 fresziomek e30 318i rzeszów | witam
więc może zacznę od kilku danych technicznych
bmw e30 318i
instalacja z parownikiem emmagas ml94
przebieg instalacji ok 50tys, założona 2 lutego 2005
mam to auto od lekko ponad roku, kiedy je kupowałem instalacja była juz na miejscu, początkowo wszysko było ok, od ok czerwca zacząłem znacznie więcej jeździć...trasa rzeszów lublin, lublin rzeszów w każdy weekned, a do tego powiedzmy mieszany cykl misto trasa na tygodniu po ok 50km dziennie, pierwsze niepokojące objawy to szrpanie podczas dłuższych tras, nie działo się to non stop i nie zawsze, pare minut i spokój...pod koniec wakacji pojawiły sie problemy z obrotami, spadały poniżej 500, póżniej zaczeło sie jemu zdarzac gasnąć, kiedy stawałem na światłach...kilka dni temu do listy zauważalnych zmian doszła zdecydowana niechęć do przejścia na zasilanie gazem i samoczynne przełączanie z lpg na pb...trochę zwlekałem z wymianą filtra, który swoją drogą, jak się okazało po wyjęciu był mocno zabrudzony, wymontowałem jego i sprawdziłem czy przyniesie to zdecydowaną zmiane, jednak nadal jest to samo...oczywiście na benzynce wszelkie objawy znikają...troche poczytałem na ten temat na forum, silnik krokowy, może parownik wymaga regeneracji, a może coś zupełnie innego, moje pytanie brzmi od czego zacząć aby oczywiście maksymalnie zminimalizować niepotrzebne koszty, pytam o to was, bo jak widac po opiniach na forum gazownicy czasem okazują się gorszymi specjalistami niż wy, może macie jakies pomysły...z góry dziekuje za wszelkie rady...gdybym zapomniał podać jakieś ważne i pomocne wam informacje, chętnie je uzupełnie...pozdrawiam |