| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Outcast Bmw 528i E39 Różyny | 2007-11-02 23:59:52 ja raz mialem tak ze temp silnika ok a z nawiewu zimno - powodem byl wrecz brak wody w ukladzie - skutkiem - uszczelka pod glowica |
Wotti Daewoo Espero Warszawa-Wesoła | 2007-11-03 00:03:51 Widzisz, uszczelka też jest ok.. robiona w czerwcu a z wodą u mnie jest ok, jak jest zimny silnik to jest w połowie zbiorniczka wyrównawczego.. ![]() |
![]() JaRabbit Klubowy Weteran Toyota Corolla WF | 2007-11-03 11:50:32 Moim zdaniem trzeba by było metodą prób i błędów. Odpiąć w ogóle parownik (jeżeli jeździ na benzynie) połączyć przewody wodne i dopiero sprawdzić jakie będą efekty.Jak dalej będzie źle,a nagrzewnica jest gorąca na wejściu i wyjściu to musisz szukać w czeluściach deski,bo gdzieś to ciepło musi uciekać. |
Jabuszko Laguna Warszawa Bródno | 2007-11-04 16:00:12
moze lambda?? ile gazu pali?? |
rafalko Espero 1.5 16v + Ave ... Wrocław | 2007-11-04 19:10:00 moze linka ci sie odpiela od regulacji cieplego nawieu - szukaj w nogach pasazera - ona gdzies tam jest
ps. opisano w rozbiórce konsoli do zmiany koloru podswietlenia (diodki ) |
slawekk Esperak 1,8/Corsa C ... Warszawa Wawer | 2007-11-05 08:55:08
To głuche puk to jest od zmiany kierunku nadmuchu ,a nie jego temperatury. |
rafalko Espero 1.5 16v + Ave ... Wrocław | 2007-11-06 21:28:32 nieprawda wotti !!! sławekk ma racje - to gluche puk jest od rodzaju dmuchania, a klapami temperatury steruje linka na 1000% ![]() |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2007-11-06 22:19:15
gdy szybkim ruchem przekręcisz pokrętło temperatury do oporu to usłyszysz głuche puknięcie. To odgłos zamykającej/otwierającej się klapy nagrzewnicy. generalnie dziwny przypadek z tym zimnem... skoro nagrzewnica jest gorąca to powietrze płynące przez nią musi się rozgrzewać... Chyba że masz coś źle poskładane i powietrz omija nagrzewnicę |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2007-11-07 10:17:12 a z jakiego powodu targałeś nagrzewnicę? |