kat wyprzedzenia zapl. |
jurass Lada 2107 gdansk | 2003-07-03 22:52:23 a no wlasnie. jescze: ze wartosc szczeliny zalezy wiec od rodzaju cewki glownie, jak sie zmienia na inna cewke to czasami trzeba poexperymentowac, bo sa roizne indukcyjnosci itd. wiec ja z tym nie mieszam, mam 0,4mm jak instrukcja zapodaje. |
Kamil_H SYMPATYCZNY GOŚĆ 2107 1.3 Poznań | 2003-07-04 21:45:46 No to ja mam jakac dzika instrukcje bo u mnie stoi ze szczelina powinna wynosic 0.5 .. 0.6 mm |