Kolumna kierownicza ze wspomaganiem

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich na poczatek gdzies rok temu widziałem post o maglownicy co sie robi i jak. Teraz w wyszukiwarce nie moge znalezc. A moj problem jest nastepujacy miałem luz na kierownicy sprawdziłem i luz był na koncówkach drązka wiec je wymieniłem. Luz sie zmniejszył duzo ale jeszcze troche go zostało, wiec co mi w tej listwie sie zurzyło ze mam luzy, zaznaczam ze nie cieknie wiec chce ja reanimowac.

Wiec prosze o rady co jak zrobic jesli sie da, albo o rade czy kupic nowa czy uzywana?

Pozdrawiam



[ wiadomość edytowana przez: mirasescort dnia 2007-11-13 19:31:01 ]
  
 
Witam!!!
Ja mam podobny problem ale radziłbym ci zregenerować trochę to kosztuje ale masz gwarancje - a uzywka to ja kupiłem i jest to samo są luzy i juz mam dwie takie ale ponoć od przybytku głowa nie boli
  
 
trzeba było od razu wymienić magiel...bo teraz zostaje Ci wymiana magla i do tego razem z końcówkami kierowniczymi a zapłacisz także za drązki bo dają je razem w komplecie z maglownicą...koszt tego bez wspomagania około 300-400zł jak zdasz swoja a ze wspomą powyżej 500zł...nie licząc oczywiście roboty
  
 
O przed chwila dostałem link z czesciami naszego kolegi Slawasa i znalazłem takie cos Drązek, uwazam ze to chyba wyrobiło mi sie oprócz wymienionych koncówek drazka. Robił ktos to? A moze odrazu jakies uszczenienie zrobic?
  
 
Mam fotorelację z regeneracji magla w PDFie (wycieki i luzy), długo by pisać - wysyłka na meila. Dotyczy to jednak jedynej, z tego co się orientuję, w pełni regenerowalnej przekładni.